Jumaat, 15 Mac 2013

kalau kita tengok gambar ini!! sah pas adalah dominan dalam pakatan rakyat!!!

BRAVO
BRAVO
BRAVO

PAS KAN FOR ALL... uish ni kalaulah gambar ni orang umno yang datang... agak-agak paling teruk jadi meroyan tahap sasau gila siapa?? hahaha... tapi apakan daya..bukan orang umno, tetapi ada orang pas yang hadir!!! dap punya hal.. apa nak kisah.. sebab yang minum orang kapiaq.. erm bagi aku senang je.. kalau lah pas tak jadi tukang cuci berak dap (jadi dominan).. arak2 ini tak kan sesekali diletak diatas meja.. dan mungkin ada meja khas dan tetamu boleh mengambil ditempat lain.. kerana apa.. menghormati ada orang Islam datang ke majlis mereka, dan mungkin ada yang duduk bersebelahan dengan tetamu bukan Islam.. tetapi.. itu yang aku cakap.. kalau tak dominan dalam parti.. menyalak lah kau macamana pun... berdehen si kapior tu.. tunduk je.. hehehe..  for all konon.. hahaha..

Arak dan Pakatan Pembangkang memang tidak dapat dipisahkan. Di mana majlis Pakatan di situlah adalah jamuan arak. Jika sebelum ini penulis pernah menulis mengenai beberapa majlis yang menjamu arak dan tidak menghormati haadirin muslim, kali ini penulis dikejutkan sekali lagi dengan gambar yang penulis jumpa di internet baru-baru ini.



cayalah.. baru-baru ni aku ada lah pergi ke ceramah pas, ustaz pas yang beri ceramah tu kata apa.. sekiranya pas berjaya ambil alih putrajaya... sinar Islam akan lebih berkembang dari apa yang umno lakukan sekarang???? erk.... apa betul pas cakap ni????????? hehe.. bro, selamat kena tipu ye dengan pak lobai kuyyup pas!! YES YES YES!!!

sumber klik sini

4 ulasan:

  1. bersangka baik bro. itu teh o suam je tu. mana ada orang pas mampu pegi majlis yg ada hidang air kencing setan yang mahal2. hehehehe.....makin kuat membongaknya pak2 lebai ni.

    BalasPadam
  2. Ni semua usaha UMNO untuk merosakkan nama PAS..UMNO memang dengki dengan keakraban antara PAS dengan DAP.. TAKEBEER..erkkkk

    BalasPadam
  3. mane pulak, itu teh halia la..... cuma 'terletak' dalam botol tiger beer je. Macam cakap ustad Azhar McD, letak nescafe dalam cawan kopi McDonald di Johor Bahru dulu... cube la bersangka baik..


    Mahkota Parade kat Johor Bahru ke?? Ok.. ok.. aku cuba bersangka baik...

    BalasPadam
  4. ini semua salah UMNO.. pemimpin pas dipaksa peqi majlis jamuan arak tersebut.. diulangi.. DIPAKSA
    DIPAKSA
    DIPAKSA

    BalasPadam