Sabtu, 16 Februari 2013

video yang boleh bagi pencecei jadi sewel!! jangan tengok kalau tak kuat semangat!!!

huk aloh.. hehe.. ni boleh mendatangkan masalah emosi bagi cecei nanti.. mau ayat-ayat belasah tanpa belas kasihan keluar lah lepas ni.. hehe biasalah.. pas mana boleh ditegur... mau kena grip kepala entea nanti.. hehe.. tercegil mata tengok korang nanti... jangan dibuat main dengan cecei pas tau... haha..



ps: i no komen.. i hanya mampu tersenyum u.. seterusnya boleh ke sini ye klik

5 ulasan:

  1. Yang ni barulah "KHUTBAH ORIGINAL" hehehe, panas tu punggung2 "SETAN" hehehe...THE PROBLEM nya, nak dgr ke cecei PR tu? Ada telinga banyak tahi telinga, ada mata pakai contact lens ada hati kena apendiks hehehe perrghhhh kronik kronik penyakit zahir n batin cecei PR ni.
    Takpelah yg penting kita cuba sampaikan mana yg patut, dgr ke taknak dengar ke, itu terpulang pada hati n akal masing2...
    p/s: Kalu isu Kalimah Allah ni timbul pada masa sidang ADUN tu, rasanya bukan takat punggung ja "terbakar" leh jadi sakit jantung dengar hehe.. Tetiba lak teringat video kat Kelantan tu, patung Tok Pa, yang kononnyalah sialgojo tu sebat Tok Pa...adoiiii kalu gua ler, gua nampak camni...Puak2 PR tu serupa mengamalkan ilmu hitam Afrika yg dipanggil "Voodo"..Dah dapat ilmu barulah tu import dari Afrika. Puiii

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha. Ilmu vodoo ka? Aku ingat puak tu tau ilmu buat budu ja. Hahahah

      Padam
  2. hahaha..tercabut kopiah.pokok pangkalnya balik pada 1 soalan,hampa dok marah org xbuat hudud awat hampa xbuat hudud?

    BalasPadam
    Balasan
    1. camner nak buat hudud, kitab pasal hudud pun diorang tak habis hafal lagi. Orang yang kene hudud hanya 18 tahun ke atas... dalam Islam kalau dah akil baligh buat jenayah kene hudud la, bukannya bila 18 tahun ke atas je... ape punye BONGOK la ostad-ostad dalam hamPAs tu...

      Padam
  3. Hudud PAS Kelantan dan Hudud PAS Trengganu dulu pun dah diluluskan. Awat depa tak laksanakan. Haji Hadi kata, hudud ni 0.0001 peratus je. Maknanya tak laksanakan pun tak pe.

    BalasPadam