Ahad, 3 Februari 2013

PKR.. INI REALITINYA..

yang ada dalam pkr hanya golongan pengampu anuar ibrahim jer.. yang otai-otai semua dah blah dari parti perosak negara itu.. yang otai-otai pkr dulu bersama anuar bukan calang-calang perjuangan dia..siap masuk penjara, sanggup tak jengguk anak bini demi sebuah perjuangan... tapi tu dululah.. sebab pekung si anuar ibrahim dah berbau busuk.. mereka dah tak boleh ikut lagi cara perjuangan dia yang memang bahaya tu...semua semata-mata nak jadi perdana menteri sahaja, tu pasal ramai yang otai-otai beb yang blah dari pkr... yang muda-muda cap ayam serama dok nyalak reformasi, reformasi semua tu nak mengampu je...

pemimpin yang telah meninggalkan pkr.. 

meh layan lagu ni.. semua kerana nakkan dia jadi perdana menteri....
 

3 ulasan:

  1. Manalah budak2 AMK n Wanita KEADILAN tu??? PKR??? PR???
    pssttt tgh bancuh kopi agaknya hehehehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tengah pikir bila nak buat demo lagi... PRU kat Selangor pun kene postpone oleh Al-Juburi...

      Padam