Rabu, 20 Februari 2013

wah ngo 'R' berjaya tarik 5,000 mahasiswa dalam program mereka!! habislah bn..

habislah, cecei.. korang berdiri dan sebut yes 3 kali ye,

yes
yes
yes

betul apa, dashyat juga peranan ngo 'R' ni.. ramai giler mahasiswa datang ooo.. sampai penuh dewan, kat luar belum dikira lagi tu.. memang power, nik aziz tersenyum lebar ni.. mau ramai cecei akan hebahlan hal ini sebab kalau ramai begini jangan haraplah bn nak rampas kelantan, kata cecei sorang tulah.. aku senyum je.. hehehe..

tu dia, kemain suka abang tu ha.. hehe

jom tengok ramai gile manusia hadir ke program ngo 'R' tu.. hehe


ps: ui mana boleh, tak mungkin, rasa tak betul rasanya.. eh eh.. tak pun ni sabotaj ni.. hehe.. dengar kobarnya bunting untuk program ini digantung banyak tu, tapi kalau gantung banyak pun bunting tu, setakat macam ni kedatangannya, alamat tumpo yeop... hehe

baca seterusnya my massa

6 ulasan:

  1. Macai Umno dipaksa kutip bendera PAS yg mereka cantas tiangnya setelah diserbu lebih 40 penyokong PAS yg tahu mengenai perbuatan itu.... setajam parang cincang bendera Pas akhir macai kena berendam dalam Ban Kuda jua! kah kah kah....

    Lokasi: Ban Kuda Bagan Serai.

    SUMBER http://gigitankerengga.blogspot.com/2013/02/kantoi-macai-umno-ditangkap-cantas.html

    BalasPadam
  2. hehe, ai panas dgn posting ni pulak penjilat kaki dap.. haha

    BalasPadam
  3. panas...panas.... lepaih tu buat cite lain pulok.

    BalasPadam
  4. pencacai DAP memang cam tu....

    BalasPadam
    Balasan
    1. bukan pencacai dah, tapi mereka tu dah tahap anjing peliharaan DAPig...

      Padam
    2. Penjilat jubur pakatan haprak memang suka spin. Jubur naik berasap dgn posting tu

      Padam