Ahad, 17 Mac 2013

edisi stress!!! lebih 40 orang masuk pas!! lokasi di kelantan.. pitam!! pitam!!!

kenapa ni, aduhai, kenapa sekarang pulak, time-time getir cam gini pulak mereka nak keluar parti pulak, makin seronoklah pekakas beb, mau diaorang senyum seharian oooo... mana tak senyum.. memang gembiralah parti dap.. sebab dengan 1 undi pas, akan memenangkan kafir harbi dap.. yearghhh!!!! yes yes yes!!!


hehe, maaflah i saja nak troll pekakas pr, almaklumlah i dah lama tak gurau-gurau, sebenarnya 40 penyokong tegar pas dah keluar parti masuk umno, kebenaran ini takkan diceritakan dalam harakah, sebab dalam harakah nanti akan keluar cerita "lagi dan lagi orang umno masuk umno" sebab ayat nak cover line bila keadaan sebenar mereka sorok... kesimpulannya.. TOLAK PAS AKAN KALAHKAH DAP!!!!


RANTAU PANJANG 17 Mac - Hampir 40 penyokong tegar Pas dari Kampung Kiat dekat sini, bertindak menyertai UMNO selepas kecewa dengan kerajaan Pas Kelantan yang disifatkan terlalu berpolitik berbanding menjaga kepentingan rakyat.

Borang permohonan keahlian mereka diserahkan kepada Ketua UMNO Bahagian Rantau Panjang, Datuk Abdullah Mat Yasim dalam Majlis Selamat Tinggal Pas di kampung tersebut malam tadi.

Seorang penyokong Pas, Yazid Salleh, 41, berkata, dia berasa kecewa terhadap pemimpin parti itu sehingga mendorongnya untuk menyertai UMNO.

"Kita tidak pernah meminta lebih-lebih daripada Pas. Tapi sebagai kerajaan yang diberi amanah, mereka sepatutnya faham keadaan serta kedudukan rakyat di bawah.

"Kami amat kecewa setelah 22 tahun memerintah Pas dilihat seolah-olah mementing kepentingan politik parti berbanding rakyat," katanya ketika ditemui selepas majlis tersebut.

Yazid yang mewakili kumpulan berkenaan menyerah borang permohonan menyertai UMNO mendakwa, mereka tidak pernah mendapat apa-apa manfaat daripada kerajaan Pas negeri meskipun sebelum ini memberi sokongan penuh kepada parti itu.

Dakwanya, perjuangan Pas jauh berbeza dengan UMNO yang sentiasa mengutamakan rakyat walaupun hanya bertindak sebagai pembangkang di negeri ini.

"UMNO tidak pernah abaikan kami meskipun mereka tahu bahawa kami ini adalah penyokong tegar Pas," katanya.

Sementara itu, Abdullah menafi sekeras-kerasnya dakwaan kononnya siri penyertaan penyokong Pas ke dalam UMNO yang berlaku di bahagian Rantau Panjang hanya gimik politik membabitkan orang Thailand dan penyokong asal UMNO.

"Laporan dan dakwaan itu sebenarnya tidak benar belaka. Ia dibuat semata-mata bagi menutup keresahan mereka berikutan gelombang kebangkitan rakyat di Rantau Panjang ini semakin terserlah menyokong UMNO.

ps: tinggalkan jelah parti yang nak bagi dap berkuasa tu.. :)

sumber 1 malaysia

4 ulasan:

  1. B-A-L-A dah "pergi" buat selamanya. B-untuk Bala PI, Lepas tu A-untuk siapa pulak ya? Azlan kah? Anuar kah? Azmin kah? atau Azizah kah? (jangan-jangan Azlan pulak) Lepas tu "huruf" L-lah pulak. Huruf L untuk:(LIWAT?) (LAHAD DATU?) (LARI KE KEDUTAAN pulak tak?). Akhir sekali Huruf A balik. (3A kah?) Entahlah. Jangan percaya sangat kerana boleh dianggap kurafat.....

    BalasPadam
  2. SAH!!!!

    PAS KELDAI TUNGGANGAN

    BalasPadam
  3. Booo La weii..!!

    atuk ajis patut dan berkemas pejabat MB dia..
    Your days in power is numbered !!

    gen2felda

    BalasPadam
  4. Mana faktanya...main cakap jer xrok cetong.....tunjuk bukti laaa weii...... boo laaa weiii...hujaah bersama fakta....main ckp je kutip tepi jalan....bleh jalan dah....stkt penafian jer hampehh.... Barisan Neraka.....hahahah

    BalasPadam