Isnin, 18 Mac 2013

nampak gayanya bn kena post mortem ni.. himpunan gelombang biru hanya mampu kumpul 500 orang je :(

camne nak ku kobarkan.. sebab dah dekat pilihanraya gini pun himpunan yang patut membanggakan bn setakat bagi para pekakas pr gembira tak terkawal bila dapat tau hal ni beb.. ades. mana aku nak letak muka ni.. aduhai.. huk huk... wah nampaknya pekakas dap ada yang sampai melompat riang ni.. ye la ye la.. tau la.. pakatan kan hebat..:(

adus adus.. camne ni.. tapi tu lah ni gambar hiasan je.. yang betulnya gambar tu kat bawah.. haha

saja nak bagi panas.. almaklumlah, bila post cerita benar dari bn tak de siapa nak klik.. so troll je lah ubatnya... hahaha.. jangan mara aaa...

hehe.. nampak gayanya kata-kata busuk mengatakan sokongan rakyat terhadap barisan nasional di wilayah perseketuan semakin berkurangan amat meleset sekali.. dan paling menyakitkan hati para pekakas pr, lokasinya di bandar tun razak.. kononnya seluruh wilayah perseketuan adalah tempat jajahan pr.. ohh yeke? hehe. dan paling sadis.. mereka mengatakan mereka akan menang bersih semua kerusia yang akan dipertandingkan di semua kawasan kl.. ek eleh.. kalau cakap guna iq boleh la kita dengar, ini cakap sebab nak coverline.. coverline keadaan parti pas, pkr dan dap yang nak rebut kerusi.. yang nak tunjuk siapa tanding banyak kerusi... keke...

biarlah gambar berbicara...


"Bagi rakyat Malaysia yang sudah tahu kepentingan keamanan, keselamatan dan perpaduan, bukti telah ditunjukkan Barisan Nasional (BN). Hanya BN yang mampu teruskan perjuangan bantu rakyat menjadi negara maju pada tahun 2020," - Tan Sri Muhyiddin Yassin




ps: kita pastikan barisan nasional menang 2/3 di pru13 nanti.. kita kuatkan barisan kita, kita serang habis-habisan kejahatan pakatan, rakyat akan bersama barisan nasional..

sumber klik sini

24 ulasan:

  1. BO LA WEI.....

    BalasPadam
  2. dah sampai masanya Atuk Ajis kemas bilik MB dia dan pikir mana nak merempat lepas PRU13 nanti..Dah tak ade orang nak hormat kat dia..Dia kata umno zolim tapi tanah rakyat kelantan dirampas dan diberi pada cina tu kira dapat pahala ke?

    jangan pelik PRU13 nanti billboard gambar Atuk tua menangis sekali lagi dijadikan perang saraf untuk undi...taktik murahan..kalau menangis mengenang kenapa rakyat tak ada tanah ok juga..

    gen2felda

    BalasPadam
    Balasan
    1. wakakkakakakakakakakakakakkakakakakakakkakakakakakakak

      mungkin baik suruh najis ops najib yang mula berkemas. Pejabat PM dan rumah PM.

      banyak sangat tergadai harta melayu ke tangan bangsa asing.

      apa khabar tanah KTM di Singapura? wakakakkakakakaka

      wakakkakakakkakkakakakakakakakakkakakakkakakakakakaak

      Padam
    2. apa khabar pendatang yang diberikan ic?

      waakakakkakakakakakakaakakkakakakakakakakaakkakakakaak

      Padam
  3. Tanpa nama 2.43 and 2.44pm...orang sama la ni....aku rasa engkau memang syok sendiri....PKR is OUT, tepuk dada tengok keliling....

    BalasPadam
    Balasan
    1. yelah.....

      memang aku syok sendri sambil memerhati keliling
      rupanya inci tanah negara semakin meruncing
      habis dijual tanah keliling
      pendatang asing tinggal keliling

      Padam
    2. maybe banyak barang perlu dikemas oleh PM Najis ops Najib....

      sebab tu Parlimen tak bubar2 lagi.

      Banyak sangat cincin ke?

      Padam
    3. lepas aku tanya keliling, DS Mahyuddin Mohd Yassin memberi jawapan:

      PUTRAJAYA, 18 Mac — Punca kelemahan Barisan Nasional (BN) bukan sahaja datang daripada kelemahan Umno, tetapi juga akibat daripada kelemahan parti komponen yang hampir lumpuh akibat tewas dalam Pilihan Raya 2008, kata Tan Sri Muhyiddin Yassin.

