Rabu, 6 Mac 2013

gambar-gambar yang tak ingin dilihat pekakas anwrisme!!



semakin hari-semakin naik darah orang dengan insan yang bernama anuar ibrahim.. ehehe.. alamatnya boleh jadi sasau yang kroniklah pengikut-pengikut dia... hahaha... jilat jilat jilat.. jangan tak jilat.. jilat sampat kilat.. hahaha..

jangan panas hati aaa.. nanti kena jual... keh keh keh

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!! kenapa kenapa kenapa.. bukan ke kau anugerah Tuhan.. hebat gila power... tapi kenapa kenapa... ahhhrhhh... 

ps: aje gile kita nak angkat dia sebgai perdana menteri.. 

5 ulasan:

  1. Anugerah Terbaru B.A.B.I "KING OF SAMAN" hehehe..u ulang i saman u

    P.C (Press CIFUT) terbaru di Tanjung Rambutan

    Anwar: Bla bla bla Manifesto bukan Janji
    Wartawan: Clap! Clap! Clap! Hebat B.A.B.I
    Anwar: Bla bla bla LGBT
    Wartawan: Clap! Clap! Clap! Mantap B.A.B.I
    Anwar: Kering tekak dah ni...Ada soalan???
    Wartawan: Saiful???
    Anwar: u ulang i saman u
    Wartawan: Shamsidar???
    Anwar: u ulang i saman u
    Wartwan: Nallakaruppan???
    Anwar: u ulang i saman u
    Wartawan: Dato Eskay???
    Anwar: u ulang i saman u
    Wartawan: Zulkifli Nordin???
    Anwar: u ulang i saman u
    Wartawan: Ezam Noor???
    Anwar: u ulang i saman u
    Wartawan: Umi Hafilda???
    Anwar: u ulang i saman u
    Wartawan: RPK???
    Anwar: u ulang i saman u
    Wartawan: Utusan n TV3???
    Anwar: u ulang i saman u
    Wartawan: China Doll???
    Anwar: Nak sesangat, bila tu? hehehe

    Selesai sidang P.C tersebut para wartawan dijamu makan karipap keh keh keh..

    BalasPadam
  2. anuar memang manusia tak guna. kerana kuasa dia sanggup lakukan apa saja hatta menggadaikan keselamatan negara sekalipun. sesia je Allah bagi umur panjang.

    BalasPadam
  3. marah betul pakcik tu sampai tendang muka nuar. eloknya di alam nyata pun berlaku gitu. ada orang yang betul2 tendang muka nuar tu. kubur kata mari rumah kata pergi bukan nak insaf sebaliknya bertambah jadi jahat. apa punya orang la. buat malu agama dan bangsa je orang seperti ini ujud dikalangan kita. yahudi yang betul kafir tu pun tak macam ini.

    BalasPadam
  4. Inilah budaya ugut mengugut yang disebar oleh orang yang sentiasa dalam mode syok sendiri.

    BalasPadam
  5. Saman, saman. Hahaha. Nallakarupan punya saman dah setle ke belum?

    Hahahaha

    BalasPadam