Selasa, 19 Februari 2013

setakat ini je datang!!! ceh.. buat malu orang pr je beb!!

ai takkan lah camni je ramainya.. takkanlah macam ni je standard seorang insan yang di katakan anugerah Tuhan.. ai chait poodah.. hehe..

pelancaran buku anuar ibrahim, pejuang kejayaan hanya mampu tarik puluh je orang datang.. ek ala.. cet..


ps: masyarakat india dah berbekas beb dengan dia pasal isu kampung buah pala.. orang india dah cukup berbulu cakap pusing-pusing yang kalau dengar boleh pening lalat.. apa lagi cecei anuar ibrahim, kasi jerit yes yes yes la.. hehe

3 ulasan:

  1. Ayoyo.. buku perjuangan dan kejayaan ape yang si Al-Juburi dah lakukan pada Malaysia eh?? Perjuangan mengentot atas katil bersama Chinadoll dan berjaya dikenali satu dunia atas video mengentot dia tu eh??? Kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  2. ada kisah eskay dan omega tak dlm tu? keh keh keh

    BalasPadam
    Balasan
    1. "Siapa eskey.??", tanya Al-Juburi...

      Padam