Isnin, 11 Mac 2013

game-game syko dari pkr!!

itu standard le.. kalau nak divert satu-satu hal korang serah je kat pkr.. terer beb.. kalau lihat kat gambar ni.. rasa menyirap juga sebab kejadahnya ngo perkasa suka-suka dah pakai lilitan dekat kepala lepas tu buang.. secara logik takkanlah ada niat dalam hati nak buat gitu.. dan kena ingat didalam perkasa sendiri mesti ada talibarut secara senyap-senyap yang nak jatuhkan imej ngo melayu tu.. standard le dalam perang, mana-mana pun camtu.. jangan syok sangat oo pkr.. dalaman anda pun ada golongan yang sebegini.. hahahaha... so jadi aku langsung tak heran la.. taktik begini... taktik basi yang selalunya digunakan bila dah terdesak... hehe...


ps: ngo-ngo membuat demo membantah tian chua siang tadi... alah korang kena faham.. taktik yang digunapakai pkr ni sebijik macam dekat melaka yang ceramah dibaling batu tu... anda cerdik anda cepat tangkap game ini.. kalau anda malas nak jadi cerdik anda akan emo sepenuhnya... hehehehe...

56 ulasan:

  1. patut marah kat jurugambar PKR nape dia tak amik n simpan ditempat sepatutnya...ini tak siap amik gambar lagi..

    BalasPadam
  2. kalau dah jadi talibarut ada satu lilitan tu.. alahkorang takkan tak tau.. ni lah caranya mmbangkitkan kemarahan orang.. taktik tu pentng.. tapi taktik gini dah kongsoi sbb seng sgt kantoi la.. haha... kalau anda cerdik anda akan cepat tgkp kalau anda saj2 taknak cerdik jadilah mcm pekakas pr tu hahaha

    BalasPadam
  3. Dunia Dah Maju

    Rakyat Dah Cerdik

    Lu PK la sendiri

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dunia dah maju, tapi otak penganut fuckatan tetap guna kepala lutut kaki...

      Padam
  4. 1 gambar jer tunjuk bro?
    1 gambar jer ke dari kecanggihan handpone masakini?
    1 gambar jer ke dan mangsa yang dilanyak difitnah lagi?

    1 gambar je ke?
    untuk yang hanya bergantung maklumat kepada sumber machai macam headbomb ni, anggap lah ini gambar tersopan oleh samseng-samseng yangmengaku sebagai Melayu dan Islam.

    Nak aku mula bercakap pasal kejadian di Bukit Katil Melaka?
    Nak aku mula tunjuk goyangnya Ali Rustam maam tu?
    Nak aku tunjuk gambar kaca bas berderai?
    Nak aku tunjuk gambar batu yang dilempar?
    Nak aku tunjuk gambar badan bas berlubang?

    Semua ni memang tak masuk kepala orang yang zalim.


    wakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakkakakakakkaka

    ------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOON---------------- perangai orang nak kalah ni meroyan manjang.....wakakakakak

    BalasPadam
    Balasan

    1. tunjuk jer bro...apa nak simpan2

      "...katakanlah: “bawalah kemari keterangan-keterangan yang (membuktikan kebenaran) apa yang kamu katakan itu, jika betul kamu orang-orang yang benar”
      (alBaqarah ayat 111)

      setakat cakappppp jer...pompuan giler yg merayau2 pun boleh buat

      ...mcm bukti perut boncet dan kote bengkok

      kesian kat korang...dah habis jilat taik kat jubo anwar?

      pas jilat kau plak tonggeng..raja JUBO nak sondol!

      Padam
  5. wah macei detedted kah kah kah kah

    BalasPadam
  6. kasi pecah telur kat PKR office sebab apa?

    mahu kasi tahu jangan kacau najib ka?

    sebab dia tarak telur?


    --------------------------YA AMPOOOOOOOOOOON----------- ketakutan tahap dewa mamat2 ni

    BalasPadam
  7. Nak bagi tulur pada cecei PR sebab cecei PR takde telur hehehe..
    p/s: Anwar ada tulur kah? keh keh keh

    BalasPadam
    Balasan
    1. najib ada tulur jugak ka?
      debat tarak berani sahut?
      debat bukan budaya kita ke?


      wakakkakakakakakakakakakkaakkakakakakakakakakakakakakaaka

      PM takut dgn Anwar serupa ahli umngok takut sama bayang-bayang anwar...


