Selasa, 5 Februari 2013

mereka kata pm yang bayar psy, 2 juta.. wak lu..

itu pun nak bagi temberang kat semua orang, kata duit rakyat bn guna untuk bawa masuk psy masa tahun baru cina nanti.. habis dicanang kata najib habiskan duit rakyat untuk semua ini.. wei bhagal.. kalau dah nama otak sempit, sempit lah sampai mampuih bodoh.. hahaha...

dah syarikat swasta bawa masuk, mereka guna duit diorang, diorang bayar cukai, diorang tak bising hancing macam korang pun, jadahnya mengelabah bila psy nak datang.. kenapa.. kalau dah tau dap hebat sangat, apasal tak dap je yang bawa masuk psy, amacam? dana duit yahudi kan banyak gunakan jelah..dah-dah mati idea nak bahankan bn buat cerita merapu!! wak lu lah.. cecei.. hehe


ps: kalau dah babi masak kicap babi lah juga si malaun buat cerita bohong kan.. pui.. hehe

1 ulasan:

  1. KEHKEHKEH ANUWAR PUN PENAH JOGET ATAS PENTAS BROO..CUMA WALLY SLIPOR JEK BUAT2 BUTEKAN MATA X NAMPAK!...KLU NMPK PUN DIA TAK BRANI NK TEGUR SBB KUNCI SYURGA DAH SERAH KAT DAP..AKHIRNYE PAS KENE GAK MELUTUT DPAN ANUWAR HUHUHUHU

    BalasPadam