Selasa, 26 Februari 2013

sah dap akan menang besar pru13!! mb selangor adalah ZAIRIL KHIR JOHARI @ CHRISTOPHER ROSS LIM!

sebelum tu nak tanya dekat pekakas dap lah.. apa dah tak de ke pemimpin pas lagi? ai takkan nanti kerusi untuk pas di selangor nanti sikit kot dari dap.. aih.. pas tak rasa tergugat ke, pas kata mereka hero, ni kira hero tahap telur dikemam lah ni... oh...

ura-ura khir johari, melayu dalam dap.. akan menjadi menteri besar di selangor, itu sekiranya pakatan rakyat menang lah.. ada ura-ura juga pakatan memang akan menang besar dekat selangor pru13 nanti.. itu kajian dari mecei sana lah yang aku dapat tau.. haha..

kepada pekakas dap yang hensem.. dap parti racist tu.. lagi banyak kerusi dari pas.. dan buatkan melayu Islam macam keldai... adakah anda rela?.. haha.. soalan cepu emas tu.. mana maruah kau pas? hehe


sungguh memualkan bila melayu pas dan pkr tidak sedar yang permainan kiasu sebijik macam singapura buat masa dulu dekat orang melayu masa dulu... mereka lunyaikan jiwa-jiwa melayu sampai melayu jadi weng otak dan menganggap cina lagi baik dari melayu itu sendiri.. nah.. apa jadi sekarang.. sampai orang melayu singapura tidak mampu jadi kuat.. nak bersuara... erm.. minta maaf la brader...

korang kena faham, mangkuk-mangkuk ayun pekakas dap ni bila dah jadi kacau bilau dekat umat melayu sampai tidak dibendung dan masa itu mereka sedar kena main... yang pejuang yang sanggup mati untuk dap korang ingat mereka akan kemana masa itu?.. cap cap ayam ni masa time sekarang je jaguh.. bila melayu tak terbela.. muka dioarang jangan harap kita nak tengok lepas tu...diaorang dah berjaya dengan misi diorang beb!! itulah spisis pekakas dap.. hati-hati...

nak sembang kuat berdegar-degar tapi jadi hamba kafir.. wahat a shame.. pui

Namun kali ini DAP telah bersedia, Guan Eng telah menyediakan calon Melayu DAP  di Selangor dengan hasrat untuk melantiknya sebagai Menteri Besar  apabila DAP memenangi kerusi terbanyak.  Zairil Khir Johari akan dilantik sebagai Menteri Besar Selangor  apabila DAP menang besar dan pakatan haram memerintah.

baca seterusnya  rakyat merah kuning

ps: memalukan bila sebut pasal pejuang tetapi sanggup biarkan bila melayu Islam hilang kuasa dan hanya menjadi boneka.. memalukan... memalukan...

10 ulasan:

  1. salam..mohon pautkan blog http://adakuasa.blogspot.com ke blog tuan terima kasih

    BalasPadam
  2. Untuk Zairil , jika pr menang tidak usah lah berangan untuk jadi MB kerana walaupun nama melayu tetapi DNA nya tetap China , yang pasti Sultan Selangor bukan lah seorang yang bodoh dan boleh diperbodohkan oleh mana-mana pemimpin pun kecuali Sultan sendiri yang sanggup mencemar duli agar dia diperbodohkan.

    BalasPadam
  3. Produk terbaru dari Tokong Segala Tokong L.G.E mempersembahkan "Zairil Taikotai in the making", sila dapatkan produk ini berdekatan roket anda.

    BalasPadam
  4. Gua suka nak copy/paste pengomen mabuk tuba ahli Umngok:

    mat syabu25 Februari 2013 7:59 PTG
    mamak jugak melayu dalam perlembagaan. begitu juga kalau mat salleh/cina/india kahwin dgn melayu anak2 jd melayu

    jd jd bodoww mcm mik ajis




    -------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOON---------------------PAS for All
    All for UMNGOK
    Dimana UMNGOK kuat, Di situ Melayu merempat

    BalasPadam
  5. jom layan. Pic buat pencecei pakatoon meroyan


    http://btmmari.blogspot.com/2013/02/panas-sekumpulan-ahli-ahli-umnobn-nfc.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. penerima BR1M yg dah jadi macam lembu termasuk penyokong PAS, PKR n DAP..

      Padam
    2. ala lu ni tak rock la bro
      baru gua usik sikit lu dah melatah
      kata pejuang, kalau pejuang kenalah tabah

      amacam pic tu
      gerek?
      hehehehehehehehehheheh gurau kasar di Rabiul Akhir yang mulia.

      relaks x 17 kali

      Padam
    3. kesian kena relaks 17 kali tu..kah kah kah..sakit jantung ke, sebab bisnes dah takde modal? Nak minta ngan Brader Anwar dia takleh bg, sebab gajinya hanya 2 ringgit sahaja, tapi brader anwar mampu memberikan janji billion2 punya kih kih kih..

      Padam
  6. Ketika dulu 13 mei 1969.....cina hina melayu dgn penyapu balik kampung....melayu duduk hutan.....skrg DAp dah bijak DAP DH PAHAM SIFAT MELAYU.....MELAYU TK SUKA DIHINA SEBEGITU......PerlAHAN2 MELAYU DIPERBODOHKAN ......strategi cina DAp ni lecek....org melayu yg bodoh je yg percaya DAP.......klu la org melayu yg duduk dinegeri cina berjuang utk hak melayu jgn harapla..melayu dpt hidup dnegeri cina silap hari bulan kena belasah dgn org cina sana.....ada berani ke org pas pkr duduk kat negeri china jadi wargenegara lepas tu berjuang demi kepentingan melayu....ada berani jgn jadi bodoh la puak pencacai melayu yg sokong DAP pkr koraang otak udang.........DAP la kuat rasuah selangor ni byk pusat maksiat dsbbkan cina DAP suka pd bisnes haram.....

    BalasPadam
  7. ai dah guna cara riverse syko juga ye.. kenapa..tak laku ke orang bn nak ke blog tu muahahahah...

    BalasPadam