      --------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOON--------- roti najib satu!!!!! Siap !!!!!

      Padam
    2. eeee takutnya sama bayang2 Anwar hehehe...Anwar dah jadi Hantu Bayang puiii..
      p/s: Amik ni Anwar puiiii...

      Padam
    3. Roti najib dua....

      Roti anwar telorless kasi kansel...!!!!


      Tokeh gerai: Wokeh, siap...

      Padam
  8. yang ada tulur separuh masak itu Sabery
    Tapi....
    tulur ada pechah sikit, keluar kat mulut......


    wakakakkakakakakakakakakakakakakakakakak

    Pujian untuk sabery yang ada tulur separuh masak

    PM? tarakkkkkkkkkkkkkkkkkk


    -----------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOON-------- roti najib satu, mamak!!!!! Siap

    BalasPadam
    Balasan
    1. cerita pasal shabery

      memang kasihan tgk menteri terkial-kial mencari hujah

      sambil terkial, sambil mulut berbuih-buih mcm kena sawan khinzir


      Anwar pun satu....

      Ajak Najib buat apa

      Najib kan TARAK TULUR

      wakakakakaaakkakakakakakakakakakakakakkakakakakakakaka


      ------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOON--------------- najib mesti bangga korang backup giler2

      Padam
    2. hahahaha... sendiri kasi komen, sendiri balas balik komen tu.... kah kah kah kah kah... memang sakit otak dah bangkai fuckatan ni...

      roti anwar telorless kasi kansel ye bro...

      Padam
  9. debat2 saja tau.. kerja tara buat.. kasi janji pun tara di tepati.. di selangor tagline popler.. menifesto bukan janji.. tau ka..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada aku kisah

      wakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka

      Yang aku kisah sekarang

      korang kecut dgn Anwar


      wakakakakakkakakaakkakakakakakakakakakakakakakakakakaka


      -----------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOON-------------- kasi gempak....wakakakakkakakakakakakakakakakak

      Padam
    2. ade kitaorang kisah dengan komen sakit otak ko tu wahai bangkai fuckatan...??? Kah kah kah kah kah kah

      roti anwar telorless kasi kansel..... tak sedap...

      Padam
  10. AIK?

    DAH SENYAP SELOR SEKOR?

    BalasPadam
  11. najib takde telor sebab tak berani debat? mak aiiihhh...bangangnye pencacai pr kat sini..sbg org Islam yg TIDAK MUNAFIQ.. aku lebih yakin telur najib sebab dia berani bersumpah..bandingkan dgn telur anwar..ada? mana telur dia? hanya orang munafiq je suka debat2 tapi tak suka sumpah cara Islam..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebenarnya......

      korang ni nak anwar bersumpah apa?

      cercita cer cita

      Padam
    2. debat ape yang dapat. Dah kalah debat pun mereka kata mereka menang bergaya. Padahal menipu je lebih...

      Ingat lagi KJ vs Rafizilembu??

      Ingat lagi Fathul Bari vs tantantaik??

      Lebih menipu je bangkai-bangkai fuckatan ni... Khalid gagap tak berani berdebat, tak bising pulak bangkai
      sekor tu...


      Roti anwar telorless kasi buang ye bro, tak sedap langsung le... hehe

      Padam
    3. Golongan Munafik Sangat Takut Bersumpah Cara Islam

      Padam
    4. ANON 641ptg

      quote: Hanya orang munafik je suka berdebat2?

      Mana punya fatwa kau ambik ni?

      Kau tahu tak bahawa Nabi Musa diarah oleh Allah SWT untuk berdebat dengan Firaun?

      Memandangkan lisan Nabi Musa tidak fasih, baginda memohon agar dibenarkan untuk membawa saudara baginda Nabi Harun

      petikan:
      Nabi Musa A.S. menetap di Mesir Semula

      Allah memerintahkan Nabi Musa A.S. pergi ke Mesir untuk menyelamatkan kaum Israel daripada Firaun dan memulihkan kaumnya yang telah mengalami keruntuhan akhlak. Nabi Musa A.S. tidak mahir dalam berdebat. Baginda sentiasa tersekat lidahnya untuk bersuara dengan fasih. Baginda meminta kebenaran daripada Allah untuk membawa saudara baginda, Nabi Harun A.S. bersamanya kerana baginda adalah seorang yang fasih berdebat. Permohonan baginda segera ditunaikan.

