Selasa, 26 Mac 2013

gambar paling terbaik dari pengikut pas!! kagum aku beb!!

ni kira nak berjihad la ni.. kira jihad kalahkan umno le ni.. erm.. punyalah tak sedar patut mereka berjihad lawan orang yang nak jahanamkan parti mereka tu dari dalam.... umno sedara seIslam je pun.. yang dok dendam sangat dengan umno apa lah gamaknya teruk bebenor tengoknya... huh.. tapi tak mengapa.. sebab kita nak kata apa kalau mereka dah terlalu taksub... dan apa saja yang mereka buat.. semuanya betul belaka... hehe..

tapi kerana mereka tekad nak jihad berlawan umno dan segalanya telah terbukti sebab kita lihat sendiri apa jadi dengan keadaan taksub mereka terhadap parti mereka sendiri... hehe.. sebab adakah mereka sedar apa maksud majoriti dan makna minoriti?

semakin ramai sedar pas bukanlah satu entiti parti yang nak selamatkan Islam, sebab semakin ramai dah sedar pas hanyalah menjadi pak turut kepada dap dan pkr... dalam menifesto pakatan rakyat yang terbaru pun tak sebut langsung hudud, royalti dan negara Islam... aduhai.. itupun ramai dikalangan pentaksub tak sedar-sedar...

anda nilaikan

ramai dah sedar permainan pas, dan harap ramai lagi sedar dan insaf...

 ceramah kesedaran anjuran bn.. kita tengok auranya... dashyat beb





ps: kalaulah pas memang ikhlas dalam berjuang demi menegakkan Islam dari dulu lagi dah boleh ganti umno.. tetapi apakan daya cara politik radikal yang pas terlalu terikut cara pkr dan dap makin ramailah orang dah naik menyampah dengan pas... sedar-sedarlah

5 ulasan:

  1. PediiiiiiiiiiiiiSSSSSSSSSS!!!! BRooooooooooo!! apa pun GMC ucap tahniah !!!

    BalasPadam
  2. mati pun pegggang bendela,itu kata alias kongo dalam filem madu 3,sekarang sembahyang pun ada bendera,

    kalau seniman agong masih hidup tentu tersenyum memanjang.

    BalasPadam
  3. KEHKEHKEH LAMA2 BENDERA PAS YG BYK2 TERPACAK TU TERCACAK KAT TANAH TKDE ORG NK PEGANG..PENGIKUT SEMUA DAH CABUT LARI BROO...ADOIYAIII

    BalasPadam
  4. kesian nya korang semua

    BalasPadam
  5. gambaq paling atas mcm ajaran sesat pun ada, mcm kkk(kat amerika ) pun ada.

    takmau malaysia ditasbit oleh orh taksub mcm ni..eeeeee.tak moden langsung

    BalasPadam