Jumaat, 15 Mac 2013

bak kata orang biarlah gambar berbicara!! ceramah pas di pulai chondong, machang!!

husam musa mesti terketab bibir bila mengatahui apa terjadi di kelantan sekarang, hal ini boleh buatkan atuk nik aziz n the gang jadi pening lalat.. hehe.. mana tak pening.. kalau dulu ceramah pas anjurkan, jangan sembangla ramai dia camne.. tak payah sms-sms, hanya mulut ke mulut pun gerenti akan penuh ceramah tu dengan manusia... boleh full pack... syok oo kutip derma time tu.. berkarung-karung guni duit leh kutip.. tapi itu dulu lah.. zaman 2008.. hehe..

bak kata orang lah biarlah gambar itu berbicara.. tak dapat pelempang pekakas depan-depan pun tak pe kita bagi penampar halus terus mulus terus dalam hati.. kebenaran dah memuncak mewarnai kelantan.. maka takkan senang duduklah mereka-mereka yang kata... pas kuat la wei.. hehe.. yo lah!!! kuat jadi pekakas dap dengan anwarisme buat pe.. baik tak payah!! hehe..





ps: hehe, mungkin orang sana udah bosan dengan cara pas berpolitik.. ke guane?? hehe makin pening lah anuar ibrahim, makin kroniklah sakit kepala hadi awang, camne lah aku nak jadi pm ni weh.. hehe..

sumber klik sini

24 ulasan:

  1. habis lah bn mcm ni.. pas cepat gunakan kuasa gaban.. keluarkan segala tentera2 kita... jeng..jenggg...jenggggg... haaa kan dah ramai..
    pengundi hantu pas.. takebeerrrr

    BalasPadam
  2. Ini bukan majlis ceramah kot..majlis do'a PAS KO.Kesian tgk pencacai cina kominis tertongok bersila tu. TAKE BEER PAS..

    BalasPadam
  3. Orang yang hadir ni merupaan mahluk yang dah buta hati perut. Tak ada otak

    BalasPadam
  4. lain kali bawaklah artis mesti ramai orang datang Dalam pas sekarang hakikatnya artis ganti ulamak memang menjadi kenyataan orang2 pas ni macam tak sedar bila kata PAS GANTI UMNO sepatutnya terimalah hakikat bahawa sekarang ini sebenarnya DAP GANTI PAS. orang2 pas ni janganlah bodoh sangat bodoh sikit2 sudahlah.

    BalasPadam
  5. Sepatutnya kepimpinan pas pusat ambil iktibar yang mereka kini telah dipermainkan oleh dap dan pkr

    BalasPadam
  6. rasanya orang PAS pergi ke majlis bersama PM membantu khemah yang diterbangkan oleh taufan yang melanda.

    Allah SWT mengirimkan ribut dalam majlis tersbut. HArap banyak2 bersabar. Kejadian yang hampir sama berlaku seperti di Pantai Teluk Cempedak 2 bulan lalu.

    Sebab tu, kurang hadirin majlis ini.

    Lain kali, kalau tak ada musibah, mereka akan datang mendengar ceramah ini. Insyallah.

    BalasPadam
  7. Bo La Wei... Jom tukar denge hak boleh tunai janji. Air kuning bukan takat nak minum, nak mandi pun tak se lagi... Kena royak kat nun adik kakak kat luar nu, bila balik undi yang biru pulak, kesian le kat mak ayoh kat kampung wei.

    BalasPadam
  8. Jom Ubah

    Nasib penduduk di Kg Bukit Kelicap Batu Pahat Johor tidak menikmati bekalan air bersih sejak 50 tahun.

    Pun sama di Kluang Johor dan di PAsir Gudang bergaduh kerana berebut bekalan air bersih.

    UBAH lah bro.

    Undi BN bermakna penyubur maksiat dan konsert.
    Unbi BN bermakna penyubur amalan rasuah
    Undi BN bermakna pagi raya korang digalakan berdangdut..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku pernah pi Kg Bukit Kelicap tu masa jamboree pengakap peringkat antarabangsa dulu. Sana ada kem pengakap negeri Johor. Satu benda yg hang mungkin dak tau, dlm kampung tu ada kilang memproses nata de coco. Besaq juga kilang tu. Nama kilang tu linaco ke apa aku dh lupa. Ada juga org yg usahakan kolam udang ka ikan kat sana. Tp skala kecil ja. Yg aku heran kalau x dak bekalan ayaq bersih lagu mana la kilang tu nak beroperasi.

