Isnin, 25 Mac 2013

ADAKAH INI SATU PETANDA YANG PAS BAKAL...bertambah kuat atau akan pelingkup??? anda nilaikan!!!!

perubahan yang takkan sesekali dikeluarkan dalam harakah!!! mau kejang kaki editor dia nanti beb haha..

apakah pas kata, ahh ini semua tak kan berlaku di kelantan.. sebab rakyat kelantan sayangkan tok guru nik aziz.. dan takkan mungkin tergamak lukakan hati tok guru... erm.. apa pas tak ambil pusing hal kebangkitan rakyat menolak pas... erm.. rasanya ada sebab hal-hal ini terjadi... dan ustaz, ulama dan pengiat ilmuan pun semakin sedar dan menolak pas.. terutama yang dari sekolah pondok...

INGAT SETIAP UNDI PAS, MEMENANGKAN DAP LAKNATULLAH..!!!












lokasi di wakaf bharu, kelantan... agak-agak apalah kata pekakas tegar pas ek? kalau dulu masa pru12 2008, nak muatkan ceramah anjuran bn, 100 orang pun tak sampai... tetapi sekarang impak maksima yang terjadi membuatkan atuk nik aziz dah tak keruan.. erm..pesan aku, kita dalam menjalankan amanah.... sepatutnya ikhlas dalam menjadi pemimpin... bukan semata-mata politik-politik 24 jam.. tu yang pas semakin punoh weh... ore nok buak kerja demo hok tipu ore.. tanoh mu gada kat cina dap.. huk aloh nate sungguh!!!

9 ulasan:

  1. Gambar difotoshopkan ciptaan UMNO?

    BalasPadam
    Balasan
    1. biasalah video dan gambar min aiskrim dan papa homo pun photoshop...hati tak bileh bohong...kahkahkah

      Padam
    2. muahahahaa..bodohnya pertanyaan..ciptaan UMNO lagi..tak boleh terima kenyataan ye bang..jangan liwat diri sendiri tau..

      Padam
  2. Tnpa nama 6:16PG.
    Nasibmulah... labu..

    BalasPadam
  3. gambar Nik Aziz bersila makan laksa pun Fotoshop!!! gambat puak PAS sembahyang atas jalan pun Fotoshop!!! Anwar tibai punggong pun fotoshop!!!

    BalasPadam
  4. Habislah pas kali ini...nik aziz terus pengsan. Kelantan berwajah baru dibawah BN

    BalasPadam
  5. tahniah ore kelate....ambo banggo akhirnya rakyat kelate sedar...

    BalasPadam
  6. aku pengundi atas pagar tetapi cenderung kat BN la hehehe... tal boleh nak sambut apa2 kemenangan selagi keputusan rasmi PRU13 belum muktamad. selagi undi itu rahsia, selagi itu apa2 sebelum PRU13 adalah bersifat rhetorical je...

    BalasPadam
  7. bertanggungjawablah pada diri sendi, persoalkanlah diri sendiri, jangan percaya membabibuta, carilah kebenaran dari semua kawan/lawan dan janganlah dikeraskan hati sendiri macam takut tersedar salah.

    BalasPadam