Isnin, 11 Mac 2013

edisi berani sahut cabaran!! KALAU BERANILAH SI BAPA SAIFUL DAN ANWAR IBRAHIM SAHUT CABARAN INI!! kalau berani lah ye!!!

nah.. sekali satu persoalan paling gempak di buat oleh facebooker bn... dan aku rasa takkan berani punya dijawab dengan ilmiah oleh pekakas dap dan sekutu penganut anwarisme serta totok pas... kalau betul berani lah.. setakat jadi hamlau buat  fitnah anak haram jadah mana pun boleh... soalannya ada berani ke???


itu yang aku pernah kata, kalau kebenaran.. kita jangan takut nak memperjuangkannya.. jangan gentar dalam memperakuinya.. pekakas pr semuanya nak cerita fakta tak berapa kuat.. tapi melibatkan hal ini mereka kasi senyap..

PERSOALANNYA ADA BERANI KER???hehe...

39 ulasan:

  1. Nuar akan berani bersumpah pada pagi hari mengundi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak bersumpah hari mengundi buat apa?

      wakakkakakakakakakkakakakakakakakaka

      Tahap kronik virus ANWARMESTIBERSUMPAH ni kena kat kau.

      oh ya, virus ni didapati pada kesemua ahli umno.

      tq

      Padam
    2. Golongan Munafik Sangat Takut Bersumpah Cara Islam

      Padam
  2. bebudak umngok makin meroyan...

    ada pulak yang mencadangkan poligraf...

    wakakakakakakakakakakakakakakakaakakak

    makin bangang adalah

    makin aku kesian

    makin sasau makin bigau

    makin pusing makin pening

    makin sewel makin mereng

    sebabnya ........wakakakakka nak suruh anwar bersumpah jer

    wakakakakak sampai nak terkentut2 jerit

    wakakakakak nak suruh anwar sumpah

    yes yes yessss

    biar makin meroyan bebudak umngok ni

    dulu Ezam dengan sumpah keramatnya

    dulu Saifool dengan sumpah mabalahahnya

    3 stoogies dengan video dan Ekay dengan sumpah mabalahahnya

    kesian sesumpah,...asyik tersedak


    ----------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOON------------------------ dari poligraf, baik poligami wakakakakakakkakakakakaakak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Golongan Munafik Sangat Takut Bersumpah Cara Islam

      Padam
  3. kah kah kah, ada berani ka wei kakakaka.. tulur ada ke idak faham ke idah soalan wei hhaahahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. telur ada kah?

      wakakakakakaka jangan jadi malaon tertinggal keretapi.

      wakakakakakakk mamak teh tarik kata : mahu order roti najib ke?

      wakakakakakaka pelanggan kata : apa itu roti najib?

      wakakakakakaka mamak kata : itu tulur kosong jaugalah, tulur tarak la......

      wakakakakakakak pelanggan : wakakakakakak pesal lu panggil itu roti kosong "Roti Najib?"

      wakakakakkakaka mamak kata : sebab najib tarak tulur ah. Anwar ajak debat, mana dia mahu, itu pasala kita kata Roti Najib...tarak tulur jugak


      waaakakakakakakkakakakakakakakakka

      at least, gambar yang kau paste itu masih juga menunjukkan anwar ada telur....


      ------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOON--------------- najib ada tulur ka mahu testify pasal altantuya pakai poligraf...........wakakakakakakak poligraf? wakakakakakakakaka

      Padam
    2. ada telur ka tada pekakas.. keh keh.. sumpah pun tara berani.. keh keh.. org tanya ada berani dia meleret sampai berjela ayat kah kah kah... ada berani ka tara berani... oi oi.. orang tanya ni... ada tak gambar anuar ibrahim kat mekah.. eh eh.. ada kan.. kah kah.. apa kuasa Allah lagi hebat dari dia ka.. eh eh.. kita tgk drama baik punya ni.. kita tunggu kah kah kah

      Padam
    3. telur grade A lagi

      wakakakakakkakakakakakakakaka

      hesdbomb, kau salah pilih tajuk ke atau kau memang sengaja nak sakitkan hati Najib?

      tak baik headbomb.....

      nanti orang tak nak bayar kau.....

      melepas la............


