Jumaat, 29 Mac 2013

aku kagum siul dengan kebebasan media cara pakatan rakyat!!! hebat..

kebebasan media cara pakatan, korang kena faham, kritik tak boleh, puji boleh sokmo, kalau boleh pujian tu dia kena tahap dewa atasan.. kalau kritik hehe...siaplah, tak kena halau, kena marah, hik hik!! pakatan rakyat ni jangan kata nak juangkan kebebasan bersuara/media, seks bebas pun mereka perjuangkan tau.. gile gempak siul pakatan rakyat.. tu yang ramai giler dok kagum.. sampai melopong bila pemimpin mereka kata.. ya.. sekiranya pakatan rakyat memerintah... kebebasan suara/media adalah paling utama, amerika pun takkan mampu celen kebebasan suara/media yang pakatan akan bagi... tau ka.... hehe

ya kami juga memperjuangkan kebebasan tidur... bn tak de.. tau ka.. hehe

bukti bergambar yang sememangnya pakatan rakyat memang sah kebabasan media mereka lah hero!!! hebat bro!!

hehe.. bebasnya.. wakaka...

ps: puji kemain negara lain seperti indonesia kebebasan bersuara tu kira lagi bagus dari malaysia... ek eleh.. so pr tu kira camne tu.. kira kalau kita bersuara mengkritik agak-agak ayat apa akan keluar klik sini haha.. tu pasal lah utusan dengan tv3 menjadi satu entiti yang sangat pr tak suka.. keh keh keh... poodah.. kebebasan media abah kau..

4 ulasan:

  1. Kebebasan media di Spore pun bagus juga.. itu yg PgayR tengah nak belajar.. kekekekeke!

    BalasPadam
  2. Itu namanya kebebasan ALA JUBOR...

    Hidup PAKATAN JUBOR...kini anda boleh berjubor dimana dan bila2 saja...

    BalasPadam
  3. tv3 boleh masuk kalo reporter yg cute2 n jambu2 sanggup tonggeng utk bang non kihkihkih

    BalasPadam
  4. http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

    BalasPadam