Jumaat, 22 Mac 2013

gempar!! ceramah nizar mengumpul hampir 10k di tanjung sepat!!

perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ceramah yang boleh bikin bn jadi pening ni, sampai 10k orang datang, bukan main hebat nizar sekarang.. hehe.. ni belum lagi dia anjurkan ceramah dekat stadium, mau full pack rasanya... kagum mr anuar ibrahim nanti.. tepuk tangan lim kit siang, senyum lebar hadi awang... hehe

wah ramainya... tapi apakan daya, ini adalah gambar hiasan..

gambar yang 10k tu kat bawah ni ha.. punya terer siut nizar lambai.. hehehe.. 


ps: kata pakatan rakyat memang menjadi pilihan semua orang sekarang, melihat situasi ini... hehehe... erm harap ustaz azhar idrus je la yang mampu untuk tarik croud beribu-ribu orang.. hehe.. ke cane..

9 ulasan:

  1. errrr....nie masa tengah setting lampu tu pasal xramai (alasan) hahaha

    BalasPadam
  2. Nizar silap wat dlm dewan...cer buat ceramah BAWAH POKOK gerenti ramai yg datang sbb dia kan MB negeri bawah pokok sebatang....

    BalasPadam
  3. untuk apek komunis tu buat jer ceramah dlm bilik ( 12' X 12') biar nampak sesak sikit. Kalau tak penuh jugak, bunuh diri laa.

    BalasPadam
  4. Kalau ana jadi MB gila talak tu, ana malu. Ana rasa lebih baik ana jadi petani.

    BalasPadam
  5. Buat ceramah dalam jamban jer la, lagi sesak nampak.

    BalasPadam
  6. Hehehe...testing testing 123 ujian sora ujian sora.....baru dok testing laaaa.....! Nizar jual ubat kuat keras tahan lama !!

    BalasPadam
  7. Klu tau memaki hamun je, sape nk dngr ceramah ko!!!..Jgn perasan sngt!!!..Org dh meluat tngk muka ko!!!..Klu ada cacai baring bwh kete, br ghamai owg dtg!!!

    BalasPadam
  8. Ooo, pasal kehadiran pendengar hingga 10,000 orang ke ceramah Nizar ni la DUN Johor terpaksa dibubarkan secara otomatic semalam ye, bukan aku cakap ha... tapi ade la sekor BABI SONDOL aka BANGKAI aka MAK LAMPIR yang selalu komen kat sini yang cakap....

    Tapi semenjak sehari dua ni dia berak tak lawas, tu sebab tak dengar pun komen BABI dia kat sini lagi....

    kah kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  9. johnjohnnyjonathan parampampampampam23 Mac 2013 7:16 PG

    Mua ha ha ha . mampos la kau puak pakatan haram. Babi pencacai yang dok komen tu dah kena liwat dah.

    BalasPadam