Rabu, 27 Februari 2013

tahniah khalid samad, ceramah anda hampir 3,000 hadir!! gempak beb!!

rupa-rupanya taring khalid samad tetap umphh... tetap power dan tetap ada sengat, mana taknya ceramah dia buat full pack orang datang, sampai kerusi pun tak cukup.. gile gempak beb khalid samad... mau tersenyum lebar para pekakas dap bila tengok ni.. ye lah mesti diaorang kata... hahaha... padan muka umno kata para pencecei tegar aka pekakas dap... sambil gelak sengsorang....

perghhh cetengok cetengok... ramai kan... tapi tulah ni sekadar gambar hiasan... jeng jeng

yang sebenarnya gambar ceramah tu dekat bawah ni.. 

ramai tak beb? kan 3,000 orang tu... penuh tu..

amacam?, ada mata melihat, ada telinga mendengar ada hidung kasi bau.. dan kenyataan kasi sebar-sebarkan, parti-parti syatan bisu ini akan ditelanjangkan rakyat pada pru13 nanti.. sebab apa.. alah senang je nak kobarkan, cerita kiri kanan pasal Islam tetapi sanggup gadai Islam sebab matlamat ke putrajaya perlu dicapai.. alangkah bodohnya kita tak langsung sedar permainan jahat dap dan anwarisme.. dah berbakul kebenaran dihebahkan... tetapi ada juga masih susah nak terima kenyataan... yang pas adalah pekakas dap... bak kata hassan ali.. pas sekarang dipenuhi parasit jijik yang tidak peduli langsung hal ehwal orang Islam, yang diaorang bangga bila ajak azhar idruz datang buat ceramah dan kata tengok betapa ramainya orang datang, kerajaan negeri terus menyokong dalam berdakwah.. ya betul.. tetapi dalam diam nak tunjuk Islamik, habis harta orang melayu dikebasnya untuk cina dap... didiamkan saja bila rumah urut dan pusat pelacuran bersepah... dibisukan mulutnya bila kalimah Allah dipermainkan, dibutakan hati bila orang susah dan miskin tidak dibela di selangor... 

ps: pemimpin dayus macam ni korang nak percaya dia jaga Islam????????? lupakan jelah.. pekakas dap tetap pekakas dap.. mereka ni tetap dengan matlamat.. putrajaya.. putrajaya...

sumber klik sini

31 ulasan:

  1. Dulu kata nak lelong Putrajaya, la ni nak tawan pulak. Byk dah tindakan diorang yg tunjuk depa ni bila bercakap tak mau pikiaq dulu. Hmmmm... Mcm ni kalau perintah negara mau jadi lagu mana negara kita aku pun dak tau la.

    BalasPadam
  2. ade lagi PAS(Pas-Parti ajaran Sesat)Sekarang. dulu kate Putrajaya bazir duit rakyat,skrg pehhh sanggup skongkol dgn Syiah dan Khawarij(anjing2 neraka) yg penting Putrajaya...hehe. Pas dulu dan skrg dah lain

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hang betul

      PAS sekarang lain berbanding dulu. Dulu hanyan Pak Lebai dan Siak Masjid sahaja yang berminat dengan PAS. Tapi sejak kebelakangan ini, Professional dan semi professional yang menjadi ahli PAS.

      Mereka tak mahu menjadi ahli parti yang baru berusia 25 tahun macam UMNO nih. Apaaa kelas masuk parti tak dewasa.


      --------------------YA AMPOOOOOOOOOOOON----------------
      Dr M kata : Lebih baik bergaul dengan syaitan yang dikenali (UMNGOK ler) berbanding malaikat yang tidak dikenali (PAS yang hebat ler tu)

      Padam
    2. cerdik hang,
      1. DULU ulama bersama PAS tapi sekrang PENYANYI/PELWAT/PENZINA bersama hamPAS tak ke gila namanya(PGU)
      2.Dulu berTAKBIR sekrang ber"TAKE BEEEER"
      3.Dulu ISLAM Didaulatkan sekrang KRISTIAN di Agungkan(penggunaan perkataan Allah DLM BIBLE)
      4. Dulu tubuh negara ISLAM skrang Nak TUBUH negara Plurulisme ( GAY/LESBIAN pun boleh jadi ahli hamPAS Nyoir)
      ... sudah2 bro... kamu masih nak sukong lagi ke parti hamPAS Nyoir ni... dah sesat parti tu...

      Padam
  3. masih da lai manusia yang suka ditipu oleh penceramah pas (pengikut ajaran syaitan)

    BalasPadam
    Balasan
    1. woiii....

      banyakkan membaca bro....

      Syaitan dirujuk sebagai UMngok oleh Dr M. Jangan lupa, tu PM kau ke 4 selama 22 tahun.