      “Dan Kami telah menganugerahkan kepadanya sebahagian rahmat Kami, iaitu saudaranya, Harun menjadi seorang nabi” (Maryam, 19:53)

      .

      Nabi Musa A.S. Berdebat Dengan Firaun

      Nabi Musa A.S. menetap di Mesir bersama-sama dengan keluarganya. Mereka pergi menemui Firaun untuk berdebat dengannya. Mereka menyampaikan mesej daripada Allah tetapi dianggap satu jenaka oleh Firaun. Namun Nabi Musa A.S. tetap tidak berputus asa dan terus menyeru. Raja dan rakyatnya tidak yakin dengan baginda dan akhirnya dalam keadaan terdesak.




      Saudara/i: jangan cakap gunakan nafsu. Tersimpang akidah nanti


      Padam
    5. Tanpa Nama12 Mac 2013 10:02 PG
      Golongan Munafik Sangat Takut Bersumpah Cara Islam

      Golongan munafiklah yang suka bersumpah.
      haiyaaa, lepas makan tulur najib, otak sudah songsang ke?



      -------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOON------------- takkan pagi2 dh stim daun ketum

      Padam
    6. Ingat lagi KJ vs Rafizilembu??

      Ingat lagi Fathul Bari vs tantantaik??


      Fathul Bari berdebat?
      Ulama UMNO ni tak terasa munafik ke kalau mengikut tafsiran songsang Anon 641ptg?


      cer cita
      cer cita
      cer cita

      --------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOON--------- sekejap ok, sekejap tak ok. Istiqamah la wakakakakakakakak

      Padam
    7. Kah kah kah kah.... yang munafiq tu anwar telorless le. U ulang, i saman u... kah kah kah kah kah....

      "Golongan Munafik Sangat Takut Bersumpah Cara Islam"... cube le cek kat pakcik google tu, agak2 ayat sape yang aku copy paste setiap kali komen ni... ade paham ke bangkai fuckatan...

      Padam
    8. http://3.bp.blogspot.com/_vGi46E7srto/TKcb0MKBa3I/AAAAAAAAEPo/urGKjJ3o0m0/s400/harakah+munafik.JPG

      Padam
    9. ada aku kisah?

      yang aku kisah sekarang

      lu orang meroyan nak suruh ANWAR bersumpah

      cer cita: Lu nak Anwar sumpah apa?

      3 bulan lalu, gua tanya soalan yang sama

      gua blur tahap serius

      LU NAK ANWAR BERSUMPAH APA?

      dan KENAPA?


      ------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOON-------------- takkan pagi2 dh masuk air bro....wakakakakkakaa

      Padam
    10. Kah kah kah kah kah kah.... Golongan Munafik Sangat Takut Bersumpah Cara Islam....

      Tanye sama anwar, ape sebab goyang, nanti jawab anwar, sumpah takde dalam Islam.....

      Kah kah kah kah kah...

      http://3.bp.blogspot.com/_vGi46E7srto/TKcb0MKBa3I/AAAAAAAAEPo/urGKjJ3o0m0/s400/harakah+munafik.JPG

      Dah mula panas dah bangkai fuckatan sekor ni... hehe

      Padam
    11. sebenarnya korang nak anwar sumpah apa?

      cer cita
      cer cita
      cer cita

      wakakakkakakakakakakakakakakakakakakakkakakakakakaka

      Padam
    12. kah kah kah kah kah.... anwar berani bersumpah ke?? kah kah kah kah kah... kalau diberi seribu sebab untuk dia bersumpah pun, dia takkan buat punye la... jadi tak payah tanya nak suruh anwar sumpah apa le...

      yang ketua bangkai tu berani kata... u ulang, i saman u... kah kah kah kah kah kha

      Padam
    13. sebenarnya, ko nak anwar bersumpah apa?

      cakap cuba terang

      cer cita
      cer cita
      cer cita

      Padam
    14. yes

      meroyan berok ungka umngok nak suruh anwar bersumpah.

      lawak serius millennium

      sampai matilah korang meroyan

      ----------------------------YA AMPOOOOOOOOOOON---------------

      Padam
    15. kah kah kah kah kah... komen yang sama je la.... dah takde idea dah tu... dah semakin sakit otak, "NAPE AL-JUBURI HARUS BERSUMPAH??"

      kah kah kah kah kah kah... ko sape nak suruh terang kat ko pulak?? P.A. Al-Juburi ke???