      Pelanggan : MAMAK, roti Najib satu!!!!

      Mamak : Siap!!!!, tarak tulur juga siap...


      wakakakakakakakakakakakakakakakakakkakakakakakaka


      -------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOON--------------- apsal la cri jalan kena balun di hari Isnin yang indah ini. Lain kali, breakfast kau mintalah roti najib, mamak tu faham.....wakakakakakakakaak

      Padam
    4. wakakakakkkakakakak

      sorang lagi tersampuk "Virus Bersumpah"

      wakakakakakakakkakakakakakakaakakkakakakak

      Aku ingat lain kali, umngok kena tukar tag line. Bukan untuk agama, bangsa dan negara tapi PAstikan Anwar Bersumpah....


      wakakakakakakkaakkakakakakakakakakaakakakakakakkakaka

      --------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOON------------------ jom beli mesin poligraf secara ansuran di Harvey Norman Go!!!! wakakakakakakakakakakaka

      Padam
    5. Golongan Munafik Sangat Takut Bersumpah Cara Islam

      Padam
  4. Edisi Makin Jahanam PKR


    Bapa kepada Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim dijangka akan menyertai PKR selepas menyerahkan borang secara rasmi untuk menjadi ahli di sekretariat parti tersebut di Petaling Jaya hari ini.

    Anak lelakinya Saiful sebelum ini meraih populariti selepas mendakwa diliwat ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim, namun ketua pembangkang dibebaskan daripada tuduhan berkenaan pada Januari tahun lalu.

    Dalam satu sidang media di ibu pejabat PKR selepas menyerahkan borang itu, Azlan berkata beliau sudah lama menjadi penyokong PKR dan kini akan menyertai parti itu bawah pimpinan Anwar.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Golongan Munafik Sangat Takut Bersumpah Cara Islam

      Padam
  5. hehe.. orang tnya tuhan anwar dia dia dok smbang pasal najib ni paham bahasa ke idak kah kah kah... ai pekakas oi pekakas.. ada berani ka buat ujian tu.. sumpah pun tara berani kah kah kah

    BalasPadam
    Balasan
    1. apa sebab nak buat ujian poligmi tu?

      umngok nak suruh anwar sumpah apa?


      kenapa meroyan siang malam ni?

      macam kanak-kanak riang tak dapat gula-gula pulak

      ------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOON----------- gi makan cikedis

      Padam
    2. Golongan Munafik Sangat Takut Bersumpah Cara Islam

      Padam
  6. Sebenarnya ramai yang tahu ANWAR bukan pemimpin yang baik, tapi sebab kepartian, terus sokong juga, pemimpin yang tak boleh langsung ditegur dalam MALAYSIA ni adalah ANWAR sebab kalau tegur sikit je..i saman u..berani ke tu? Itu sebenarnya, takut bayang2 dia sendiri

    BalasPadam
    Balasan
    1. U ulang, I saman bontot U...

      err.. mokthar lima ke mokthar enam...

      Padam
  7. takut pada bayang-bayang sendiri tu sepatutnya ditukar kepada UMNO TERLALU TAKUT DAN GERUN PADA BAYANG-BAYANG ANWAR.

    Buktinya: virus ANWARMESTIBERSUMPAH telah didapati dihidapi oleh kesemua pengikut UMNGOK sehingga menimbulkan ketakutan kepada mereka. Kini mereka lupa Lim Kit Siang atau Haji Hadi.

    wakakakakakakkakakakakakakakakakakkakakakakaka

    jomlah beli mesin poligram, kalau tak ada poligram, kita beli intagram

    ---------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOON------------- nak suruh anwar sumpah apa ni? wakakakakakkakakakakakakakakakakakaakakakaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Golongan Munafik Sangat Takut Bersumpah Cara Islam

      Padam
  8. Buat Bacaan Pengharap Dana

    Belum Pilihanraya Lagi BN Perak Dah Menang
    Syabas berkali kali buat pimpinan UMNO Perak kerana berjaya membawa komando komando cyberwar ke Perak. Cakap cakap yang mengatakan umno perak 50-50 dalam pilihanraya kali ini berjaya disanggah oleh pucuk pimpinan umno negeri apabila menjemput komando komando dari UMB untuk membantu menyerang dan seterusnya melenyapkan pengaruh media baru pembangkang dan media pro BN yang lain.

