Ahad, 17 Februari 2013

terbuka lagi pekung busuk pas!! memang tak boleh pakai!!!

bila isu psy, diorang lah paling lantang bersuara macam sampah busuk tak buang 18 hari.. kutuk ds najib kemain, di jajanya macam-macam versi cap taik supaya orang percaya keburukan dari bn membawa psy, tak tutup aurat, bayar rm2 juta lah dan macam-macam lahanat diaorang jaja burukkan bn..

nah, sekarang dah terbuka pekung, mengata orang lebih tetapi dia lagi teruk dari orang yang dia kata tu... itulah pas.. cakap dah tarbiah dap, ni siapalah yang tarbiah siapa ni, amatlah malang kalau kita biarkan pas berkuasa bila perangai haramjadah begini pengikut mereka agungkan... pooodahhh...



ps: kemain suka diorang kata umno maksiat, umno jaja arak... kepala bana cap kepala unta la.. hahaha.. sembang kasi orang bimbang ko bagi je dekat pas.. hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan