Khamis, 28 Mac 2013

kalaulah ronaldo pun ludah ISRAEL!! tapi ada orang tu puji israel!!

stament dah best, memang betul pun israel patut di ludah, ronaldo pun tak suka..


tapi ayat yang akhir tu dah macam ludah ke muka sendiri sebab mereka faham ke apa mereka cakapkan tu.. haha.. mereka sedar tak yang dalam akhbar keadilan pun headline dia memuji israel.. ce ce, nak cover up tuan dia nampak.. kamon cacai.. kamu ni bila nak kaitkan umno, dengan tak semena kena palit kat tuan kamu tu.. ish ish..

ni kira cane ek.. kira israel tu dia kawan dengan mr mansuh ke cane.. hehe..


yang ni RAMM kira butakan mata ker camne.. kih kih.. inilah standard paling mangkuk ayun dari pekakas yang aku rasa kalau di sebut pasal israel.. mesti orang akan target anuar ibrahim.. sebab apa.. faham-faham sendiri lah ye.. siapa dia dengan israel... hehe.. 

ps: bila pekakas menjadi bahlol, maka kebahlolan itu akan menjadi darah daging... so apa nak buat beb...

3 ulasan:

  1. bodoh punya pkr...padan muka ko...anwar peliwat tegar zionis israel..makan duit zionis byk sgt..muka dah tak de nur islam

    BalasPadam
  2. MACAI PAKATAN TAK SIARKAN SATU LAGI SOALAN WARTAWAN..

    WARTAWAN : KALAU ANDA DIBERI PILIHAN,ADAKAH ANDA SOKONG BN ATAU PAKATAN HARAM?

    RONALDO : BN SBB BYK BANTU PALESTIN..PAKATAN HARAM SANGGUP MELINDUNGI KESELAMATAN ISRAEL..SAYA JUGA MAHU LUDAH MUKA ANWAR IBRAHIM SBB RAPAT NGAN PEMIMPIN ISRAEL..

    BalasPadam
  3. R.A.M.M neh mmg haRAMM sbb BAHALOL tahap gaban... masih dok nyanyi lagu lama pasai APCO...tu la ..dok tadah ayaq kencing ANUwar Jubor byk sgt tu yg babal lagi bahalol...cer angpa google cari malumat pasai APCO..kalo apco tu kire sokong Israel,,ust natang makang mekdi kire subahat dgn Israel x???? :)
    Yg Nuar Jubor kata ..."I support all efforts to protect the security of the state of Israel"...tu hangpa puak haRAMM tafsir camana pulak?????

    SOKONG NUAR JUBOR DAN PAKATAN JUBOR...

    BalasPadam