    Lepas ini jangan kata pemuda umno pusat tak membantu perak.

    Lepas ini jangan menuduh pemuda pusat tidak memberi dana kepada pemuda negeri.

    Lepas ini jangan kata media baru pemuda umno lemah.

    Lihat sahaja kelengkapan yang disediakan oleh UMB kepada para petugasnya.

    Kalau tak pakai BB, jangan panggil mereka UMB.

    Kalau blog mereka tak boom jangan panggil mereka UMB.

    Kalau mereka tak keluarkan artikel 10 cerita sehari (walaupun copy n paste) jangan panggil mereka UMB.

    Kalau tak dapat 10ribu viewer sebulan, jangan panggil mereka UMB.

    Kalau tak masuk ranking top 100 dalam alexa, jangan panggil mereka UMB.

    Jangan panggil mereka UMB kalau perak tak dapat 2/3 kerusi pada pilihanraya akan datang.

    Ingat tu..... Jangan panggil mereka UMB..... Ingat tu.....

    Ingat tu.... Perak pasti menang kalau UMB datang....

    Perak hak UMB.... Tanpa UMB umno tak boleh menang.....

    Yang perlu MB lakukan hanyalah bagi dana pada UMB.....

    UMB perlu dilayan dengan baik.... Ingat tu....

    UMB ada di merata rata..... UMB telah berjaya menjajah seluruh negara......

    UMB punya kepakaran dalam blog, twitter, fb dan hackers.

    Berjuta wang telah digunakan untuk melahirkan ribuan cybertroopers UMB ini.

    Bukan sahaja kemenangan umno di Perak malah umno Seluruh negara juga pasti menang dengan adanya kepakaran UMB ini.......

    Syukur UMB sudah mahu menggerakkan askar askarnya.....

    Atas dasar itulah juga blogger daengselili.blogspot.com dimaki hamun oleh pegawai orang kanan MB hanya kerana tidak mampu menjalankan tugasan. Sedangkan tiada kemudahan langsung diberikan kepada para petugas. Mereka hanya mahu mengerah keringat orang bawahan. Tiada simpati dihulurkan.

    Diberitakan seluruh jentera UMB sudah disiapkan untuk menggegar di alam maya bagi menggempur blogger pembangkang.

    Seluruh pakar pakar copy n paste yang dilatih di pusat latihan (yang dirahsiakan kedudukannya)
    telah dikerahkan untuk turun membantu kerajaan negeri Perak yang dilihat amat lemah dari segi mempromosi menteri besarnya.

    Dijangka blogger upahan pembangkang juga berminat untuk menyertai UMB sebaik sahaja mendengar cerita UMB sudi melebarkan sayap keangkuhannya di Perak.

    BalasPadam
  9. takut pada ANWAR??? haha..x de heran la dengan ANWAR tu..ANWAR tu yg ketar kepala sebab tak ramai setuju dia jadi PM!! sapa takut ANWAR WOOIIIII?? boleh jalan daaaa!

    BalasPadam
    Balasan
    1. U ulang, I saman bontot U...

      err.. mokthar satu ke mokthar dua...

      Padam
  10. keh keh keh takut pada bayang2 Anwar??? hehehehe Majlis Syura PAS pun belum endorse Anwar jadi pilihan PM keh keh...Perasan lar cecei PR ni. Sendiri punya kawan pun tak mahu Anwar jadi PM....bikin malu kengkawan. Puiii
    p/s: Anwar Ibrahim harus bertaubat by Karpal.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sekali lagi...

      U ulang, I saman bontot U...

      err.. mokthar dua ke mokthar satu...

      Padam
  11. kalau tak takut pada anwar...

    awat hari2 hang dok crita pasai anwar

    crita pasal kucing curi ikan ke kan bagus

    atau cerita blogger Perak dianaktiri oleh UMB

    baru box-office

    Lain banyak korang cerita pasai anwar

    lagi korang takut, resah, risau dan tertekan


    -----------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOON-------- cerita pasal ALtantuya pun ok gak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gua punya sukalah keh keh keh...

      p/s: Sibuk pulak dia hehehe...

