Selasa, 26 Mac 2013

anak muda bila dijajah minda oleh pakatan rakyat!! ini lah jadinya...

apakah ini yang di bangga kan oleh pekakas pr?? ohh kira minda beginilah dikatakan revolusi.. dan minda begini dikatakan hebat dan berani... setakat dalam facebook bolehlah... jadi jaguh la...

ROSAK MINDA ANAK MUDA BILA PAKATAN RAKYAT WUJUD.. HARAP KENA KERAS SIKIT UNDANG-UNDANG KAT MALAYSIA NI.. BIAR ADA AKAL MAHKLUK-MAHKLUK MACAM NI..


ps: rosak rosak... hantar ke lahad datu baru ada akal... mau dia kencing dalam seluar...

6 ulasan:

  1. yang ni bodoh tak boleh nak di ajar...

    BalasPadam
  2. bijak xbole diikut...mampos kite kalo ikut org mcm nie...

    BalasPadam
  3. dah ada yang buat report ke?

    BalasPadam
  4. dia ni kalau tak silap pro-PR kan? jika benar, ini lagi bukti betapa PR hanya akan menjahanamkan negara. tengok sendiri mentaliti pencacai depa..

    BalasPadam
  5. KEHKEHKEH MAMAT NIH OTAK BEKU...BYK AIR MANI ANUWAR DH MENGERAS DLM PALOTAK DIA BROO HUHUHU

    BalasPadam
  6. bangsat,,,,tak pernah sedar,,,jumpa dia heret pegi zooo jadikan makanan buaya or rimau singa,,,,,...sangat kurang ajar anak cucu anwar kot ni.

    BalasPadam