Khamis, 21 Februari 2013

wah awek pakai seksi ni pun sokong atuk nik aziz tau!!

wah, tak de sesiapa dari geng-geng taksub nik aziz kasi kaunseling kat awek ni dengan mak dia rasanya.. tak tutup aurat ni, mana boleh, selalu kalau penyokong umno je tak tutup aurat, ayat biasa yang selalu keluar dari mulut pencecei lah bila dok kutuk orang umno,  macam-macam tohmahan keluar ooo, kita nak cakap apa da, soalan dari aku, pencecei tak teringin ke berkenalan dengan awek ni? hehehehe.


ps: hehe.. pepun come sokmo awek kelate... i loke!!!

sumber my massa

5 ulasan:

  1. Lebih mulia wanita umno yg tutup aurat

    BalasPadam
  2. wau... berkarat rambut uuu... mungkin berkat paip air pemerintahan pork nick...

    BalasPadam
  3. mereka x undi panadolla,cek mek 2 oghe tu undi parti LGBT we ajijah

    BalasPadam
  4. undi pas masuk sorga.. tutup aurat ke, dedah sana sini ke, dalam bilik berdua-duaan dengan bini orang ke... janji pangkah pas, sorga pork nick dah tentu dapat... no hal punye bro..

    BalasPadam
  5. DEMI ISLAM TP TUDUNG TAK PAKAI..RAMAI YG AKU KENAL ORG PAS,TP PAKAI SELUAR PENDEK..DASYAT2 ISLAM DIA..SYIAH EH?

    BalasPadam