Sabtu, 9 Mac 2013

ceramah pas di paya jaras selangor.. gila ramai!!

ramai tu kira ramai la.. juga.. sebab penceramah dia bukan main bersemangat beri kutukan dan cacian, pakai kopiah.. bermula naik sheikhnya dia pun kutuk rosmah.. kata beli bag rm100k.. beli cincin rm24 juta.. dan siap kata apa sebab najib takmau bubar parlimen tuan-tuan.. saya tau.. sebab najib dah goyang tuan-tuan.. aku ingat hadirim kasi tepuk lah.. rupanya buat bodo je.. lagilah naik sheikh penceramah tu... siap kata najib sekarang ni dah tak boleh tidur lena dah.. dah tunggu nak dikuburkan jawatan dia tu... hehehe... bukan main gempak si penceramah sembang... dan paling trill dia kata... kompom pakatan rakyat akan menang di pru13 ini dengan sokongan majoriti rakyat.. katanya.. oklah... ye lah majoriti ye.. hehehe

jom tengok gambar ceramah pada 8-03-13 bawah ni., secara logik di paya jaras.. kawasan kampung bandar yang padat penduduk di selangor ni.. dan si penceramah kata majoriti sah bersama pas????.. hehe aku nak tanya.. lah.. (gambar tak berapa clear sangat)

 erm kurang lebih 100-150 orang penduduk setempat hadir.. erk majoriti..????

kalau 5000 orang datang apa yang penceramah tu kata aku pun boleh goyang.. setakat 100-150 orang je.. ades.. camne tu..ehehe

ps: keadaan ceramah pas memang berbeza dari segi croud kalau nak dibandingkan pada zaman 2008 dulu.. serius.. minded pengundi dah berubah.. dan penceramah kata orang muda memang komferm menyokong pakatan.. aku agak hairan juga sebab yang ramai bapak budak, orang muda boleh kira dengan jari.... kesimpulannya.. kalau kubu kuat pas pun croud macam gini.. hehehe.. sah anuar ibrahim akan jadi pm la beb lepas ni.. cayok!! cayok!!!

25 ulasan:

  1. PERGHHH RAMAI TU BROO...SEMUT2 CENGKERIK BURUNG HANTU TUMPANG SEMANGKUK NAK CUKUPKN KORUM TU BROO KEHKEHKEHKEH ADOIYAIII

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha...lawak la komen ko ni..aku pun tak terpikir nak komen camni..agak2, kalau diorg menang la nnt an, aku rasa, semut cengkerik burung hantu n jgn kata burung hantu je, hantu pun, tak kisah r hantu ape, pontianak ke, hantu raya ke, hantu ape ntah ag, hatta setan ngan iblis pun, aku rasa, diorg sume diberi taraf sah nk ngundi pas ni ha..ye tak? hahahaha..mana taknya, da diorg pun lebih kurang sama jer ngan setan ngan iblis tu sume ha..nak2 PAS tu ha, Pengikut Ajaran Syaitan..hahahahahahahaha...

      Padam
    2. PBN = Parti BABI NEGAR

      wakakkaakakakakakakaakakkaakakaakakakakakakakakkaakkaka

      KJ : Siapa Babi negara? Siapa BABI NEGARA? SIAPA BABI NEGARA??????
      TARIK BALIK....TARIK BALIK BABI NEGARA......
      histeria

      Padam
  2. Cite P. Ramlee kate sapa tak nampak dia tu apa.???? he he he. Mampus le korang pakatan haram

    BalasPadam
  3. aisye bro

    gua lambet sikitla... sib baik lu dah tukar tajuk. Kalau masih dgn tajuk yang ada gambar anwar dgn bapa saiful, memang gua tunjal-tunjal kepala kau headbomb. Sebab:

    1. Kau kureeeeeng buat homework
    2. Kau penyambung fitnah (maksudnya, dpat share ler sikit. Kalau dapat bayaran dari UMNGOK, kau beri makan anak bini, Sesungguhnya, daging yang tumbuh dari sumber yang tak sah, PASTI dijilat oleh api nereka)
    3. Kau kena banyak membaca. Jangan bagi ulasan yang kau sendri nampak bangang. Malu kat tetangga dan rakan siber.
    4. kau cuba ke link ini http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UcMQbsYCjhc . Lepas kau tgk video ni, kau tengok siapa upload (muatnaik) tarikh dimuatnaik, dan tengok kepala orang daam video tersebut.
    5. Kalau kau rasa kau tersilap, minta maaf dan bertaubatlah. Sesungguhnya (dalam kes ini, ianya adalah fitnah) fitnah itu adalah lebih buruk dari membunuh. Dan mereka yang percaya pada fitnah yang engkau sebarkan, kau bersedialah, sebab api neraka itu amat perit sskanya.

    sekian tazkirah aku pagi ni. Aku kesihan kat kau kalau kau terpaksa menerima duit dari sumber haram ini. Kesihan bro. Kesihan kat anak-anak lu, kesihan kat mak ayah le, kesihan kat isteri lu.