      Kah kah kah kah kah...

      Golongan Munafik Sangat Takut Bersumpah Cara Islam....

      Tanye sama anwar, ape sebab goyang, nanti jawab anwar, sumpah takde dalam Islam.....

      Kah kah kah kah kah...

      http://3.bp.blogspot.com/_vGi46E7srto/TKcb0MKBa3I/AAAAAAAAEPo/urGKjJ3o0m0/s400/harakah+munafik.JPG

      Padam
    16. sebenarnya, ko nak anwar bersumpah apa?

      cakap cuba terang

      cer cita
      cer cita
      cer cita

      Padam
    17. kah kah kah kah kah... komen yang sama je la.... dah takde idea dah tu... dah semakin sakit otak, "NAPE AL-JUBURI HARUS BERSUMPAH??"

      Padam
    18. mak aiiihhh..Masya Allah...

      betul2 aku tak sangka alangkah hina dan bodohnya pencacai pr yang komen kat sini..

      yang ko bezakan debat2 para Nabi dgn nuar tu apehal? para Nabi berdebat mengenai akidah..para ulamak berdebat mengenai akidah dan Islam..tapi Nuar nak debat pasal apa? Ya Allah..tak sangka begitu bodoh pencacai pr kat sini. perkara asas camni pun tak reti nak bezakan..??

      lagipun, debat2 selama ni tak nampak lagi ke? semua melencong ke arah politik. apa hasilnya? tantawi kantoi, rafizi pun kantoi, penyokong2 pr pulak asyik boo pendebat.. nampak tak bangangnya di situ?

      kitorang nak dia BERMUBAHALAH yang dia TIDAK MELIWAT SAIFUL. full stop. ada berani?

      Padam
    19. golongan MUNAFIK memang suka bersumpah tapi sumpah palsu..bukannya BERMUBAHALAH. takkan itu pun tak tahu? contohnya? kes altantuya tu..kan ada mamat buat susmpah palsu..tak ingat ke sape dia?

      dan yang pasti golongan MUNAFIK juga suka berdebat untuk kepentingan diri (bukan agama), suka menipu (berkata bohong), tidak mematuhi janji..takkan tak tahu sape dia?

      soalannya pertama..fathul bari dan tantawi berdebat pasal keduniaan sahaja ke? tidak bukan? itupun tantawi kantoi menipu..tak malu ke?

      soalan kedua..siapa yang menipu pasal 16sept? tak malu ke?

      soalan ketiga...siapa yang berjanji pasal kg buah pala? skrg apa jadi? tak malu ke?

      soalan keempat...siapa yang kata manifesto bukan janji? tak malu ke?

      sila jawab...

      Padam

  12. standard mentaliti puak PR

    nilaikan sendri..

    kesiannnn...saper la mak bapak dia ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. dulu lahir keluar ikut lubang jubur, camtu le rupe bangkai fuckatan...

      Padam
    2. kau dulu keluar ikut lubang hidung mak kau ke?

      wakakakakakakakakakakakakakakakkakakakakaka

      ---------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOON------------------- fatwa songsang sebab beranak songsang rupanya
      wakakakakakakakakakakakkakakaka

      Padam
    3. memang sah ko lahir ikut lubang jubor kan??? kah kah kah kah kah


      roti anwar telorless kasi buang ye bro.... hehe

      Padam
    4. kau dulu keluar ikut lubang hidung mak kau ke?

      wakakakakakakakakakakakakakakakkakakakakaka

      ---------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOON------------------- fatwa songsang sebab beranak songsang rupanya
      wakakakakakakakakakakakkakakaka

      Padam
    5. patut le sesuai jadi bangkai fuckatan, pencinta sejati lubang jubor... kah kah kah kah kah kah...

      roti anwar telorless kasi buang, buasuk macam bangkai le... kah kah kah kah kah

      Padam
    6. kau dulu keluar ikut lubang hidung mak kau ke?

      wakakakakakakakakakakakakakakakkakakakakaka

      ---------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOON------------------- fatwa songsang sebab beranak songsang rupanya
      wakakakakakakakakakakakkakakaka

      Padam
    7. Aik, takkan marah bile kata bangkai fuckatan yang sekor ni lahir ikut lubang jubor pulak kot... kah kah kah kah kah.... copy paste komen yang sama berulang kali. Panas ke bangkai fuckatan aka pencinta lubang jubor???