      Apa raaa, sama dgn Dr M sebut : Melayu mudah lupa



      kakakakakakkakakakka

      Padam
    2. kalau nik najis kata bidalan la, sindiran la, bahasa kelanta la. tuiii

      Padam
    3. hak thuuuuuuuuuiiiiiiiii + kahak hijau untuk MAt syabu

      Dowh, aku faham lah apa iyu bidalan atau kisan atau peribahasa atau simpulan bahasa.

      itu pun nak sensitif ke?

      Nah, ambik sekali lagi HAAAAAAKKKK THUIIIIIIII, simpan buat kenangan terindah



      --------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOON------------
      (UMNGOK ni tak reti berbudi bahasa rupanya.)

      Padam
  4. sawan dah pekakas dap.. muahaha..

    BalasPadam
  5. Dulu masa zaman kesultanan Melaka, Melayu dah di tipu skrang ni pun masih ramai lagi Melayu yang kena TIPU.... sudah2 org melayu ni kena fikir banyak2 mana baikburuk jgn cepat ditipu lagi...

    BalasPadam
  6. To Tanpa Nama27 Februari 2013 10:42 PG
    aka Mamak Penang

    Mai sini aku habaq kat hang molek2:

    1. Tak ada masalah Peliwat/Penzina/Penyanyi?pembunuh bersama PS. Pintu taubat dah terkunci ke sampai tak boleh bersama parti yang memperjuangkan ISlam. Saidina Umar Al Khattab sebelum menjadi muslim pun pernah menanam hidup2 anaknya. PAS tak ada masalah langsung.
    2. Takbir adalah laungan suci. Namun Jahilnya MUNGOK menukarkan laungan suci kepada TAkebeer dan mempermain-mainkan laungan tersebut. Tang ni, hang jawab depan Allah di Yaumul Mahsyar. Itu takbir milik muslim dan datang daripada NYA melalui RasulNYA. Kalau hang rasa hang cukup tereer nak mainkan kalimah ini, Hang teruskanlah, aku takada masalah langsung.

    3. Nama Allah dalam Bible? Cuba hang baca lebih sedikit. Hang tunjuk bodoh. Sat lagi aku beri link, siapa yang benarkan kalimah ALlah ini digunakan dalam Bible. Sat noooo

    4. Dulu PAS kata nak tubuh negara ISlam. Itu tetap cita-cita ahli PAS dan sepatutnya menjadi cita-cita semua muslim samada dari Umno atau dari Keadilan. Tapi adakah Umngok membantu menegakkan negara ISlam? Tarak bro! Kenapa?

    Bila setengah dari kita kata PAS sesat atau parti ajaran Syaitan, aku tak kisah. Tapi sekiranya ia bermaksud pengikut PAS adalah sesat dari segi akidah, itu hang kena jawab kat aku depan ALLAH waktu di Yaumul MAhsyar.

    Sebagai ingatan, jika hang atau mana-mana ahli UMNGOK menuduh aku atau mana-mana ahli PAS sebagai sesat akidah, maka tuduhan tersebut kembali kat hang semula.

    Jangan mudah mempermainkan akidah muslim


    -------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOON-----------------
    politik, politik juga.....jangan sampai tergadai akidah. Negara memanglah dah bukan melayu punya....wakakakakakaa

    BalasPadam
  7. islam cara pekakas dap.. hehe.. hebat tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau kau hebat sanagt tentang ISlam, beritahu aku apa hukum menolak Hudud?

      Padam
  8. Hudud PAS timbul bila pilihan raya saja.Lepas pilihan raya hilang tah kemana hudud bermusim ,kalau benar-benar pejuang islam mengapa harus takut nak laksanakan hudud dikelantan yg diperintah kunon nya pemerintah islam,alasan nya kerajaan persekutuan ,takutkan kerajaan persekutuan dari Allah.

    BalasPadam
  9. Soalan aku senang jer.

    1. Kau faham tak tentang hudud ni?
    2. Kau kata ini Hudud PAS. Mana Hudud Islam yang sebenar?
    3. Kenapa Umno tak bentangkan Hudud ISlam yang sebenarnya?
    4. Sebagai muslim, adakah layak kita menolak hukum Allah?
    5. Kau faham tak konsep federalisme dan negeri2?
    6. Killer question: Adakah engkau sekarang menyokong jika HUdud dilaksanakan?

    ----------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOON---------------
    cer cita.....cer cita........cer cita......................

