Rabu, 6 Februari 2013

ni keluar umno masuk pas ke? erk

makin ramai dah meninggalkan pas yang cap unta telo tergantung tu.. so kalau kita yang cerdik merdik, masih lagi nak beri undi kepada pas.. apa kata pi tengok cermin.. kasi tempeleng 5 kali muka anda.. dan percayalah setan-setan akan keluar dengan jayanya.. anda bebas dan minda anda akan jadi normal selepas itu.. dah tak totok lagi.. pentabsub pas cuba lah... hehehehe

ayat terbaru dikaitkan kalau orang join umno dan tinggalkan pas... penchecei kata.. "alah ini semua orang umno masuk balik umno"... hehe what a zero modal..

klik untuk bosakan gambar.

ps: penyokong pas diterengganu, kawasan hj hadi udah challo, anda bila lagi?

1 ulasan:

  1. Buatlah apa saja, asal kan kamu menang...

    BalasPadam