      Padam
  12. tweet tweet tweet..

    Pengakuan ikhlas dari Khalid Ismeth

    "Saya tak kisah pemimpin saya LGBT, tak ada agama atau sosial, yang penting dia laksana amanah rakyat dan negara serta tidak salah guna kuasa"

    p/s: WTMF...heheheh lupa kot siKhalid ni Anwar kena penjara disebabkan salah guna kuasa...perghhhh cecei PR tahap nyanyuk kronik..ye ye gua faham, time tu masih minum susu lembu keh keh keh...

    BalasPadam
  13. Klu berani brsumpah, silap2 haribulan xsmpi se bln AnuGay tu mampos dpt bala...Eskay bersumpah mana dia berani saman!..Umi Hafilda brsumpah pn mana dia berani saman!..Cuma pencacai2 mangkok ni je yg biol2 lagi..jam omega korang pencacai smpn ke!!..kah..kah..sume dh dibodohkn dek AnuGay je la..Ahli2 PAS ramai yg dh sedar & mnympah dgn AnuGay ni!!..Pencacai biol ni je xreti2 lagi!

    BalasPadam
    Balasan
    1. wakakakakakakakakakakaka

      aku dah agak dah

      memang kronik kaw-kaw

      maka bersuaralah seekor lagi

      BERSUMPAHLAH WAHAI ANWAR


      wakakakakakakakakakkakakakakaakkakaakkaakkaaakakak

      korang ni semua tersampuk jim sesumpah ke?


      ---------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOON----------------------- mesin poligram belum beli, mcm mana nak sumpah.... kita main poligamy jer lah
      wakakakakakakakakakakkakakaka

      Padam
    2. Golongan Munafik Sangat Takut Bersumpah Cara Islam

      Padam
  14. dia akan bersumpah bila dia jadi pm.. bukan main senyum rupa dia nanti.. aku cukup suka ayat ini untuk pekakas dap.. hahahha

    apabila terjatuh ke dalam sungai bersama motorsikal, bila ditanya "kenapa terjatuh?" mereka akan menjawab "bukan terjatuh, tapi kami nak basuh motor dalam sungai".

    kah kah kah kah

    BalasPadam
    Balasan
    1. hadbomb pun tersampuk sesumpah....?

      wakakakakakakakkaakkakakakakakakakakakakakak

      Buat tajuk SUMPAHLAH ANWAR, KASIHANILAH KAMI

      mungkin anwar boleh pertimbangkan

      wakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaakakak

      -------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOON--------------- tak setel2 lagi kes sesumpah ni...wakakakakkaa

      Padam
    2. Golongan Munafik Sangat Takut Bersumpah Cara Islam

      Padam
  15. agak2nya, azlan ni boleh jadi calon tak PRU13 ni.....manalah tau...kalau2 ada tawaran baikkk punyaaaa!!!!Borang dah diserahkan....kempen mesti dasyat punya selepas ni....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jadi calon tak layak sebab kata chegubardigol bapa saiful ni kaki judi, siap suruh mak saiful jadi pelacur lagi. Jadi PENCACAI SETIA Al-Juburi boleh la.... lepas ni dapat la ikut bontot Al-Juburi ke mana-mana je berceramah atas pentas PGayR...

      Padam
  16. anuwar akan bersumpah di saat akhir kempen konon dia bersih dari kes liwat..malangnya....AKU TAKKAN PERCAYA..KALIMAH ALLAH DIA BOLEH SENANG GADAI BAGI KAT ORANG KAFIR..INIKAN PULA SUMPAH GUNA NAMA ALLAH..kacang je bagi ANUWAR ALJUBURI NI

    BalasPadam
    Balasan
    1. Golongan Munafik Sangat Takut Bersumpah Cara Islam

      Masalahnya, berani ke dia??

      Padam
  17. yang pasti..peliwat tetap peliwat..penjudi tetap penjudi..selagi tidak bertaubat..cuma aku kesian...pasal duit..maruah keluarga orang nama Azlan tu letak tepi semua..huhu..dasar penjudi..

    BalasPadam