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hang tny org, hang sendiri paham ka dak? Hang nak tau tentang hudud islam yg sebenaq hang bulih baca dlm kitab Matan Al-Badrain. Kitab ni dak susah nak baca sbb budak sekolah agama johor pakai kitab ni. UMNO tak dak kata nak laksana hudud sbb UMNO tau kita belum sedia lagi. Hang asyik sebut tolak hudud ja, sapa yg tolak hudud? Bukan Karpal Singh ka yg kata over my dead body? Aku sukong 100% kalau hudud dilaksanakan. Tp kerajaan la ni sudah laksanakan lebih dr separuh undang-undang jenayah islam.

      Padam
  10. salam.....
    1. Tentang hudud...apa kenyataan TS Khalid Ibrahim dan DS Azizan Abd Razak.Hudud xkn dilaksanakn di Selangor dan Kedah wpn PR yg memerintah...
    2. Dlm manifesto PR utk PRU13 ada x pelaksanaan hukum hudud dan penubuhan negara islam?
    3. Kenapa PAS Klntn berdiam soal hudud apabila Mat Sabu ditangkp berkhalwat?
    4. Kenapa PAS tdk laksanakn hudud kpd Badrul Amin yg dtangkp berkhalwat?
    5. Kenapa PAS tdk menerima bukti video Anwar berzina utk laksanakn rejam dan istiharkn video hanya besi tdk boleh jd saksi,adakh org brzina nk panggil 4org utk tgk aksinya?
    5. Apakh hukum jnji tdk ditepati?yg nyata org tue munafik.Nape tdk diperangi org munafik.
    6. Isu hudud hanya ditimbulkn pd pilihanraya sahaja.lihat slps PRU12 Nizar Jamaluddin mencbr agar dtunjukkn bukti dlm mana2 transkrip,buku,perlembagaan yg menunjukkn PAS mahu laksanakn negara islam dan hukum hudud.Sambil tersenyum Nga dan Ngeh kerana dpt tanah di Kelantan..

    Kepada ahli UMNO dan penyokong BN,tetapkn pendirian utk memenangkn UMNO/BN.Solat dan berdoa kpd Allah utk kemenangan UMNO/BN. Allah perancang terbaik dan sebaik rancangan darinya..

    Pengundi "Gerakan Memartabatkn Ummah"

    BalasPadam
  11. to Tanpa Nama27 Februari 2013 3:20 PTG
    salam.....


    kasihan sesangat baca tulisan saudara. Teruskanlah deng apa yang saudara percaya dan rasa.




    ---------------------YA AMPOOOOOOOOOOON ---------------------
    patutlah melayu senang kena tipu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dear Mr Yaampoon..(indon ke?)
      You must be a paid trooper..paid to be here in this blog. However:
      Please be reminded that your comments here reflect badly on your so called PAS - very crude words and lacking in etiquettes.Does not at all help me as on the fence voter to be swayed to your beliefs.

      Thanks for the reminder that none of you are as professionals as you said earlier.

      Padam
    2. dear oshin

      does it matter if i am a paid blogger or not? Did my statement since day 1 i'm here seem to be make sense.

      Tell me what you think about all my ideas in this blog. Did Headbomb asked for your help since he himself cant answer all to all the issues been raised here?

      Dear Oshin

      I am not a professional, just an ordinary person. But i did raised issue to make Umno's supporter silent. i do used mean words, but happened when someone or a "cow" provoke me with bad word or language.

      Now, if you had finished with your piece of mind, i want to get back to my main purpose of being here... crush the stupidity of umno's supporter.

      Thank you. Sayonara


      --------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOn-------------
      someone just called me an indonesian. what a beautiful country to be belongs. BTW, i am malaysian and this coming GE, i have made a choice.

      Padam
  12. YA MAMPOOOOOOOOOOOOOOSSSSS

    pas dah ada ulamak cina pompuan bleh bagi takzirah dalam masjid ,lebai dungu pun bleh tumpang stim sekali dan tak payah tutup aurat, nak jadi imam pun boleh sebab dah berdiri kat saf depan ....tolol.

    BalasPadam
  13. Hahaha. Dok sibuk citer pasai undang-undang islam ja. Hang tau ka dak undang-undang islam yg sebenaqnya? Cuba citer sikit biaq aku paham apa yg hang paham.

    BalasPadam
  14. To Tanpa Nama27 Februari 2013 4:46 PTG

    1. Kitab tu nama Muta'al Badrin.

    Aku dapati isi kandungan kitab tu sama seperti apa yang hangpa kata Hudud PAS.

    Awat Umngok kata Hudud PAS?

    Aku tau hangpa kata hangpa tak tolak hudud, api bila Dr M kata " kalau nak rasa sup tulang , pergilah ke Kelantan" atau " habislah batu di Klantan, buat rejam orang berzina".

    Hangpu duk pangkah dacing juga kan.....



