Isnin, 18 Februari 2013

ribuan turun ke pjs untuk malam tunai janji & himpunan 5 ribu anak muda!! jom tengok!!

perghh!! terbaik umno pjs, macam ni boleh tutup kedai dah pkr kat pjs, boleh kena sawan biawak cecei pkr ni.. ada yang grip kepala bini kat rumah sebab tengok ramai giler anak muda hadir dalam program malam tadi.. maaflah cecei.. pru13 nanti bukan time indah untuk pkr.. masa 2008 bolehlah korang eksyen.. In shaa Allah dengan izinNya, bn akan merampas kembali selangor dari regim pkr yang sundal...

AYUH ANAK MUDA, SOKONG BN, KITA KARAMKAN PKR, PAS DAN DAP... tahniah Pemuda & Puteri UMNO Bahagian PJS yg diketuai oleh sdr Riduan Mahidin & pn Jamilah Hanim Othman bertempat diperkarangan pejabat UMNO Bahagian PJS, kehadiran pem. Ketua UMNO Bahagian PJS, Raja Dato' Hanipuddin memberi sokongan & dorongan menambahkan lagi genggaman yg kuat buat anak-anak muda di PJS bahawa DUN Taman Medan & Parlimen PJS akan kembali ke pangkuan BN PJS.







ps: kalau kita tengok sambutan orang muda terhadap bn dah berubah, tu pasal ramai cecei jadi sawan bukit yang sangat teruk.. dan ada yang cakap sorang-sorang depan cermin.. maki kucing, maki pokok, maki jiran tertangga.... hehe.. jangan mara aa.. saja je kasi bakar line.. hahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan