Ahad, 3 Februari 2013

ustaz kazim elias difitnah cai cai laknatullah..

nama je perjuangkan Islam, tetapi jaja fitnah mengalahkan dajjal.. ini lah pesen kalau dah taksub dengan parti anutan syaitan tu... konon sempurna bagai... tapi kita kena ingat puak-puak ini takkan senang duduk sekiranya orang akan bangkit menentang mereka... mereka tak boleh terima... inilah terjadi terhadap ustaz kazim.. beliau memang cukup lantang membelasah pas... erm korang tengok apa cai cai pas dok pedajal ustaz kazim ni... huh dajjal sungguh.. dah la bacul.. lepastu sebar cerita fitnah, telo tak de.. mentanglah dah dikemam oleh dap... itulah pas... ada faham... 


post dari page ustaz kazim elias
Assalammualaikum......

Ini adalah satu pembohongan dan fitnah yang dilakukan oleh pihak tertentu yang mengaku memperjuangkan ISLAM dan berada di dalam wadah perjuangan ISLAM demi menjaga kepentingan politik semata-mata....mengaku memperjuangkan ISLAM tetapi penuh dengan fitnah semata-mata.....

ps: ini je standard cacai pas sebab dah mati kutu nak cari point dengan ustaz kazim.. ek ala.. loser... 

16 ulasan:

  1. Ceramah mengutok memaki hamun berlatarbelakangkan agama mmg kegemaran cai-cai PAS..sgp penohkan tin milo sbb suke sgt dgr ceramah kutok mengutok tuh......kalo UKE nak pakai ferarri kene ikot rentak cai PAS la....pastuh kalo UKE bg fatwa atau ajaran paling mengarut pon cai PAS akan pertahankan....tgk saja UAI....

    sbb cai PAS mmg BAHALOL......

    BalasPadam
  2. Ceramah ngutuk....dimana2 le kt surau2 diselangor. Aku dh bosan dh. Ehh...paling best tu ade Adun Cheras ..kalau aku x salah....boleh bagi 'talk' kt salah satu surau sedikit masa dulu. Pakai kebaya je...xde tudung....waktu mlm. Bengong. Tp xpe...dieorg semua boleh. Katalah surau tu ..org UMNO yg buat cmtu...confirm kutuk tunggang terbalik. Tolong la..muhasabah diri balik. Nama perjuangkn islam...tp tindakan x selari.

    BalasPadam
    Balasan
    1. En Salleh.

      Biar kurang makan jangan kurang cerdik. Banyakkanlah membaca. Nampak sangat bodohnya dari penulisan En Salleh. Tinggal di kawasan pedalaman tak pernag eluar pekan ke?

      Tak pernah nampak DS Rosmah Mansur berucap dalam masjid dengan jambul yang terdedah? Tak pernah nampak MP Hulu Selangor beri tazkirah dalam masjid ke?

      YA AMMMPOOOOOONNNNN, rupanya pencacai UMngok ni terbukti ngok-ngok belaka. Sesuai sangatlah tu.

      Nasihat Jenap, jangan sampai orang tahu identiti Salleh. Memalukan ancestor salleh je.


      tt
      Jenab Janda

      Padam
    2. Pn Jenab Janda...

      Sbb cik ni mcm bijak pandai kan, nak tanya sket la, nape ya pompuan dalam haid xle masuk dewan solat mesjid, surau ek? Sebab x suci kan? Dah tu, yg adun janice lee tu suci ke? dia cebok ke buang air besor? dia mandi wajib ke bila lepas jimak, haid? Tp boleh lak berucap dlm mesjid, surau. maap la ya, saya ni bodo x sekolah.

      Padam
    3. kemiskinan membawa kepada kekufuran...
      Nasihat dari Tanpa Nama pada Jenab Janda, main ancesstor lak kah kah kah...weiii bubuhlah nama jadi boleh kitaorang tahu ancestor Jenab Janda. Pencacai tahap kronik PR, belajar dari siapa? Banyak membaca hmmmm tapi main ancestor kah kah kah mentaliti tahap zaman batu...

