Khamis, 7 Februari 2013

parti pas?? korang nak mereka sembang pasal kebaikan.. ceh!!!

kebaikan apa yang mereka canang? kehebatan apa mereka canang? pas? parti apa yang sembang berapi? aku tahu dalam pas ada segelintir pemimpin mereka hati cukup baik, mereka cintakan perpaduan.. bukan permusuhan.. kalau ada yang berminda macam ustaz nasharuddin berapa persen je.. sebab yang otak syiah ramai.. syiah ni walau tak nampak aliran dia terang-terang.. tetapi racun minda dendam kesumat dia dah sebati dengan majoriti pemimpin pas... kalau musuh dia kena langgar depan mata pun dia akan biarkan... ini dendam kena lunas... itulah pas tegar yang terlalu membenci umno.. kerana dendam lama katanya.. sampai kawan boleh jadi lawan kerana semua ini... apa berbaloi pas suka akan perpecahan kerana terlalu idamkan putrajaya???? tak guna korang sembang dengan dajjal yang terlalu angkuh untuk mati kerana dap dan pkr bai.. biarkan.. so kita yang berotak waras.. boleh menilai.. ustaz nasha ni adalah seorang yang memang pejuang perpaduan sejati..


TAHUKAN KORANG BEB!!

"DS Najib Razak adalah diantara menteri yang hadir paling awal semasa kematian Ust. Fadzil Noor rahimahullaah."

Beliau tanya apa yang boleh kerajaan bantu. Lalu diminta ambulan untuk dihantar jenazah ke Kedah. Beliau terus membuat panggilan telefon mengarahkan disiapkan sebuah pesawat TUDM untuk menghantar jenazah pulang ke Kedah. Begitu juga Tun Abdullah Badawi juga masuk ke dalam van jenazah..."

Lalu Ustaz Nasha menyimpulkan satu konklusi perpaduan:

"Sampai bila nak bersatu? Takkan nak tunggu mati baru nak bersatu? Takkan nal tunggu negara pecah belah baru nak bersatu? Masa tengah tenang nilah kita bersatu..."

Atau sepertimana yang diungkapkan bekas Timbalan Presiden Pas, Ustaz Nasharudin Mat Isa.

(Soal Jawab TV3, 6 Februari 2013)

2 ulasan:

  1. Aku telah mengikuti rancangan tersebut... Ustaz Nasharudin Mat Isa seorang yang beramanah... Jgn la kamu yg tidak tahu kebenaran menfitnah beliau... Dia perjuang perpaduan Ummah.... ISLAM atau POLITIK yang anda sokong....???

    BalasPadam
  2. susah bro...pengikut2 taasub puak2 pas tu semua buta kayu!

    BalasPadam