Ahad, 17 Mac 2013

FITNAH HARAMJADAH DARI PEKAKAS PR!!

SYAITAN-SYAITAN INI DAH MULA FITNAH SPR!! KALAU BETULLAH CARA BEGINI NAK DILAKUKAN, PATUTNYA, MASA PRU12 DULU DAH BUAT DAH DEKAT SELANGOR, PERAK, KEDAH, PENANG DAN KELANTAN DAN JANGAN BAGI LANGSUNG PR MENANG.. BETUL TAK.. NI LAH MASALAHNYA SYAITAN-SYAITAN INI BUAT KERJA DENGAN MENJAJA FITNAH... BODOH TUL!!

OI PEKAKAS PR. DAH TERDESAK SANGAT KER?????


ps: cari lah modal lain yang lebih trill. ini modal sama je.. modal yang tak langsung buat orang klimaks.. kenapa, stress eaa pasal gambar goyang orang tu.. uish, kata bukan dia, asal nak jadi stress lak.. tak pun terdetik dalam hati kata, adus dia lah.. rosak perjuangan kawe.. hehe.. punah ranah pekakas pr sekarang ni.. dah tak keruan dah... adeh..

17 ulasan:

  1. jelas sekali, semua ahli umno yang menipu, dah menjadi 'bekas' dan menyokong pembangkang untuk meneruskan hidup sebagai penipu... lawak

    BalasPadam
    Balasan
    1. kata-kata 'bekas' UMNO, penganut fuckatan percaya, tapi kata-kata 'bekas' rakan baik Al-Juburi mereka kata konspirasi... alahai, donia.. donia..

      Padam
  2. jenis yg terdesak, sbb kalau pr menang boleh bercuti ke eropah hehe.. leh dapat kereta mewah, tanah sebidang, mana tak jadi perosak.. duniawi.. huh

    BalasPadam
  3. jadi kesimpulannya si pembuat tu ada dlm kem pr la skrg kan?

    BalasPadam
  4. Hahaha, dlm posting hang sebelum ni ada sorg yg berdoa pasai fitnah. Aku nak tau juga kalau hamba Allah tu tgh berdoa benda yg sama pd tentang artikel hang yg ni.

    Hahahaha

    BalasPadam
  5. tu psl pr menang 5 negeri.... umno-bn-spr tipu la ni... ish ish ish

    BalasPadam
  6. Yg ramai kuku panjang cenggitu ialah Amoi dan nyonya.....nak mohong pun agak2 laaaaa !! IssHHH

    BalasPadam
  7. kira kena bela kuku la ye hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Baru ku tahu, rupenye SPR upah mak lampir di setiap tempat kiraan undi sebelum ni.. kah kah kah kah kah

      Padam
    2. kira bela kuku kena sebijik mcm mak lampir.. kena ngilai sekali ni wakakaka....

      Padam
    3. wakakakakakakaka... YA AMPOOOONNNNN.....

      Padam
  8. sebelum ni ada cerita 'bekas' tentera yang mengisi kertas undi kosong dengan memangkah lambang BN menggunakan PEN.... kah kah kah kah...

    Logik tak??? woi, bila pulak pangkah kertas undi guna PEN oooiii?? PRU-13 ni baru SPR nak buat la para bangkai fuckatan....!!!!!!! Cerita pangkah guna PEN tu akhirnya senyap bersama 'bekas2' tentera tadi...

    Ini nak cerita pasal pegawai SPR bela 'kuku' pulak....!!! kah kah kah kah kah kah... kene upah mak lampir la camtu..

    BalasPadam
  9. Diorg ingat org SPR dgn BN je yg ada masa pengiraan undi tu ka? Diorg ingat undi tu dikira dlm bilik tidur ka? Dah tu wakil parti masing-masing yg jadi pemerhati tu buat apa? Tidoq ka masa undi tu dikira?

    BalasPadam
    Balasan
    1. wakil parti pembangang makan elaun buta je.... dah kalah, macam2 la alasan keluar.. pengundi hantu la, borang macam2 kene isi la supaya jadi keliru, undi pos di manipulasi la, orang tua 100 tahun ada 100 orang keluar mengundi la....

      kalau dah menang, ade dengar tak alasan2 camtu keluar?? senyap je siap kata menang kerana pertolongan Allah... kalau kalah, Allah tak mau tolong la yea?? camner nak tolong, nama Allah pun korang sanggup jual kat bukan Islam demi undi...!!!!!

      kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
  10. biasa apa2 yang PR cakap tu biasa depa yang buat, macam penggundi hantu(dari thailand) kat kelantan, PAS menang sampai perintah 23 tahun.

    dia cakap UMNO bayar pengundi luar, PAS pun bayar juga tapi kena jadi ahli PAS.

    yg cakap najib berkhalwat dengan ziana zin, rupa2nya pemimpin pakat sendiri yg buat.

    yg orang UMNO tak buat ialah meliwat je, tu memang PR yang buat, ha ha ha

    BalasPadam
  11. BIARLAH SI LUNCAI TERJUN DGN LABU2 NYA..KITA PRO BN BERDOA & BERSABAR JE NGAN FITNAH DAJJAL AKHIR ZAMAN..ALLAH AKAN TOLONG HAMBANYA YG TERANIAYA..SEBAB TU DIORANG TAK DAPAT2 NK MEMIMPIN NEGARA..SBB FITNAH & PERBUATAN JAHAT PADA KITA..SAMA2 LAH KITA BERDOA & LAKUKAN SOLAT HAJAT..AMIN..

    BalasPadam
  12. Hahahaha. Aku kalau puak depa ni persoal tentang SPR, aku rasa mcm nak tergelak sampai terkentut-kentut. Depa dah lupa ka tentang isu salah kira undi masa pemilihan CEC DAP dulu? Yg disalahkannya program excell. Tu baru kira undi utk parti depa ja tu yg jumlahnya berbanding penduduk Malaysia jauh lebih kecik. Bila puak depa persoal ttg ketelusan SPR mmg aku rasa nak tergelak sampai terkentut-kentut la.

    Hahahaha

    BalasPadam