      Pasai Kluang dan Pasir Gudang tu aku dak tau dan aku dak mau percaya selagi hang dak tunjuk bukti. Pasai hang dah menipu tentang Kg Bukit Kelicap maka dak mustahil hang juga menipu pasai Kluang dan Pasir Gudang.

      Hahahaha

      Padam
    2. Bukit Kelicap ko jgn nak menipu....tu dlm DAERAH BP...dekat sgt dgn bandar Batu Pahat....... ayaq kuning HARI2 sejak 50 tahun???....mmg PENIPU

      Pasir Gudang n Kluang area mana? kalau nak menipu pun agak2 la.....kau bercerita mcm SATU PASIR GUDANG N KLUANG N BATU BAHAT dpt ayaq Kunig mcm SATU KELANTAN....hahahaha

      BO LA WEI....BO LA WEI...muahahahaha

      opssss....x leh ketawa pjg sgt, nnt ada org saman....U NAK KENA SAMAN?.....muahahahaha

      Padam
    3. sedara berdua nak link ke?

      kalau nak, beritau

      nanti saya beri

      terima kasih



      explore wisdom via wizard

      Padam
    4. Hang nk beri link apa? Hang pernah sampai ka tempat tu? Aku dh sampai sana. Siap camping seminggu kt sana. Aku pernah interview manager kilang tu n dptkan tandatgn ketua kampung lagi. Xtvt pngakap yg biasa di buat. Hang nk baca link apa lg sbb aku sndri dh sampai sana.

      Hahahaha

      Padam
    5. aku tak perlu link.....sebab maklumat kat tempat2 yg kau bg tu mmg dlm poket aku.....hahahahahaha

      tu tpt2 mainan aku....hahahaha

      aku lebih percaya apa yg aku nampak mcm kat Kelantan dr link2 nih...muaaahahahahahaha

      ---------------------------BO LA WEI---------------------------

      Padam
  9. ubah di putera jaya, nasib rakyat terbela. tol batal, pendidikan percoma, kereta turun harga, royalti minyak dapat semula. undi bn, perompak terus merompak utk anak2 dan kroni. google: globle financial integrity report, 197 billion wang mengalir keluar negara hasil para perompak negara. lapuran ketua audit negara, satu thn, wang negara bocor, tiris,kena sapu oleh malaun sebanyak 21 billion. Wang ini jika dapat diselamatkan ,boleh membantu rakyat Msia. Beri peluang 5thn PR buat perubahan ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. elehhhhh...sapu sikit utk anak bini n kroni je....yg ko JELES sgt apasal?...tak dpt syer?

      kalau nak syer, jd la YB...ce tengok...muahahaha

      gogle n KAN pun tak SEBUT....wang negara kena ROMPAK....kalau RAMPOK tak tau le eden...kihkihkih

      jom naik JET.....fiuuuuuuuuuu...muahahahaha

      Padam
  10. google: kekayaan mahathir, Rosmah-Deepak. San miguel mirzan mahathir. Siapa anak2 mahathir dan najib?

    BalasPadam
    Balasan
    1. bg tau je la kekayaan mereka semua berapa?...byk sgt main teka-teki.....i malas la nak tgk.....kasi C&P je, bukan susah

      jom pi rumah Anwar yg ZUHUD.....lalalalala
      nak naik keta Azmin anak Mak Tom....yeaaaaaaaa!!!!
      yg ni ada dlm GOOGLE tak Prof Google?....muahahahaha
      Opssss..hampir2 kena saman.....U ULANG N KETAWA LAGI I SAMAN....takut siot...muahahahahahha..muahahahahaha

      Padam
  11. ok...ok..berbalik kepada citer asal gambar atas...hehehe

    kalau kita menggunakan naked eyes utk tgk makhluk2 yg ada dlm gambar tu, memang kita akan nampak TAK RAMAI

    tapi jika kita lihat guna mata hati.....LAGI LA TAK NAMPAK APA2...muahahahahahahah...muahahahahaha...kahkahkahkahkahkah

    seronoknye usik cai2 pembangkang....of kos le PAS...kahkahkahkahkah

    U NAK SAMAN I PUN SAMAN LA.....I TAK TAHAN NAK KETAWA......muahahahahahaha..kahkahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan aku dah cakap

      mereka semua ke Tanah Merah, sebab beri bantuan kerana khemah terbang kena taufan masa nyanyi lagu 1Malaysia.

