Jumaat, 8 Februari 2013

ramai cecei jadi meroyan dengan video ini.. keh keh keh

ada yang duk kutuk sampai tercabut gigi palsu.. ada yang geram sampai tempeleng bini sendiri.. ada yang gelak sampai koma.. tapi itulah mentaliti cecei.. berprasangka buruk je dengan ds najib...sebab apa jadi camtu.. kekeke.. sebab mereka rasa anuar ibrahim dah jauh ketinggalan dalam perbandingan dengan ds najib.. jauh bezanya.. keh keh..



ps: lepas ni mesti anuar ibrahim pun nak buat juga.. korang tengok lah nanti, tunggu.. hehehe

5 ulasan:

  1. Anwar Ibrahim dah lama buat dari Tahun lepas lagi. DSAI lagi canggih main jongkang-jongket sama CHINA DOLL. Tapi time tu dia silap masuk tahun baru, DSAI masuk tahun baru B.A.B.I hehehe...steady cecei pasni sure menyalak weeiiii GERUN gua wooo...hahaha

    BalasPadam
  2. dia dah ada video jugak kan? najip palu gendang, dia lap tisu.. hehehe

    BalasPadam
  3. tu video berjemba2 ngan china doll hahaha

    BalasPadam
  4. sapa kata anwar tak ada video yg lebih kurang sama ,dah tengok macam hebat dia mengayakan tarian ponggal,huh hebat orang india pun tak boleh buat macam dia!!!Bukankah dia anugerah Tuhan suami kepada perempuan yang layak mendapat jolokan Siti Khadijah.Abim memang dah sasau......!!!!!!!

    BalasPadam