    ----------------YA AMPOOOOOOOOOON---------------
    tq sbb ingatkan aku Kitab tu, ba waw mim - bukan bom tapi bumi.



    BalasPadam
    Balasan
    1. Tun kata mcm tu pasai hudud yg dia terima tu bincang pasai hukuman ja. Mcm mana nak jatuh dan laksanakan hukum x bincang. Aku ada beberapa soalan nak tny org yg buat hudud tu. Kot-kot hang bulih sampaikan kat depa:

      1. Agensi mana yg mau jalankan hukum potong tangan? Hospital atau penjara atau polis atau kadi atau mufti atau Menteri Besaq atau Perdana Meneteri?

      2. Agensi mana yg nak bagi tauliah dan latihan pd sipemotong tangan? Hang tau dak nak sembelih ayam pun kena ada tauliah, kene renew lagi tauliah tu, ni hang nak potong tangan org, mana bulih potong ikut suka hang ja.

      3. Takat mana tangan yg nak dipotong? Takat jari ka, takat gelang ka, takat lengan ka atau takat bahu ka?

      4. Hang ada kencin manis yg serius, kalau potong tangan hang, tangan bulih busuk dan hang bulih mati, mcm mana cara nak buat kalau ada kes lagu nih?

      5. Kalau lepaih hang kena potong tangan, berlaku jangkitan yg menyebabkan hang teruih lumpuh seumoq hidup hang sapa nak tanggung?

      Pasai benda-benda nih la Tun sindir kata kalau nak rasa sup tangan pi la Kelantan. Sbb apa sbb depa dok gila nak motong tangan org ja tp dak bgtau mcm mana nak laksanakan hukuman tu. Sebenaqnya aku ada byk benda nak tanya pasai hudud yg PAS draf ni, tp kalau aku tny banyak sgt penin pulak hang nak tulong jwb nanti. Hahahaa.

      Terlanjuq hang cita pasai kitab Matan-Al Badrain tu, aku nak tanya hang hudud dibincang dlm bab apa dlm kitab tu?

      Padam
    2. Muta'al Badrain dalam bab Jinayah - HUDUD DAN QISAS
      NIKAH KAHWIN - MUNAKAHAT
      MUAMALAT - PERDAGANGAN
      IBADAT
      JIHAD

      Padam
    3. Baguih hang tahu. Dlm byk-byk tu cuma hudud shj yg belum dilaksanakan di Malaysia, yg lain suma sudah. Jadi aku nak tnya hang, adil dak pemimpin hang kata UMNO tolak islam, sedangkan semua syariat islam sudah dilaksanakan di Malaysia keuali hudud. Dan pemimpin kerajaan dak pernah kata tolak hudud, depa kata belum mampu nak laksanakan. Sama lah jugak dgn pemimpin hang yg kata dak mampu laksanakan hudud bila dah tawan Terengganu dulu. Jadi adil ka dak hang teruih kata sampai la ni UMNO tolak islam?

      Dlm jinyah tu ada 2 lg ta'zir dan diat. Hang tau ka maksud ta'zir? Kalau aku kata pemimpin hang sebenaqnya yg tolak hukum islam hang nak kata apa?

      Padam
    4. yup...
      takzir dan diat aku tahu

      apa hang punya point?

      Padam
    5. Hahaha. AES yg pemimpin hang dok tolak tu dah jatuh dlm kategori ta'zir. Jd kalau aku kata pemimpin hang tolak hukum islam hang bulih terima dak?

      Padam
  15. to Tanpa Nama27 Februari 2013 4:07 PTG

    kalau soalan hang macam tu, hang patut tanya guru hang macam mana Rasulullah mengislamkan kafir2 yang datang kepada baginda sewaktu baginda sedang membuat majlis ilmu di masjid.

    Tazkirah tu dalam bahasa melayu apa? Jangan salahfaham, nanti nampak dungu.

    Hang nak aku tunjuk gambar ka siapa wanita Islam yang tak tutup aurat dan memberi takzirah kepada wanita-wanita yang sama-sama tak tutup aurat?

    atau

    cara sambutan hari raya aidil fitri mengikut acuan dan fahaman pemimpin hang?
    mana satu hang nak, habaq mai kat aku nooooo.




    ------------------YA AMPOOOOOOOOON--------------
    jangan le jadi katak bawah tempurung dihujung kampung dalam cermin kopak ada kotak...hahahahh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku dak paham apa hang tulih. Hang dak jwb soalan aku, tp hang melalut pi kelaut buat apa? Hahaha. Oit hudud dibincang dlm bab apa dlm kitab tu?

      Padam
    2. bro dia kena sawanisme, skrang penyakit tu kena kat pekakas dap.. hehe

      Padam