      Timbalan Perdana Menteri itu berkata parti komponen seperti MCA, MIC, dan Gerakan mengalami kekalahan besar dalam pilihan raya umum ke-12 akibat kehilangan besar beberapa kerusi kepada pembangkang dan perkara itu turut memberikan kesan kepada kedudukan BN.

      “Kelemahan bukan sahaja Umno, tapi komponen parti yang ada masalah besar ... kita perlu buat sesuatu untuk kukuhkan parti mereka,” kata Muhyiddin (gambar) dalam pertemuan bersama 250 ahli Mubarak Wilayah Persekutuan, Veteran Umno Wilayah Persekutuan, dan Kelab Umno Pesara Kanan Kerajaan Wilayah Persekutuan di Perbadanan Putrajaya di sini.

      Jelas ahli Parlimen Pagoh itu lagi, dengan kelemahan beberapa parti itu dan kekalahan dalam PRU 12, semangat ahli akan luntur dan tanpa sebarang tindakan, BN akan mengalami kekalahan yang lebih besar dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU 13).

      “Cuma proses penambahbaikan itu mengambil masa yang lama ... kalau kita langsung tak buat apa-apa, maka rakyat tentu akan menolak kita,” katanya lagi.



      wakakakakakakaaaakkakakakakakakakakakakakakkakakakakakak

      Padam
    4. sambungan ulasan:

      DEPAN AHLI VETERAN UMNO YANG TAHU KEDUDUKKAN UMNO SEBENAR...MUHYIDDIN YASSIN BERKATA BENAR DENGAN MENGAKU UMNO CUKUP LEMAH DAN BOLEH REBAH SEMBAH TANAH PADA PRU 13 NANTI.

      DEPAN AHLI-AHLI, PENYOKONG, PENDOKONG UMNO YANG SUKA KHAYAL DAN SYOK SENDIRI, DIA KATA UMNO HEBAT DAN MAMPU SAPU BERSIH SEMUA NEGERI YANG DIPERINTAH PAKATAN RAKYAT.

      INI DINAMAKAN PEMIMPIN BERLIDAH BIAWAK...CAKAP BERBELIT-BELIT...DEPAN ORANG LAMA BERMAKLUMAT DAN TAHU KEDUDUKAN SEBENAR DIA BERKATA BENAR DAN JUJUR.. DEPAN MEREKA YANG DUNGU DIA AKAN MENIPU.


      tepuk dada tanya buah dada, besar atau kecik
      wakakakakakakakakakakkakakakakaakkakakaakakkakakaakkaka

      Padam
  4. Former Malaysian Anti-Corruption Commission (MACC) chief commissioner Datuk Seri Ahmad Said Hamdan has agreed to apologise to Tan Sri Khalid Ibrahim over remarks the former made in 2009 surrounding a corruption probe on the Selangor mentri besar.
    The agreement was made today to settle Khalid’s defamation suit against Ahmad Said (picture).
    Khalid’s lawyer, Sankaran Nair, told reporters today that his client had agreed to accept an apology from the country’s anti-graft body in open court at 9am tomorrow.
    Khalid also told reporters that he was not seeking or expecting damages because he was dealing with government bodies, not individuals seeking to undermine one another.
    “An apology would be sufficient,” he said this afternoon at the Kuala Lumpur Court Complex.


    APA PUNYA EX-BOSS SPRM, MEMALUKAN

    BalasPadam
  5. yang gelak panjang tu nampak salah orang je. sapa ungka yang kasi tanah kat china di perak? lagi pun hang kan sokong parti yang tak rasis, apa pula menyebok jika kerajaan jual tanah kat bangsa lain? patutnya hang suka la. baru adil kan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. china kat perak tu warga negara asing ke?

      menjual tanah kepada bangsa asing tak apa...
      menyedekah tanah kepada negara asing tu masalah...

      sedara, kenalah faham antara bangsa asing tapi warganegara

      dengan

      warga asing yang dapat IC secara exprss

      dan

      menyedekahkan tanah kepada negara asing




      wakakakakakakakakakakakkaakkakakakakakaakkakakakakakakakak

      asing-asing, lama-lama melayu terpusing

      Padam
    2. lahaiiii, senyap ke?

      tak ada apa nak balas?????

      baru sedar rupanya, selamanya kita tipu dek UMNGOK dan selama ini BONGOK


      wakakakakakakakakakkakakakakakakakakakaakakakakakakakak

      asing - terpusing - pening -

      Padam
  6. haiyaaa, keleta kibal sulah mari lahad datu oo

    meleke tatak baca mukabumi lahat datu kaa

    sini mana keleta kibal moleh masyuk

    sini tanah, demografi tatak mutul

    slupa itu vietnam...