    Yang benar
    YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON





    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe lu sudah goyang bro? brother babi sedang panas ponggong... kasi 1 juta ingat rakyat bodo ke? Lu punya youtube klip tak de pe pe pon . ada kepala bapak saiful tunggu di liwat bro babi... pasngok dan parti kencing rakyat cakap apa? hangguk jelah macam kepala hangggok kau gak..

      YA AMAPPPPPOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNN PUKIMAKLU LAH!!

      Padam
    2. Hai Babi Negara (BN)

      lu tgk tak tarikh upload?
      lu tgk tak siapa upload?

      lu bodoh sangat ke sampai tak boleh faham arahan?
      Jangan kasi komen yang tunjuk lu punya bodoh sampai alam siber la bhai.......... malu wei
      LU baca tak apa blogger umngok tulis...
      SAMPAH!!!!!
      dan itu yang lu percaya
      Nampak bangang dan bingai

      Lu sambung fitnah...lu masuk neraka..KOMPEM


      Yang benar
      YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOON

      Padam
    3. kalo sampah, lu pergi lah ke syurga pork nik, awat mai tang ni? lu memang tuhan ka, kasi gua tiket masuk neraka? oh ya, lu masuk syurga pork nik, jangan lupa pakai pampers, sebab nanti bro BABI nampak, dalam neraka pun dia kasi kongkek sama lu... ingat gua pesan ni haaa

      Padam
    4. kenapa....?

      ayat suci agama kau tak ada ke ayat yang mengatakan fitnah itu lebih buruk dari membunuh?

      Kalau kau Muslim, jangan menafikan ayat Allah dan Rasul.

      Kau buang satu huruf dalam AlQuran pun dah terkira kuruf, apatah lagi menolak keseluruhan ayat.

      Jangan main-main dengan agama, tak pasal-pasal tergelincir akidah, masuk nerka



      Yang benar
      YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON

      Padam
  4. Headbomb

    Saifool dah buat sidang akhbar..

    Yeaaa...... semua hampir sempurna kecuali makeup artis lupa nak tuoch-up tanda hitam kat dahi saifool.

    Tanda hitam di dahi tersebut memberi signiifikasi yang besar kepada Saifool dan UMNGOK. (itu tanda orang yang amal ibadat kompem bangun malam, menangis malam, merintih sedih kepada Allah, bertahajud kepada Allah)

    Cilakak punya pengarang skrip, tanda hitam sudah hilang maaaa.....

    kantoi la ini macam der

    makin busuk lah tembelang korang bhaiii

    UMNGOK terus maju



    ------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOON---------------- terserlah kewarakan Saifool wakakakakakakakakakakakakkaka

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang nampak waras bro babi le... tak de tanda hitam dua macam saiful, sebab dia nampak tanda hitam kat dada china doll je...

      wakakakakakaka

      YAAA AMPPPPOOOOOOOOOONNNNNNNNNNN PUKIMAK LU

      Padam
    2. Lu faham cerita tak bhai...
      kalau lu tak faham cerita,
      jangan masuk jolok bhai

      Lu pun blur bila gua tanya pasai biasiswa
      lu pun blur bila gua tanya tanda hitam

      Kalau lu pandai maki pukimak...
      gua boleh cakap LANCAU MAK LU BERBULU BLONDE
      tak percaya????tanya Bapak lu?


      wakakakakakakakakakakakkakakakak
      LANCAU MAK LU BERBULU BLONDE bhaiiii,,....




      yang benar

      YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOON

      Padam
  5. ni cerita apa kau smbang ni ikut tajuk la bro.. kau nak smbang apa bro.. aku rasa siapa lah goyang skrang.. tu yg aku cakap di tajuk di atas.. ssnguhnya kami akan lawan habis2san dan takkan goyang dgn ugutan mcm kamu bro.. for what nak takut tunjukkan kebenaran??? dan kena ingt aku pergi2 keceramah pas.. dan kalau si pengomen gentle.. kasi up nama la jgn jadi bacul.. dan paling best.. hehe takkan berenti beb tunjukkan kebenaran.. puka2 munafik korang ni hanya pandai sembang agama je.. kebenaran lu orang tutup.. fight bro. fight bro.. dan berkenaan bayaran??? apa bukti yg lu tuduh blog ini diyar??? there tuduhan tanya asas, kerana menegakkan kebenaran goyang.. tuduh tanpa bukti... kalau betul ank jntan kasi up la nama.. emel kat gua.. siapa lu.. jgn jadi bacul.. hahaha.. ni la dia kaki pekakas beb.. dah pening orang tunjuk kebenaran goyang.. ugut??? hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. ala bro, budak sial ni kan mana ada maruah, biarlah dia fitnah lu dapat bayaran, kalo benar pun memang tugas kita untuk meneggakan kebenaran dan meruntuhkan keburukan... nama dia pun ya amppoooon kepala hotak dia, sebab dia selalu mintak ampon buat fitnah jer... lain kali kasi delete komen dia. buat menyemak mata gua jer.. suruh dia pegi kat blog pakatan haram.. bodoh piang punya mat indon kot.,,, cakap style indon je... tah tah anak burit eh anak murid nuar dalam bilik tak?

