Selasa, 12 Februari 2013

si kiasu sialan tu ingat negara ni bapak dia punya!!! kan dah kena reman...

dap ajar jadi kurang ajar sikit, lepas tu akan diangkat hero of the day... jangan risau sokongan dari balaci pas dan pkr akan menjalankan tugas mereka dalam menobatkan dia sebagai hero kerana berani menjadi kurang ajar terhadap agong....

apa dia ingat negara ini tiada undang-undang ke mangkok... aku percaya lepas ni mesti cecei pas dan pkr akan buat posting membandingkan kiasu ini dengan hal-hal yang tak masuk akal supaya orang bersimpati dengan dia... takkan korang tak tau.. sedangkan penjenayah pun diorang bersungguh-sungguh bela, apedehal bro!!!


ps: dah buat kurang ajar lepas tu minta maaf, WTF, sama jelah kes si patrick teoh tu.. huh!!!

9 ulasan:

  1. Mmg dh melampau barua2 DAPigs nih!!..Jgn bg chance lg!!..bior dia tau bahwa negara ni bukan bapak dia punya!!!

    BalasPadam
  2. hishammudin tggu apa lagi
    nak tggu sampai cina ni tunjuk kote baru nak amik tindakan

    jgn kerja asyik nak bg amaran keras jer
    LU MMG TAK LAYAK JADI MENTERI
    LEBIH BAIK BERSARA DAN RAMAI LAGI CALON YANG BOLEH JADI MENTERI

    CIUM KERIS MINTAK MAAP.......PUUIII.....

    BalasPadam
  3. di jatuh kan hukuman dan dibicarakan dulu...baru lah boleh bagi maaf.....

    BalasPadam
  4. dah jadi trend sekarang oleh musuh islam...maki dulu lepas tu mintak ma'af.

    menteri amaran elok ditukar ke kementerian pertanian..

    gen2 felda kahang timur,johor

    BalasPadam
  5. Melayu di injak di bumi sendiri. Mana Melayu Hang Tuah, Mana Melayu Dato Bahaman, Mana Melayu Mat Kilau, Mana Melayu Mat Kelantan, Mana Melayu Tok Janggut.....mana hilang semangat Melayu sehingga penghinaan datang bertubi2 !!! Adakah Melayu sudah HILANG ?????

    BalasPadam
  6. dia nk test melayu lg. aku pulak ada cadangan test dia pulak, samada kepala dia benar2 keras @ tidak. letak c4 dekat kepala dia dan letupkan. kalau kepala dia tak hancur, kita sama2 'salute' sama dia kerana kepala dia betul2 keras....

    BalasPadam
  7. mana juga ngo2 yang skrang kita perlukan suara mereka juga.. kasi ajar kiasu2 yg biadab ni.. huh..

    BalasPadam
  8. Ini cadangan serupa tikus dalam mesyuarat siapa mahu taruk itu loceng atas leher itu kucing.

    Semua sorak, itu idea sangat baguih

    Semua diam, bila tanya, siapa mahu buat?

    Kucing lagi berjoget2, semua tikus senyap sesenyap-senyapnya.

    BalasPadam
  9. biasala orang melayu selalu memaafkan lemah lembut dan bersopan santun tapi bila geram amok tak tentu pasal

    BalasPadam