Rabu, 13 Mac 2013

harap pekakas pas cukup gembira dengan gambar ini..

ye la.. suka ke? hehe ceh ceh suka nampak.. kekeke... tapi sekurangnya ini lah cara moral untuk orang pas yang semakin pening dengan masalah dalaman pakatan sekarang.. hehe..


ye la ye la.. hehe.. power siut.. kete kebal pas.. wakakaka....kira ni dah bagi satu semangat paling utuh buat pekakas-pekakas mereka lah... sampai meleleh air liur tengok kekeke...

tapi kesimpulannya.. dan realiti sekarang.. sentimen anti pakatan rakyat semakin menular dan makin ramai dah naik menyampah.. mana tak meyampah.. sebab dalam kepala otak asyik ngidam putrajaya je.. hal-hal lain semua tak kisah.. bak kata si khalid ismath pun.. kami tak kisah kalau pemimpin yang nak ambil alih malaysia ini dia lgbt ke, liberal ke asalkan dia tak rasuah.. haha.. gila..




LU PIKIR LAH SENDIRI.. 

4 ulasan:

  1. Haaaaaa.....! Kalau nak jimat kos, hantar je kereta kebal tu .... Tak yah tembak, tengok je kereta kebal tu puak puak Sulu tu dah pengsan.

    BalasPadam
  2. KEHKEHKEH ADOIYAIII..RASENYE KETA KBAL PR DH BRKARAT BROO..PLURU DH UZUR HUHUHU

    BalasPadam
  3. Bro Headbomb, kalu boleh kasi keluar video Wan Azizah yg keluar statement "DO NOT TRUST ANYONE ABSOLUTELY" ...

    BalasPadam
  4. kalo pas perintah, jgn harap nak wat proton, smapi la ni keta sampah takat tu je la yang mampu di pikirkanye...bkn senang nk cari pemimpin yang berwibawa, alim je x ckp kalo otak x brilliant. tgk pak lah, dia baik tapi xde ide.same mcm gus dur (dari golngn ulamak). bila beri kuasa hancussss...

    gen 2 semenchu

    BalasPadam