Sabtu, 16 Mac 2013

erm so far biarkan rakyat yang menilai sebaran terbaru tu!!! iyarkkkkk

sebabnya, kalau kita melihat persepsi orang dengan mr mansuh tu.. adakalanya buatkan ramai lagi terfikir... APA BETUL AKU NAK NAIKKAN DIA INI JADI PERDANA MENTERI KALAU PAKATAN RAKYAT MEMERINTAH... keh keh keh... ades.. dah macam haram jadah dah aku tengok perangai, lagi teruk kalau kita terus kata AHHHHHHH... ini permainan jijik dari umno..

JAWAPAN AKU SENANG JE, biarkan kebenaran akan menutup kebatilan.. dan bila kebenaran tersingkap maka jadi sasau lah puak-puak taksub ini... hehe..


ps: kalau video amah lambung bayi semua orang percaya, sedangkan tak nampak sangat muka amah tu.. tapi bila ketua mereka orang sebarkan siapa dia siap jelas muka dia seh!!!.. maka orang kata ahh ini fitnah jahat.. ini lah realiti akhir zaman.. sebab dajjal bila muncul.. uish, memang payah orang nak percaya tu dajjal kekekeke...

klik sini untuk gambar geli siut tu...

1 ulasan:

  1. betul tu..video amah yg tak nmpk muka..semua pakat percaya.
    video soi lek yg kabur giler..semua pakat percaya.
    tapi...video anugerah tuhan? tiba2 tak percaya? alangkah munafik penyokong2 anugerah tuhan itu..

    BalasPadam