Rabu, 27 Mac 2013

UTUSAN MALAYSIA TERSASUL!!..tolong jangan baca!!!!

nampak gayanya pekakas pr makin jadi jalak lenteng lah, sebab utusan langsung tak memuji ISRAEL macam akhbar keadilan ni buat.. uish.. sebut je utusan, cepat je pekakas dok klik... tapi bila kebenaran nak kita sebarkan, sekor pak malaun pekakas tak ambil pot.. tetapi bila hal fitnah dan propaganda nak jatuhkan kerajaan Islam di malaysia ni, pekakas pr lah cepat-cepat ambil tau.. apalah punya mentaliti.. pui..


menjadi persoalan ni, uish kalaulah ada pemimpin bn yang tersasul atau tercakap sesuka hati memuji ISRAEL.. KORANG INGAT SIAPA YANG PALING GILA BABI MELALAK????

tapi disebabkan version geng sekapal, korang ingat pak lebai pas berani nak sound... beb korang kena faham apa maksud TELOR DIKEMAM DAN DIPULAS!!! tu pasal aku rasa pas nak sembang jaga umat Islam, tapi rakan dalam kapal sendiri proksi ISRAEL... shit... 

TERKEJUT GAK AKU BILA TENGOK HEADLINE AKHBAR KEADILAN NI... GILA...


patutla dia memuji israel.. sebab kawan baik anuar ibrahim la wei.. patutlah.. ooo i c.. APA KOMEN KAHAK HIJAU EK... mana dia geng-geng jalak lenteng yang bila ceramah dialah hero kata israel kejam.. tapi hal ni tak mau tegur ke.. ait.. wahh. apa ada sher gak ke israel bagi.. hehehe... shit la pas... senyap..


YES
YES
YES

kita akan dapat pm baru yang israel adalah negara kawan baik... YES YES YES... gembira dalam hati.. bila malaysia akan di jual.. yahooo.. apa orang pas tak suka?? oi pas.. takkan diam kot.. oiiii.........

sumber my massa

10 ulasan:

  1. biasa lah bro......sanggup buat apa saja asalkan dapat jajah Putra Jaya, waima bersengkongkol dengan SETAN sekalipun....itulah PAS akhir zaman, tak macam dulu lagi....

    BalasPadam
  2. Israel tak perlu BIDEO BESI.....dia terus bagi PELURU BERPANDU je.

    dlm Al-Quran pun dah JELAS betapa hinanya bangsa YAHUDI ni sampai pokok2 & batu2pun tak mau jadi PELINDUNG pd bangsa Yahudi ni kecuali pokok yahudi....ni ada pulak penyokong a.k.a "pelindung" yg muncul dr Malaysia.......hahahaha

    mmg WAJIB dihapuskan barisan kepimpinan PAKATAN HANTU HARAM ni dr arena politik Malaysia.

    BalasPadam
  3. org yg memuji Israel ni bukan takat BUTA MATA....bahkan mmg dah mencapai & dpt sijil tahap BUTA HATI

    umat Islam di Palestine dirampas tanah air mereka, bangsa mereka dibunuh, bangunan/kenderaan dibom nak dibandingkan dgn Malaysia?

    tahap wasatiyyah Malaysia ni kalau banding dgn Singapore PAPapiglets kpd biaDAPiglets pun jauh panggang dr api.....kalaulah Mas ikut style Singapore, alamatnya mmg rak wujud parti pembangkang di Malaysia.

    la ni TERBALIK, pembangkang yg terhegeh-hegeh TIRU style PAPapiglets dgn kes saman berlambak....itupun kalau pikir boleh menang dgn PUTAR BELIT.....yg dah mmg KONPOM KALAH, jgn HARAP dia nak saman.

    sorang PEMUJA ISRAEL, sorang lg PEMUJA SYAITAN, sorang lg ULTRA KOMUNIS/KRISTIAN.....cantik sgt duduk bwh satu jamaah.....boleh rakyat Malaysia sapu habis PRU-13 nnt

    bye..bye PKR
    bye..bye PAS
    bye..bye biaDAPiglets

    BalasPadam
  4. parti tupperware27 Mac 2013 10:47 PG

    Bodoh punya orang. Israel tu jahat sejahat manusia la ngok... Apa ke bangang sangat. Malaysia ni amam makmur der... Pemimpin zalim? Rejim? Pelik aku... Diaorg ni yg dok tak puas hati dgn kjaan ni, teruk sgt ke negara kita? Korang kena tindas ke? Tak dpt rumah? Tak dpt mkn? Aku tgk, perut2 korang, kalah org pregnant, bini tiga empat gak, keta mewah2, anak2 dpt sekolah... Apa lg yg korang nak? Biasa ler setiap kjaan tak sempurna, jd tugas kita sbg rakyat bantu kjaan utk jd sempurna... Ni, korang pun giler kuasa... Ceh, bodoh saper yg ckp israel lg baik... Ngok tahap gaban!

    BalasPadam
  5. Siapa kata akhbar Israel tak bongkar skandal seks para ahli politiknya? Monshe Katsav Presiden Israel pun kena bidas dek media Israel sebab merogol berkali-kali. Perdana Menteri Ariel Sharon pun didakwa atas tuduhan rasuah dan melanggani pelacur Ukraine...fikiran fuckatan ni jumud tak tahu isu antarabangsa sebab dok baca Harakah, Keadilan Daily, RoketKini dan Aliran jer...

    BalasPadam
  6. Kalau dah sepakatan, bersubahat serta bersekongkol lah namanya. Tak ada alasan lagi melainkan penafian. Rakyat nak lihat tindakan yang berkesan bukan alasan yang membosankan.

    BalasPadam
  7. Nak wat camana.....dah ketua depa pon sgp kuar statement utk melindungi keselamatan Israel , kire penyokong tegar Israel (yahudi penyumbang DANA unlimited wat mrk),....jadi balaci2 pon demi survival dlm politik trs mangangkat Israel sbg 'kayu ukur' kpd sgl tindak tanduk mrk..

    PAS lak..murshitdol karat pon dah sgp trime bantuan sapa2 pon wlpon SYAITAN asalkn dpt jatohkn UMNO...Israel pon israella....sbb slogan pon dah sama ...

    ISRAEL FOR ALL aka PAS FOR ALL

    BalasPadam
  8. ahlul bahlol PAS memang BAHALOL MELANTUN LANTUN....kena kencing siang malam dgn ularmak mereka....yg nampak warak, berjubah serban sampai berserabai sapu taik atas jalan kunun memperjuangkan islam.....tengkorak ko la bahalol!!!!

    BalasPadam
  9. SAH!!!!


    PAS KELDAI TUNGGANGAN

    BalasPadam
  10. PKR BUBAR!!!!!!!

    BalasPadam