Selasa, 5 Mac 2013

gambar-gambar bikin panas!!! ceramah di kelantan...



ps: jangan kata edit sudah lah ye.. banyak tersirat dan tersurat.. dan realiti di kelantan memang berbeza.. dan sekalung tahniah buat rakyat kelantan yang benar-benar nakkan perubahan... tahniah.. harap bn boleh menang di kelantan... bukan senang sebenarnya nak meruntuhkan kekuatan pas di kelantan.. tetapi sangat di puji sekiranya rakyat kelantan yang rasa perubahan itu perlu... KITA TUKAR!!!

11 ulasan:

  1. balik puak pas dari luar kelantan, habis penuh balik undi puak pas kat kelantan..dah banyak kali jadi macam ni..

    BalasPadam
  2. baso peniipu puak umgok

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tipu apa? Duit hang kena tipu ka?

      Hahahaha

      Padam
  3. gambar pun tipu, bukti video tipu, tapi superimpose betul, fila babi punya pengikut pekakas dap haha

    BalasPadam
  4. BREAKING NEWS

    I lost my grandmother because someone decided he is above law

    On the 3rd of March 2013 (Sunday), my grandparents were on their way back from the rubber plantation on separate motorbikes.

    My grandfather was trailing my grandmother about 20 feet when suddenly a Hilux truck (there were BN & UMNO logos all over the vehicle) passed by him at a very high speed and rammed into the back of my grandmother's motorbike.

    She was thrown off her motorbike and fell head first onto the tar road. The car only could stop after a distance of 2 lamp posts.

    The skid marks were a distance of MORE than 4 lamp posts. After seeing the condition of my grandmother, the driver of the truck just ran off.

    The 2 other passengers got down and tore of the 1Malaysia flag before running off too.

    My grandfather who saw the whole accident went to my grandmother's aid but could not do anything to save her because she lost a lot of blood.

    She died on the spot. A split second's difference and I would have loss my grandfather too.The truck was towed to the police station.

    We have lodged a police report but the inspector mentioned that they would just investigate.

    The press has published a write up of the accident but no mention of the driver running away. The family hopes for JUSTICE to be served

    By: Joanne Li

    BalasPadam
  5. lamak

    TUDM sulah boleh terbang woo

    itu jet punya injin sulah jumpa.

    Sulu punya olang manyak silap... dia olang ingat semua jet punya injin sulah kina juai.


    BalasPadam
  6. HEADBOMB, perangai kau macam ni juga ke?

    Permulaan Kebinasaan Papagomo !

    Dari pendedahan-pendedahan yang berunsur fitnah yang dibuatnya, aku sangkakan dia ini seorang yang bertanggungjawab.... tapi rupanya sama saja dengan pencacai-pencacai UMNO yang lain....berani baling batu tapi takut nak tunjuk tangan.

    Menurut sumber yang mengikuti pusingan pertama saman Husam terhadap PAPAGOMO yang berjumlah RM10juta itu: PAPAGOMO ini menggunakan peguamnya untuk kerap meminta penangguhan.

    Tak tau kenapa PAPAGOMO nak pengangguhan ni. Yang lebih menyedihkan, PAPAGOMO seboleh-boleh MENAFIKAN yang blog PAPAGOMO beliau itu bukan miliknya.

    Kita semua ingatkan PAPAGOMO mahu mempertahankan hujjah tulisan beliau yang tidak disukai Husam Musa itu. Rupanya, sikit pun dia tak sentuh tulisannya itu. PAPAGOMO lebih selesa menafikan blog beliau itu adalah miliknya.

    Rupanya, manusia PAPAGOMO ni hanya berani mengaum dalam alam siber sahaja. Bila disuruh bertanggungjawab di atas tulisannya, dia menikus.

    Manusia PAPAGOMO ini adalah jenis manusia pengecut, bachul dan suka baling batu sembunyi tangan.

    Dia lebih selesa melontar tuduhan dan fitnah dari jauh tanpa mengira tuduhan itu benar atau tidak. Apabila dia disuruh bertanggungjawab di atas tulisannya, terus lari lintang pukang.

    Dia ingin mengikut jejak langkah kawannya, si Ruang Bicara Faisal, yang berjaya mengelak dari di saman kerana Mahkamah tidak yakin bahawa Faisal ini adalah tuan punya blog Ruang Bicara Faisal.

    Namun jangan takut kerana walaupun RBF ini menang pusingan pertama, kes beliau sedang berjalan di Mahkamah Rayuan.

    Khabarnya kali ini selori saksi2 akan memberi keterangan mengecam manusia bachul bernama Faisal ini. Maka atas pengalaman dengan blogger bachul nama Faisal itulah, kali ini peguam2 Husam Musa telah menyeret selori saksi yang akan mengecam PAPAGOMO.

    Termasuk yg akan jadi saksi adalah sepupu kepada Papagomo sendiri. Kalau ahli keluarga pun cam dia, mcmna dia nak nafi lagi? Rasanya kali ini PAPAGOMO tidak akan dapat lari seperti kawannya di Faisal itu. Ini kerana trick si Faisal tu Husam Musa serta lawyer2 Husam sudah maklum.

    (*) Bila menulis tak ingat Tuhan, takbur sana sini...hambekk lu ! Puekkkk !!

    BalasPadam
  7. lah bersuara pun salah bg pihak kami, tapi bila pihak pakatan mmbuat kerja rm3k boleh pulak, ni apa cerita demokrasi ugutan korang ni.. beb.. mana hak bersuara.. oo ni kira ugutan la ye.. ek ala.. kejadahnya kalau hak bersuara untuk kebenaran tak dibenarkan tetapi fitnah boleh pula.... ooo ni demokrasi ugutan ye.. pui

    BalasPadam
    Balasan
    1. sorry bro
      gua tanya jer
      u memang baik punya kaki
      gua saja nyakat lu
      lu jangan ambik hati
      pilu gua nanti

      kita ......... bro

      hehehehehhehehe

      Padam
  8. kira dekrasi atau dekrusi cara pakatan bro.. takkn panas kot

    BalasPadam
  9. rakayat kelantan sudah insaf dan sedar mereka tertipu dgn retorik PAS.Nak membangun bersama Islam konon, yang pasti nak menag PRU 13 dan tak tau apa apa soal pembangunan untuk Negeri Kelantan. Hanya cakap, cakap, cakap kosong.....hmmm Pak lebai ...Pak Lebai....

    BalasPadam