Selasa, 19 Mac 2013

bila saman di lawan dengan kebenaran!! agak-agak sekarang siapa yang goyang????

respek dengan papagomo.. walau anuar ibrahim dah failkan saman kepada papagomo sebanyak RM100 juta, bukan main seronok para pekakas pkr beb, melompat riang pekakas pas juga, mereka siap kata gasak la kau gomo, sampai muflislah kau, mesti gomo tengah goyang.. tengah sorokkan diri.. itu dari ayat-ayat pekakas yang sememangnya suka kalau cerita saman menyaman ni...

tapi tanpa diduga, ingatkan gomo minta maaf sebab serender.. sekali.. this is war time.. haha.. terbaik la bro.. keke.. terkedu juga rasanya si mr mansuh tu.. mau dia juga goyang kura-kura aku rasa time ni.. nak luah mati anak tak diluah mati bapak... adeh!!!

ADAKAH FIGHT FIRE WITH FIRE SEMAKIN GEMPAK....


ayat-ayat sadis dari gomo

Dato Sri Anwar Ibrahim, 6 hb Febuari 2013 berlokasi di Hotel Hilton KL Central pada jam 1 pagi rakaman aksi Dato Sri membelasah Jubor Mahasiswa dari Sabah juga berada di tangan saya. Saya merasakan bahawa Dato Sri tahu apa yang akan berlaku jika Video tersebut tersebar kerana rakyat perlukan bukti nyata dalam pekara ini.

Apa yang dilakukan saya adalah untuk menyedarkan rakyat Malaysia bahawa Dato Sri Anwar Ibrahim tidak layak menjadi pemimpin dengan moral yang begitu jijik apatahlagi dengan ketagihan homoseksual yang saya lihat tidak dapat lagi dibendung. Wan Azizah, Nurul Izzah dan juga suami Nurul tahu kegiatan Dato Sri dan saya rasa Dato Sri pasti terkejut jika saya nyatakan bahawa Menantu Dato Sri yang akan membawa Dato Sri keluar setiap malam bagi mencari Jubor untuk dikoyakkan.

Pendedahan mengenai moral Dato Sri saya lakukan demi rakyat Malaysia. Seharusnya Dato Sri berundur dari pentas politik dengan kadar segera demi menjaga maruah keluarga Dato Sri terutama Wan Azizah yang sudah begitu lama menahan azab dengan kegiatan tak bermoral Dato Sri.

baca seterusnya lah ye.. panas panas

7 ulasan:

  1. hehehe

    geli-geli...

    tu belum lagi aksi panas Nuar di Bangkok 6 balun 1...tersadai beb!

    BalasPadam
  2. Ledakan bom dari neraka buat sang peliwat / penzina19 Mac 2013 11:06 PTG

    hahahahaha... 48 jam anwar beri pada papagomo supaya minta maaf. 48 jam jugak papagomo beri tempoh untuk tunjuk lagi adegan jantan comolot dengan jantan kali ni dari sabah pula. Umpan dah mengena... masa yang dinantikan pun hampir menjelma... itu baru dari papagomo, belum masuk lagi bukti dari ummi hafilda, nalakaruppan, yuktes vijay, rahimi osman, zul nordin, eskay dan banyak lagi...

    Jawabnya bapak peliwat tu akan lari bukan ke kedutaan Turki dah, mau menyorok belakang kubur cina rasanye.... kah kah kah kah kah.... PKR Bangi dah bagi signal bahawa anWAR tu GAY... cuma bangkai2 yang mula mereput dalam fuckatan je yang BODOH dan BAHALOL tak nampak2 lagi.... peliwat bakal kecundang di tangan blogger nyamuk je????

    Kah kah kah kah kah kah... berani buat, berani tanggung la peliwat woooiiii...!!!!!!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kahkahkahkahkahkahkah wrghhhhh warghhhhh bebetol tuh. ?..kemut keliling woooo...

      Padam
  3. Nampak gaya kote Anu War yang goyang ...

    BalasPadam
  4. tnya gay knpa lubeng kunyet.. jwpn dia.. gila keling sapu ooo.. syiok. hahaha.. gila babas..

    BalasPadam
  5. anwar offer saman, papagomo offer penangan... kita tengok sape yang kene. Agak2 berani ke anwar nak saman papagomo nanti?

    BalasPadam
  6. Tungu dan lihat lo

    BalasPadam