Isnin, 18 Mac 2013

ai betul punya up nampak atuk nik aziz harakahdaily ni... hehe..

makan laksa sambil bersila pun menjadi tajuk berita sensasi yang dikatakan ramai giler orang klik.. haha.. femes atuk ku sorang ni ek.. erm.. nampaknya ada chan le lagi ni jadi mb yang tido je kejenya... memang betul leh jadi ikon.. hehe.

agaknya editor harakahdaily nakkan gaji dia dinaikkan kot.. tu pasal kena la up sikit atuk nik aziz, tak pun berita sensasi dah kongsoi.. almaklumlah sekarang ni modal panas dah semakin kurang, nak cari berita fitnah pun dah tak meletup macam dulu... mana tak stress.. kira up gambar atuk pun ok lah...


ps: dah takde dah ke pemimpin berwibawa dalam pas ek.. harapkan atuk je sampai sakit-sakit orang tua tu ye.. hehe.. udah-udah le tu, apa kata syorkan dia bersara je.. lagi bagus... ni mau masa berkempen ni gambar atuk menangis, gambar atuk solat sorang-sorang dijadikan modal le tu nanti.. alahai...

16 ulasan:

  1. Mungkin selama ni atuk tu makan laksa sambil bertinggung kot. Tu yang pelik bin ajaib bagi haprakdaily sampai jadikan berita tu...

    kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  2. Wali selipor mentekedarah pun nak upload..dah teruk sakit Harapkah kah kah ni...

    BalasPadam
  3. gambar makan laksa tu tak ade apa yg hebat pun...tapi iklan sex sebelah tu...tu le keje org2 pas...org2 pas ni lemah tenaga batin ke???cermah bukan main kuat lagi.....kikikikk....

    BalasPadam
  4. gambar pork nick tido tiap kali ada mesyuarat tak mau masukkan ke?

    BalasPadam
  5. Hai dengan makan laksa bersila orang kelantan dapat air bersih ke...

    BalasPadam
    Balasan
    1. dalam laksa mane ade nampak air tu bersih ke tak, nampak keruh macam air teh tarik pun depa boleh bedal selamba je...

      Padam
  6. baik letak al juburi main dgn gay lagi laku harakah daily....

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak payah, letak iklan ubat kuat seks pun dah buat haprakdaily laku jugak... ubat kuat seks dan haprakdaily, mane boleh dipisahkan...

      Padam
  7. Gambar tu tunjuk TGNA tengah pegang pinggan dengan satu tangan sementara satu tangan lagi bukan atas riba ... agaknya camne TGNA ni nak makan laksa ?

    Org sebelah TGNA tu pulak makan dgn tangan kiri ... sunnah baru org PAS kut ?

    ENTAHLAH.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Makan guna sudu suap pakai tangan kiri depan tok guru takpe, tapi jangan buat begitu depan Najib, boleh jatuh HARAM tau... ade paham??.. hehe

      Padam
  8. Nik cakap ..."Jangan nak suruh aku berenti jadi MB .... banyak lagi pokok kat Kelantan yang aku belum tebang lagi"

    Projek highway tengah rancak dok tebang balak... lepas tebang balak... highway pun jadi no way ....jangan marah

    BalasPadam
    Balasan
    1. balak dah banyak kene tebang, lepas tebang kasi pajak sama apek DAP bersaudara la...

      Padam
  9. Projek hiway pre-paid pork nick dah rancak berjalan ke?? Aku tengok ade la gambar 2 keping gambar hitam putih sebagai 'BUKTI' projek tu tengah dilaksanakan (???). Gambar hitam putih ... sama je macam gambar hitam putih nuar pegang pelir jantan lain sambil comolot, tu tak dikira pulak sebagai 'BUKTI' eh... ada dua kitab untuk tentukan yang ni betul, dan yang ni konspirasi ye... macam-macam...

    BalasPadam
    Balasan
    1. gambar hitam putih mane boleh dijadikan bukti, kecuali la gambar tu diambil dari harukahkah daily. Yang tu baru bukti sahih al-poknik.

      Padam
  10. korang rasa, muka ahmad said hamdan EX-Boss MACC yang memang dah panjang tu akan bertambah panjang tak esok sewaktu membuat permohonan maaf dari khalid ibrahim?

    Aku harap ada yang merakamkannya sebab mungkin kepanjangan muka sewaktu meminta maaf akan dimasukkan ke dalam MBOR.

    Ops, yang dulu mempercayai tuduhan kes lembu, bolehlah diam-diam beristighfar banyak-banyak. Minta maaf kat khalid Ibrahim pun ok, dia akan memaafkan. Duit pun tak payah bayar.

    Fikir-fikirkan dan selamat beristighfar.



    BalasPadam
  11. Makan laksa sambil dok bersila pun nak jadi bahan berita ke? Nampak sangat harukahkah dah kekeringan isu untuk dibangkaitkan dalam akhbar iklan kuat seks tu kan..

    BalasPadam