Ahad, 17 Mac 2013

ceramah pas dan pkr, mendapat sambutan gempak di alor star!!

perghhhhhhhhh.. gempak siul.. macam ni mau pengsan penyokong bn ni.. wah bukan main senyum pekakas pr weh.. ini macam boleh goyang bn beb... apalah nak buat ni, aku cuma nak ucap tahniah yang amat sangat lah ye, pas dan pkr memang power...

power gile.. lihat sendiri...

perghhh tengok tu, ramai tu, tapi apasal lak pakai baju biru?? ait.. ohh lupa ni gambar hiasan je.. haha

kenyataannya pas dan pkr semakin pening lalat.. sebab apa.. disebalik berlagak gila kutuk ds najib suruh bubarkan parlimen cepat-cepat.. mereka tak sedar, keruntuhan dalaman parti mereka hari ke hari makin menjadi-jadi.. sebab apa.. ini semua kerana tak jujur masa memerintah, dah dapat kuasa tipu rakyat buat apa.. hah ambik ubat.. erm.. pemimpin banyak skandal, apa semua hal nak dipolitikkan, orang nak suruh berkhidmat untuk rakyat, bukan ceramah kutip, ceramah kutip, mampuih...

gambar berbicara tanpa belas kasihan.. hehe..


ALOR SETAR 17 Mac - Ceramah Himpunan Anak Muda anjuran parti pembangkang di Alor Semadom, Alor Setar malam tadi, hanya dihadiri kira-kira 50 orang yang rata-rata berumur melepasi usia muda.

Lantaran itu, hasrat pembangkang untuk menarik pengundi daripada golongan muda bagi meraih sokongan ternyata tidak tercapai.

Malah, ceramah yang sepatutnya bermula pukul 9 malam itu juga ditunda selama kira-kira 30 minit bagi menunggu kehadiran orang ramai.

Turut hadir menyampaikan ceramah ialah Ahli Parlimen Jerai, Dr. Firdaus Jaafar; Ketua Angkatan Muda PKR Kedah, Azman Nasrudin dan Ketua Biro Perundangan PKR negeri, Gooi Hsiau Leung. - UTUSAN ONLINE

ps: pertanyaan biasa, eleh gambar ni diambil ceramah belum start, sebab yang datang sebenarnya 15k orang la, ini sabotaj dari umno yang sengaja memburukkan ceramah pas dan pkr, walau apapun, kedah bukan simpanan yang selamat untuk pas di pru13 nanti.. tu lah dah diberi amanah jaga negeri elok-elok, dok tak tau manjang mb nya.. mana orang tak angin.. hehe..

12 ulasan:

  1. tolong verify berita ini:

    KUALA LUMPUR: Seramai enam tokoh Imam Muda mengisytiharkan sokongan kepada PAS sempena Xpresi Ulama Muda Haraki yang berlangsung di Maahad Ehya Asy Syarif Gunung Semanggol, Perak.

    Setiausaha Dewan Ulamak PAS Pusat, Dr Khairudin Aman Razali mengumumkan perkara itu di pentas expresi tersebut.

    Mohd Fakhrurrazi Hussin mewakili 6 orang Imam Muda berucap dan menyatakan sokongan mereka yang tidak berbelah bahagi dan berikrar akan turut membantu perjuangan Islam sehinggalah bumi Allah dapat diimarahkan dengan syariat-Nya.

    Selain Mohd Fakhrurrazi (IM Fakhrul), lima lagi Imam Muda berkenaan ialah Khairul Azhar Ghazali (IM Azhar), Abdul Fattah Ridzwan (IM Fatah), Syed Faris Syed Roslan(IM Faris), Megat Mohd Zahid Megat Azmuddin (IM Megat) dan Fakhrulrazi Ibrahim ( IM Ar Razi)

    Pilihan raya Umum ke-13 menjadi turning point untuk melakukan perubahan dalam negara kita dan Ulama Muda Haraki akan Memacu Kebangkitan dan Memimpin Perubahan.

    Insya Allah seorang lagi tokoh ulama muda negara kita akan turut menyatakan sokongan kepada perjuangan suci ini pada sebelah malam sempena Pentas Ulama Haraki di tapak program yang sama.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok, dah verify dah. Memang benar, pelaku dalam gambar jantan sama jantan kat hotel tu memang Al-Juburi pandikutty....

      kah kah kah kah kah kah..... suka sama suka tu, siap cium ketiak lagi....

      Padam

    2. buat lah apa pun...ana tak kisah

      tapi

      bila ente-ente semua jual kalimah Allah

      masuk lah bapak segala ulamak atau bapak segala imam pun..

      ana tak akan sokong

      ana takut dgn pembalasan Allah

      wasSalaam

      Padam
    3. Ana ingat mereka yang masi?h sokong pas adalh yang buta perut. Walupn I'm tapi mudah tergoda apabila Islam digunakan. Bertaubatlah sebelum terlambat.

      Padam
  2. alahaaiii...makin banyak PROMOSI yang aljuburi lakukan ...makin kurang pengunjung ke ceramah pakatan rakyat..kenape yeer...

    BalasPadam
  3. mereka wahhabi tentulah sokong party wahhabi juga-jangan lupa wahhabi ini sesat...awas jgn undi wahhabi dan PAS!

    BalasPadam
  4. makin lama, makin kurang pulak orang yang dengar ceramah eh. Mungkin sebab takde Ebi Abbabi kot... farah asyikin punye ceramah pun tak mampu nak tarik crowd yang ramai kat Paroi, N9 semalam... malunya, artis ganti ulama... dulu seksi la ni nak cuci dosa kene maki hamun kerajaan BN dulu..ajaran utama hamPAS..

    BalasPadam
  5. imam muda? apa jasanya? setakat dapat upah setelah berceramah. dah berapa org yg berjaya diislamkan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Parti yang disertai pun sanggup jual nama Allah demi undi.... memalukan..

      Padam
  6. Imam muda ditarik sahabat handai dari dalam pas sebenarnya aku dah ckp dulu akan ada susupan masuk ke dlm aktiviti kerajaan tv media masa segala mcm yg menarik minat yg mengenali mereka, ibraat anai2 meruntuhkan rumah sikut demi sikit tapi persediaan telah dibuat mereja tak akan kemana kita tgk lah nanti bila BN menang akan ada pusingan U percayalah

    BalasPadam
  7. imam muda tu bdak2 kecikkk lg.... biarkan laaaa....

    nnt dah besar sikitt otak dah berkembang...senyap2 nyokong umno semula la tuu...ekekekek

    BalasPadam
  8. Hahahaha. Benda ni semua membuktikan satu benda. Kerajaan kita dak zalim. Hang nak belajaq tinggi mana ikut hang. Hang nak kumpul pengalaman banyak mana ikut hang. Hang nak buat bisnes besaq mana ikut hang. Hang nak tonjolkan bakat yg ada ikut hang. Hang nak masuk parti apa pun ikut hang. Pernah ka kerajaan halang? Zalim tang mana kalau hang nak buat kerajaan dak pernah halang.

    Hahahaha

    BalasPadam