Jumaat, 22 Februari 2013

TERIMA KASIH TUAN GURU NIK AZIZ!! TERBAEK!!!

KARPAL SINK KATA
"nik aziz membuatkan rakan pakatan rasa sungguh kiciwa"

ANUAR IBRAHIM KATA
"saya rasa itu pendapat peribadi beliau" dalam hati (demmit kau orang tua mulut tak jaga huh)

MAT SABU KATA
"saya tak fikir beliau berkata begitu, ini semua mainan umno" dalam hati (kepala hotak kaulah nyusahkan betul)

LIM GUAN ENG KATA
"ini tidak menceleminkan apa yang di kehendakinya pun oleh pakatan rakyat" dalam hati (thewww ini olang manyak hansap)

MAHFUZ OMAR
"memang br1m adalah rasuah, tu sebab orang boleh launch dengan saya tengah hari ini" dalam hati (betul-betul bagi sakit jiwa betul ini orang tua lah)

sebahagian dari kata-kata pemimpin pakatan rakyat yang mungkin berbulu dengan ayat-ayat sadis dari tuan guru nik aziz berkenaan BR1M, dikatakan penerima BR1M adalah haiwan.. tu dia aih.. punya terpelanting otak cecei bila baca stament dari tuan guru nik aziz.. sebab merekalah paling ramai menerima BR1M ni.. haha


tegamak atuk menyamakan penerima BR1M macam tu.. sob sob.. uwaaaaaaa...


ps: apalah nasib orang susah dan ingin dibantu.. 

5 ulasan:

  1. cayok! cayok! pada lembu n terbaru AYAM kah kah kah

    p/s: lembu punya susu, Nik Aziz dapat nama kah kah kah kah..lawak 2x..


    Terbaik dari ladang NFC...Nik Aziz Flirting Cow

    BalasPadam
  2. Macam budak2 lepas dah main2 sama tiba2 salah sorang marahkan yg lain sebab mungkin dah kalah main galah panjang atau mungkin guli dah pecah...maka nak lepaskan rasa kecewanya dia sebutlah apa2 yg ada kat hutan...'babi' ke..'ular' ke...samalah macam nik aziz ni......

    BalasPadam
  3. Mengarut PAS nak keluar dari PR sebab kalimah Allah

    BalasPadam
  4. Orang tua dah nyanyuk teruk tu.... yang pemimpin mereka mintak derma masa ceramah2, mungkin mereka lebih sesuai kita panggil BAPA AYAM je... atau mungkin MAK LEMBU... kah kah kah kah kah.. terbaik dari ladang babi Selangor...

    BalasPadam
  5. meh kita tengok salah sekor ayam dan lembu berkenaan....

    http://malaysia-instinct.blogspot.com/2013/02/adun-pas-antara-penerima-br1m-gambar.html

    BalasPadam