Jumaat, 8 Mac 2013

GAME OF SHADOW SEMAKIN GEMPAK!!!

jangan jadi pelik.. yeop.. jangan lupa isu ini yang tak langsung dijawab oleh tuan badan yang telah dirisik oleh unit risikan tentera filipina.... eh eh...

KANG TANYA LEBIH-LEBIH...

U TANYA SOALAN I SAMAN...

hehe.. tak sampai 1 hari dah kantoi berdentum pasal bapa si saiful bukhari.. allo kawan.. masa tahun 2008 bolehlah pakatan rakyat eksyen.. sebab time tu cyber troop kamu lah yang kongker alam maya... dan sekarang... hehe.. tak boleh dah sorok bangkai gajah dalam laci la wei.. hahaha..


dan kita tengok pula bukti-bukti dari akhbar filipina dan risikan tentera mereka.. eh eh.. berapalah juta umno bayar akhbar sana ek.. kayo lah umno..

ps: isu lahad datu takkan dibiarkan ia senyap.. ada faham pekakas dap...!!!!!

2 ulasan:

  1. apa punya bapak daaa..mata duitan...

    ya ampoooooooooooooooooon..

    BalasPadam
  2. APA? SELEPAS MEDIA FILIPINA DAN REUTERS,

    KINI SEBUAH PORTAL KANADA PUN KATA BANG NUAR TERLIBAT DALAM ISU LAHAD DATU? BILA NAK SAMAN??

    OPPPPS..U ULANG I SAMAN...KAH KAH KAH

    BalasPadam