      Jadi memang tak ramai.

      Untuk BN: teruskan bermimpi menawan Kelantan. Syiok-syiok sebelum PRU, sebelum sedey memanjang.

      Padam
    2. hahaha...ok..ok....fine..fine...SEMUA pi TM beri bantuan....hahahaha

      yg tak pi ni mmg TEGAR la ye....atau TAK DAK HATI PERUT?....muaaaahahahahaha

      ke dah buat lat tali lat tali tam ploi...wakakaka..klaka la U punya justifikasi...kahkahkah

      jgn PAS pulak berguling2 tgh jalan dgn HANTUpun mengundi lepas PRU nnt sudahlah.....sblm PRUpun dah melalak, terlolong2....lepas PRU berebut2 nak daftar Tanjung Rambutan.....hahahaha

      --------------------------BO LA WEI-----------------------

      Padam
  12. Mungkin keceluparan mulut En Najib kerana menuduh PR melakukan "TUJUH DOSA BESAR " terhadap rakyat dan umat Islam di negara ini menyebabkan tiba program mereka tiba tiba dilanda ribut..

    Lihat gambar & video sebagi bukti banyak khemah serta kerusi kerusi terbalik diterbangkan oleh ribut.



    Selalunya gerombolan mereka suka menyerang Program Pakatan Rakyat dengan membaling batu, telur, cat serta memukul orang serta membuat huru hara tetapi berkat kesabaran serta doa penyokong Pakatan Rakyat.

    Semalam Allah hantarkan Ribut &Taufan dimajlis mereka... Sesungguhnya Kuasa Manusia Tidak Bisa Melampaui Kuasa Allah... Hari Ini Allah Tunjukkan Pada Kita Semua... Allahu Akbar!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok....ok ..fine....fine....Allah hantar ribut & taufan tu hentam majlis UMNO.....ye la...ye la...ko menang...suke la tu.....hehehe

      Allah dah bagi UMNO berPULUH TAHUN perintah Malaysia & berPULUH TAHUN juga PAS tergolek dog itu BUKAN KETENTUAN Allah.....hahahaha

      rupa2nya Qada' & Qadar pun sekarang PAS ble pilih2....muaahahahahaha

      ---------------------------------BO LA WEI----------------------

      Padam
  13. wakakakakkakakakakakakakakakakakakkakakakaka

    Semalam, lebih 100 penduduk mengambil keputusan untuk melahirkan kekecewaan mereka secara terbuka kepada P.A.I.P petang semalam di Bukit Pelindung Kuantan.

    Mereka menuntut P.A.I.P mengambil tindakan segera memastikan bekalan air yang stabil kepada kediaman mereka dalam tempoh 2 minggu dari sekarang sebelum satu tindakan susulan diambil terhadap P.A.I.P.
    Malah mereka juga menuntut penjelasan P.A.I.P sama ada gangguan bekalan air itu mempunyai kaitan dengan kilang Lynas.


    p/s: untungnya duduk dalam negeri Pakatan ialah apabila ada isu, media segera menghebahkan. Ruginya duduk negeri BN, jika ada isu, seboleh-boleh dibiarkan mati kering dulu. Sebab nak jaga repustasi kerajaan BN..

    wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakkakakaka

    BalasPadam
    Balasan
    1. baru 2 MINGGU dah kecoh??....kat Kelantan bukan takat air terganggu.....siap ada perisa & pewarna tambahan...TAK KECOH PUN......muaaaahahahahaha

      nampak sgt penduduk MAJORITI penentang Lynas tu TAK PENYABAR....ikut sgt hasutan Syaitan....len kali contohi penduduk Kelantan......kahkahkahkah....haaa.ketawa lagi..ketawa lagi....wakakakakakakakakakakakakakakakakaka...uhuk..uhuk....wakakakakakakakakakakaka

      --------------------------------BO LA WEI-------------------------

      Padam