Jumaat, 8 Mac 2013

adus.. ceramah umno yang dah kurang orang!! :(

apa nak buat.. dah ini jadinya... tahniah wahai pekakas dap.. anda memang patut bergembira.. hehe.. tak taulah nak cakap camne lagi.. kalau kira kerusi lagi banyak dari orang so camne.. bravo pas... cayok cayok.. anda berjaya buat ceramah umno jadi camni... huhuhu

erk.. erk.. kerusi lagi banyak ni.. aduhai... tetapi ni gambar hiase.. gambar ceramah pas sebenarnya.. haha..

yang sebenarnya gambar sambutan yang agak mengejutkan rakyat kelantan bila umno anjurkan ceramah... kadang-kadang nak sembang dengan orang angkuh dan buta serta tuli payah sikit.. hehe jadi biarlah gambar yang berbicara... tak gitu.. hehe


ps: di tohmah macam-macam dekat umno.. di fitnah macam dekat umno.. membuatkan umno lagi kuat.. InsyaAllah.. rakyat dah senak perut nak ikut cara pakatan rakyat.. terutama cara politik bhagal anuar ibrahim.. so kita ada otak kasi fikir..!!!

8 ulasan:

  1. TANYA SAMA KATIL KENAPA BERGOYANG...

    NANTI JWB KATIL ANWAR DAN CHINADOLL SEDANG MENUNGGANG...

    BalasPadam
  2. tanya sama anwar
    ape sebab girang
    nanti jawab anwar
    macai nak batang..

    BalasPadam
  3. Tanya sama amoi apa pasal goyang,
    Nanti jawab amoi belalai masuk lobang....

    BalasPadam
  4. Sumpah laknat membinasakan org lain dah makan diri kot!Percayalah Allah akan menyebelahi orang yg baik2. Ibn Majah ada berkata" Orang baik itu adalah orang yg baik akhlaknya". Wallahualam ......

    BalasPadam
  5. ramai lagi org yg tak dak otak bro....mcm jiran aku kat sini.... masih boddo lg menyokong si peliwatt....

    boddo betul......

    BalasPadam
  6. Anom 11:23ptg.... sama sama kita doakan orang yg difitna dan dianiayai dilindungi dan dinaikan lagi kemuliannya..didunia dan akhirat...

    BalasPadam
  7. Ingat2 mati, maut pasti tibe pade bile2 mase sahaje

    akhir nye kite pasti akan mengadap YANG SATU ITU!

    BalasPadam
  8. Takebeer!!!
    Takebeer!!!
    Takebeer!!!

    Tanya sama pungkok, apa pasal goyang
    Nanti jawab pungkok, Anu yang hantam

    BalasPadam