      Padam
    4. Jenab Janda banyak membaca hmmmm gua sekadar bertanya memandangkan Jenab Janda bangkit isu ancestor kan, Nama bapa ko JANDA ke??? Ko ni lelaki ke pompuan???
      pssttt geng sama itu Ostazah jadi-jadian ke???

      Padam
    5. Jenab Janda ko sebutt Ya Ampooonnnn....hehehehe ko nak minta maaf kat UMNO ker? hahahaha baguslah ko dah tau ucap minta maaf tahap dewa. TQ
      p/s: camtu ke cara puak PR nak kowtow sama itu TOKONG SEGALA TOKONG LIM GUAN ENG???

      Padam
    6. YA AMPOOOOOOOOOOON....

      makin terserlah kedungunan anon 1147. Ada ke Jenab dikatakan meminta maaf dari UMngok..

      Memang kena membaca yang banyak, belajar kiasan kata yang banyak dan tahu beradab yang banyak dan TAK BODOH membezakan nama sebenar dan nama gelaran. Adaa ke dikatakan JANDA tu nama bapak jenab? YA AMMPONNNNN, bahalul yang tak boleh diajar,,,,

      Malukan ancestor yang kurang mendidik,

      Padam
    7. Satu lagi pencacai PR dah kena hahahahaha ko faham ke maksud ?, faham x maksud ? sekali lagi maksud ?, Ye ko memang pandai n banyak membaca, nak eja "ampun" pun tak reti hehehehe kah kah kah bodoh tahap kronik juga Anon 12:53 ni. Jangan marah ko kan pandai hahahaha
      p/s: Salahkah kalu orang bertanya???

      Padam
    8. Tag baru PR, "YA AMPOOOON" hmmm best gak dengar macam sial bunyinya hahahahaha...Bunyi macam kentut pencacai PR kah kah kah kah...

      Padam
    9. memandangkan Jenab Janda n Anon 4 Februari 2013 12:53 PG yang kononya banyak membaca n banyak ilmu, satu je aku nak tanya ni PR??? Sila jawab untuk membuktikan kepandaian anda.
      p/s: Jangan memalukan ancestor anda! Orang main ancestor ni selalunya yg suka rumah tokong hehehehe ko kan banyak membaca, apa tokong yang gua maksudkan.

      Padam
    10. au..tokong Kepale Bapak ko la kan?!!
      bodo Macai

      Padam
  3. ceramah tin milo, pehhh!!! sgt menguntungkan dikala pru13 dh makin dekat. boleh bikin rumah batu oooooo.....

    BalasPadam
  4. bukan beli bunglow, leh tambah bini lagi satu tau haha

    BalasPadam
  5. Pagi tadi 3.2.2013, dipekarangan rasmi MB Perak, AF Ust Kazim dalam ceramah bulanannya dihadapan ribuan manusia telah mendedahkan hal ini. Memang fitnah yang keterlaluan. AF Ust Kazim untuk makluman semua still ahli PAS dan hari ini telah mencabar PAS untuk pecat keahliannya. Mcmanapun teman kagum dengan AF Us Kazim. Dalam ceramahnya, beliau menegur UMNO dan pembangkang, masalahnya, PAS x boleh ditegur. UMNO dan BN x prnah tawar AF Us sebagai calon PRU13, sebaliknya us Kazim mendedahkan parti PAS dan Parti mata satu ada menawarkan beliau sbgai calon PRU13, tapi ditolak.Teman berharap sangat, sapa-sapa ada buat rakaman ceramah AF Ustaz Kazim ni, upload k u-tube. Biar suma tahu pendedahan sebanar dar AF Us Kazim....

    BalasPadam
    Balasan
    1. parti mate 1 pale butoh Mu!
      kekkehkeh

      Padam