Ahad, 31 Mac 2013

hadi awang kata pas yang kuat dalam pr, bukan dap!! cayalah!!!


ini lah dia pemimpin pas yang hebat dalam berkata-kata, menonong pengikutnya sambil garu kepala.. erk betul ke pas kuat shiekh.. erk ana pun tak tau.. tapi hadi awang kata kita kuat dalam pr... entea percaya ka.. tak palah kita buat-buat percaya sudahlah.. kerana impian kita ke putrajaya kena laksanakan... tapi entea tak  sedar ka.. dalam buku menifesto terbaru pakatan rakyat pun, negara Islam, hukum hudud, royalti pun hilang la shiekh.. macamana tu.. ala kita buat tak tau sajalah.. kita kan macai... hehe...


hehe.. kira stament ni buatkan lim kit siang gelak sorang-sorang dekat sofa sambil tengok cerita drama hong kong da.. hehehe..

ni orang kata bila hal kebenaran disorok kerana kuasa.. keh keh keh realiti pun mereka tak mau cerita.. haha.. apa punya tur da.. ini macam ka nak percaya pas jaga Islam dekat malaysia ni.. dalam parti pun terhuyung hayang.. ades.. ai macam-macam.. hehe

siapa nak mengaku dengan semua orang kalau buat gini da.. kekeke..

ps: dunia oh dunia... rosak pemimpin rosak pengikut... ades..

4 ulasan:

  1. Hahahaha. PAS perlu buktikan yg DAP dan PKR tidak mempersoalkan dan menerima apa shj keputusan Majlis Syura PAS. Kalau Majlis Syura pun depa langgaq, kuat belah mana tu?

    Hahahaha

    BalasPadam
  2. pas kuat dlm PR? kuat jadi anjing je la..kah kah kah

    BalasPadam
    Balasan
    1. kuat menyalak bila bersama tuan besarnya...

      Karpal: Mau buat negara Islam, over my dead body.

      penganot hamPAS: woof..woof.. (baik. baik..)


      LKS: Negara ini adalah negara sekular dan mesti terus sekular selepas kami memerintah..

      penganot hamPAS: woo..wof..woof.. (betul.. betul..)

      Padam
  3. memang PAS paling kuat dalam PR....errr...kuat temberanggggg

    BalasPadam