    itu pasat amilika kalah sama vietcong

    sepatutnya, meleka tanya sama satu olang manyak pandey

    dia selalu bagi komen sini punya blog

    wa tatak tau nama, tapi silalunya dia end ini macam...


    hahahahah




    wakakakkakakakakakakakakakakakakakaakkakakakakakakakakakakakak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aiyoo... Latuk... Tatak hantat kleta kebal pun salah. Sulah hantat pun salah. Mau lunding pun salah. Sulah selang pun salah. Ini mcam manyak susah mae... Buat apa pun salah. Mcm itu celita P. Lamlee. Hidup pun pigang bendela. Sulah mati pun pigang bendela. Aiya... Manyak susah la ini latuk....

      Padam
    2. wa cume sampaikan pisanan itu olang.

      lunding?

      14 hali?

      apa pasat tak mo kasi 31 hali?

      generous maaa

      Padam
    3. Aiya... Latuk. Lu tau ka apa jenis keleta pelisai yg kena hantat sana? Lu ala buat lesearch tak? Wa kasi tolong sama lu. Ala 3 jinis keleta pelisai yg dihantat ke sana. Sikalang lu buat lesearch apa fungsi itu tiga-tiga jinis keleta pelisai itu. Sulah siap lu punya lesearch, lu moleh celita sini ma... Moleh tak latuk?

      Padam
    4. Lunding 1 hali pun salah. 1 minggu pun salah. 2 minggu pun salah. 1 bulan pun salah. Talak lunding langsung pun salah. Aiya latuk.... manyak susah la latuk... Apa bikin pun selupa saja. Semua salah... Manyak susah la ini latuk....

      Padam
  7. warga kota haru18 Mac 2013 6:37 PTG

    Cuba check kanun kelantan..
    Banyak doh hok bangsa melayu Jatuh kepada Bangsa Lain ( bukan melayu ) ..
    Kelulusan ditangan EXCO ..
    DALAM KANUN TANAH TERSEBUT TELAH DINYATAKAN HANYA MELAYU YANG LAHIR DINEGERI KELANTAN SHJ YG LAYAK MEMILIKI TANAH ..
    ini tidak berlaku seperti TERCATIT DIDALAM KANUN TERSEBUT..
    ....MANUSIA TIDAK MALAIKAT ..

    BalasPadam
  8. nak melayan pekakas punya komen.. hehe.. letak tgn di bahu mata ke atas, mulakan sekarang ... kikiki.. orang post lain dia komen lain.. keke.. dah mcm teruk beno sasauisme diaorang skrang ni.. pelik juga pehal ek>???? kekekeke

    BalasPadam
    Balasan
    1. sasau?

      kautu yang sasau bila mewajarkan BN menggunakan dewan sekolah untuk ceramah politik. Malam tak apa. Bebudak sekolah tak ada tak apa....kelakar.

      Tapi

      sekelakar-kelakar kau, Ketua Polis tempat tu lagi kelakar. Boleh statement kata : Taklimat bukan ceramah.

      Dia hidup tahun berapa? tak kan tak pernah tahu handpone bercamera. Jangan bodohkan rakyat, sebab nampak kelakar

      2 X 5 la korang berdua

      Padam
    2. Aiya latuk. Buat celamah dkt dewan pun salah. Buat bawah pokok pun salah. Buat dekat stalium pun salah. Semua salah. Manyak susah la ini latuk...

      Padam
  9. Itu tanah KTM. Tanah syarikat yg kebetulan syarikat tu malaysia yg punye. Tanah KTM tu berada didlm negara asing, dan ikut perjanjian tanah itu adalah tanah sewa. Baca wikipedia. Cuma perjanjian sewa tu ditamatkn awal. Yang tanah2 lain dlm malaysia...katanya org asing dh punye....bgi bukti. Selagi tanah tu dlm malaysia....ia hak mutlak negara. Psl org asing tu, tolong bgi bukti, jgn main ckp je. Bnyk hujah2 korang bersdrkn prasangka, tanpa bukti jelas. Bukti video jelas plak dinafikan...dikata tongkol besi plak.

    BalasPadam
  10. wikipedia?

    aku memang tak percaya dengan wikipedia ni. Senang-senang sesiapa boleh ubah dan oleh. kau nampak perkataan edit kat atas tu kan?

    BalasPadam