      muaaaahhaahahahahahah

      Padam
    2. aku saja je biarkan komen dia tak dipadam supaya kita tgk siapalah mangkuk bebal ni.. orang bg tajuk lain, komen lain.. dah macam blog ni mak bapak dia yang punya pulak.. kalau betul hebat letak la nama.. tak pun letak link kot2 dia ada blog ke.. hehe ini idak main sesedap mulut mak pak dia je.. kenapa udah goyang pkr nak rebah ke apa ni wakakaka..

      Padam
  6. siapa sembang bhai?
    pehal lu tetiba meroyan nak nama gua?
    nama lu siapa?

    gua tunjuk jalan betul lu marah, kenapa?
    gua sembang betul bhai...
    lu sambung fitnah, lu masuk neraka
    lu dapat duit sebab lu sambung fitnah, lu masuk neraka
    lu bagi anak bini makan pakai duit fitnah, mereka masuk neraka
    Takkan hadis tu pun lu tak pernah jumpa????
    Takkan lu nak ckp, dalam Quran lu tak baca???


    Kebenaran lu tak terima
    Lu siar gamabr 4 tahun lepas, lepas tu lu kata , ini gambar Anwar jumpa bapak Saifool, apa cerita bhai...?
    lu tak buat homework lah bhai?
    Tak gentle la macam ni
    ni semua PUKI!!!

    Lain kali gua nasihat lu bhai
    Lu post cerita ceramah jer
    PAS tak ramai orang datang tengok
    BN , sampai melimpah ruah...
    kalau macam tu,lu selamat bhai
    selamat dunia akhirat..

    Gua tak goyang dgn lu nyer bullshit
    lu jer yang gua nampak meroyan
    relaks la bhai

    Nasihat, lu kena dengar bhai
    untuk selamat dunia dan akhirat

    assalamualaikum



    yang benar
    YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON


    BalasPadam
  7. hehe, emo nampak kah kah kah.. lawan tetap lawan.. kekekeke

    BalasPadam
  8. Kalau cai PKR dan PAS komen luar tajuk, bermakna dah tak boleh jawab apa2lah tu.

    sedih tengok cai PR meroyan takut hilang sumbangan duit yahudi dari abg non.

    ya amponnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    BalasPadam
  9. nak jawab apa?
    atas nyer tajuk dah macam seribu tajuk dulu

    Ceramah PAS tak ada sambutan
    Majlis BN melipah ruah

    wa tak kisah bhaiii
    PRU yang tentukan siapa yang memerintah

    Headbomb pakai tagline "Lawan Tetap Lawan"
    tu siapa punya tagline bhai?
    lu cri jawaban lepas tu mai habaq sini kat aku
    cuma....
    jangan terkedu pulak lepas dapat tahu tagline siapa lu tgh guna......

    Gu nak kasi lu orang sikit bijak
    bila komen bodoh, nampak huduh
    huduh kat kekawan dalam siberspace ni

    nanti mereka kata : ini blogger tahap cipan"

    kan lu jugak malu

    ni gua nak beri bekal sikit yang maki hamun gua tadi...
    APA KHABAR LANCAU MAKLU BERBULU BLONDE?????????


    Yang benar

    YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON

    BalasPadam
  10. kah kah dah emo main carut2 kah kah ini je standard macai anwarka kah kahkah.. meroyan bukan tahap biasa ni.. tahap pekakas al juburi yg suka bau konyettt kah kah kah kah

    BalasPadam
  11. anti jual agama9 Mac 2013 2:55 PTG

    Slm .. kalu di kelantan ..
    Ore kata keras kengg .. royat gapo pun tak pakai .. Dasar .. kambing @ keldai bolih terbang ..
    Jeng .. jeng .. jeng .. satu lagi kerajaan Pas .. chinatown .. jalan kebun sultan ..

    BalasPadam
  12. jangan emo...emo..

    u ulang i saman!!! kah kah kah

    BalasPadam
  13. Dulu Dr. Khir toyo angkuh sombong, nak jadikn selangor sifar pembangkang , akhiryaumno bn yang semakin sifar..jiran2 aku dulu semua bn tegar, tapi semenjak 5tahun tak penah bayar bil air ni hehe..selamat tinggal umno bn.

    BalasPadam
  14. Pakatan Rakyat Pasti Menang..
    Hidup Rakyat.
    Mampus rejim "syaitan yang dikenali"
    Meroyan Pencacai AmnoCo
    Bagai anak ayam hilang mak..(hilang sponsor) hehe..

    BalasPadam
  15. "Sayangi Selangor..
    Sayangi Harta Negara Milik Rakyat Dari DiSonglap
    Oleh Rejim Maha Tua Syaitan Yang diKeenali"

    BalasPadam