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH....

      Padam
    8. tarak panas bro

      buat apa aku layan cakap-cakap orang yang tak berakhlak macam kau, kurang didikan agama, kurang kasih syang ibu bapa.

      Kurang fakta nak berhujah. Itu biasa berlaku kalau rasa dah nak kalah, mula nak warna sebenar.

      Aku tak goyang langsung maki hamun kau.

      Setiap perkataan kau kau keluarkan semuanya tercatit oleh 2 malaikat di bahu. Aku tak risau langsung.

      Maki hamun lah selagi boleh, semoga nikmat tak di tarik oleh Allah


      -------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOON----------------- cuba isthigfar sebentar, moga cool kembali

      Padam
    9. kah kah kah kah kah... ko tu berakhlak sangat ke wahai bangkai fuckatan???

      Kah kah kah kah kah kah... cermin diri sendiri la... mesti nampak muka ko macam KHINZIR aka BABI kan...

      kah kah kah kah kah

      oppss.. nama lain bagi Brother Anwar bin Ibrahim pun BABI jugak kan...

      kah kah kah kah kah kah.... kesian puak-puak pencinta lubang jubor ni....

      Padam
    10. "kau dulu keluar ikut lubang hidung mak kau ke?" <--- tu ayat PALING BERAKHLAK DALAM ABAD INI....

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH..... bangkai.. bangkai fuckatan...

      Padam
    11. lebih baik dari kenyataan lubang jubor mak kau kan?

      kau nak aku mula menyentuh hal dalam kain mak kau ke?

      cer cita
      cer cita
      cer cita

      wakakakakakakakakakakkakakakaakakakakakakakakakaka

      --------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOON------------- lubang jubor mak kau adalah kenyataan paling berakhlak dari kau

      Padam
    12. wakakakakkakakakakakak

      sebenarnya, kau nak anwar bersumpah apa?

      cer cita
      cer cita
      cer cita

      wakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakak

      ----------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOON-------------------- dia pun tak tahu apa nak cerita wakakakakakkakakakakakakaka

      Padam
    13. kah kah kah kah kah kah... marah ke sebut lubang jubor??? Perangai bangkai macam ko memang sesuai lahir ikut jubor pun... tu sebab suka jadi pencinta lubang jubor....

      Aku "tak berakhlak" tapi bangkai fuckatan akan kata tulisan dia semuanya cukup BERAKHLAK... kah kah kah kah kah kah.... bangkai.. bangkai fuckatan.. macam-macam ada..

      Padam
    14. itu jer ke?

      kau nak anwar bersumpah apa?

      kenapa dia kena bersumpah?


      cer cita
      cer cita
      cer cita


      ---------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOON---------------- meroyan kehujung hayat nampaknya umngok ni

      Padam
    15. kah kah kah kah kah... meroyan teruk dah bangkai sekor ni.... nape anwar harus bersumpah????

      kah kah kah kah kah kah...

      Pernah tak Al-Juburi meliwat lelaki2 sepanjang hidup dia??

      Nape anwar harus bersumpah???

      Benarkah dia tak melakukan zina bersama pelacur-pelacur dan Chinadoll seperti yang dipaparkan dalam video di hotel dulu...

      Nape anwar harus bersumpah???

      Apakah benar dia tak pernah menipu bila menyatakan 16 september 2008 ada 30 orang MP BN lompat ke Fuckatan...????


      Takpe la, aku bagi ko 3 soklan ni dulu. Biar sakit otak ko 3 bulan yang hilang dulu....

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH....

      Padam
  13. Suka diingatkan bahawa Nabi Musa A.S. juga mengalami masalah lisan iaitu gagap.

    Menghina ciptaan Allah adalah seperti menghina Allah yang menciptakannya.

    Kalau nak berhujah, berhujah dengan fakta, jangan libatkan emosi atau mencerca sifat diri seseorang.

    Kalau rasa dah nak kalah, diam itu lebih baik dari berkata-kata.

    Kalau rasa hujah memang bernas, teruskanlah dengan waras.

    Kalau rasa hujah lawan kelakar, tunjukkan di mana yang benar

    Kalau rasa hujah lawan itu benar, terimalah dengan hati yang terbuka.


    BalasPadam