Sabtu, 9 Mac 2013

ANUAR IBRAHIM BUKAN TUHAN!!! LAGI KELUAR PKR!!

hehe aku tertarik ayat dari rakan blog ni.. ada kuasa

UNDI BN ANDA NORMAL
UNDI PAKATAN ANDA MENTAL... 

keh keh keh memang tepat apa yang dikatakan.. sebab aku perasan sejak dua menjak dekat pilihanraya ni.. bila dibongkarkan kebenaran.. mangkuk-mangkuk ayun pepakas pr sangat tak keruan.. hahaha..


lagi keluar pkr di pasir salak

Nah! Satu lagi penangan yang akan buat Anwar meroyan. Dah macam-macam cara dia buat tetap tak mendapat sokongan. Orang dah tak percaya, dah menyampah dengan taktik kotor dia. 

Oleh sebab tu, 384 borang kemasukkan UMNO dari bekas ahli-ahli PKR telah diserahkan kepada Ahli Parlimen Pasir Salak iaitu YB Dato' Tajuddin Abdul Rahman. Mereka semua diwakili Tuan Haji Mokhtar. 

Penyerahan tersebut diadakan sewaktu majlis meraikan penubuhan Cawangan baru iaitu Cawangan UMNO Taman Malinja di Seberang Perak semalam. 

Tahniah kepada UMNO Pasir Salak kerana dapat menyedarkan Rakyat yang UMNO dan Barisan Nasional adalah yang terbaik! Semoga ramai lagi ahli-ahli dari parti Pembangkang sedar dan berubah arah kepada BN - ADA 

ps: makin sasau lah pekakas anwrisme.. dia ingat cara mereka nak ugut-ugut boleh jatuhkan semangat blogger bn.. main tuduh sesedap mulut.. dah la tak gentle tak letak nama bila komen kat blog sini. ek eleh.. kalau berbulu sekalipun dengan blog ni.. kawal sikit sawan anda tu ye pekakas... hahahaha...

nak nyanyi lah..

tanya sama anwar apa sebab goyang
nanti jawab anwar pkr nak tumbang.... hehehehe

5 ulasan:

  1. YANG MASUK PKR PUN DAH TUA PENCEN TAKDE KEJE BROO. DIORANG MTK ANUWAR BOH BONTOT MASING2...SAJE LUANG MASE MASA LAPANG KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. hehe parti bontot rakyat kekeke

    BalasPadam
  3. bengkak la ati pecacai pakatan di perak wei.

    BalasPadam
  4. Tanyaa sama Nuar mana Jam Omega....nanti jawab NUar Jijah yang jagaaa !!

    BalasPadam
  5. Tanya sama Najib kenapa takut nak bubar Perlimen
    Nanti jawab Najib kalau bubar nanti BN jadi bubur lambuk

    BalasPadam