Isnin, 25 Mac 2013

gila punya gay tua!! shit!!!


sebagai orang yang waras, bila ditunjukkan bukti yang rasanya kita tak perlu lagi mengangkat manusia gay menjadi ketua negara... dan sekiranya kita biarkan.. maka kita telah memurkakan Allah dan berkemungkinan Malaysia ni nanti akan di timba musibah!!!!

tetapi pengikut si ketua kutuk ni.. bukan main nak spin kata perut tak sama, ni klon yang umno ciptakan untuk memalukan ketua haramjat dia tu lah.. beb.. aku rasa golongan manusia yang waras dan masih boleh berfikir... mesti hati kecil berkata punya... gila babi betul anuar ibrahim ni.. huh.. !!!

jadi pesan aku kat semua TOLAK INSAN YANG BERNAMA ANUAR IBRAHIM... PEROSAK NEGARA!!!...  PEMIMPIN LGBT!!

tengok videonya disini papagomo

3 ulasan:

  1. aku tak ada pilihan.....harap kan PAS...merapu dengan fatwa sesatnya.....harapkan PKR...gila membontot jer kerjanya.....harapkan DAP....alamat hapus la spesis umat melayu kat mlesia ni....nampak gaya UMNO/BN juga la yg aku pangkah dlm next PRU nanti....

    BalasPadam
  2. BN tidak bagus sepenuhnya... tapi Pengencing Rakyat lagi teruk untuk rakyat Malaysia. Undi aku pasti untuk BN..

    BalasPadam
  3. undi bn untuk malaysia yang aman dan damai,soal agama tepuk dada tanya selera,dah diajar dari kecik solat itu wajib,melakukan perkara yang disuruh oleh Nya,meninggalkan apa yg dilarang oleh Nya,tak kira apa parti politik ikutan kita,tuntutan agama jangan diabaikan. takkan masuk PAS baru nak jadi orang islam?? hidup BN !!

    BalasPadam