Ahad, 3 Mac 2013

kali ini di sarawak pula ceramah pas yang full pack!! demn...

hebat hebat.. ingatkan di semenangjung je diaorang terer, dekat sarawak pun pas mampu tarik ribu-ribu orang datang ceramah mereka, memang gempak.. perghhh... memang pekakas dap gembira tak terkira kalau tengok gambar ni beb.. mau melompat riang di halaman rumah.. tahniah ye!!!

oi pekakas dap ini gambar hiasan.. faham tak??? hehe

yang betulnya gamabr dibawah ini... amat memalukan dengar katanya ceramah terpaksa dibatalkan sebab, orang boleh kira dengan jari datang.. yang penceramahnya bukan calang-calang.. nasrudin tantawi tu.. muhahaha... maaf terlebih suda daku tergelak.. maksudnya apa signal yang rakyat nak kobarkan kepada pas ek?????? ce citer..ce citer... 

jom layan gambar dibawah ni..





ps: kesimpulannya pas semakin tertekan, melihat perihal rakyat yang perlakukan mereka begini.. kenapa kenapa... penceramah pun tak mau teruskan ceramah kerana sakit jiwa kerusi lagi banyak dari orang... hehe.. ni lah balasannya menjadi tukang basuh berak kafir.. hambek obat...!!!!

sumber klik sini

21 ulasan:

  1. hahaha....ustaz yg kantoi menipu dgn Karpal mana org mau percaya daaa..kihkihkih

    cakap berdegar2 tapi bau HANCINGGGGgggg...muahahahahaha

    BalasPadam
  2. selalu kencing pendengar maka giliran pendegar pulak kencing penceramah...dah jadi sessi 'Bercakap Dengan Kerusi'

    hahaha...apa ingat ada title ustaz boleh kencing...puii

    BalasPadam
  3. headbomb, jangan la gurau-gurau lagi. Nanti meroyan sekor mak lampir kat ruangan komen ni pulak... nak tau bila mak lampir tu keluar kasi komen, mak lampir tu akan tulis YA AMPOOONNN setiap kali komen.... mak lampir dari Indon, perkataan YA AMPOOONNN pun hanya Indon2 je yang suka sebut. Jadi sah la pengomen fuckatan tu adalah mak lampir kan.. kan...

    Kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oppss... mak lampir tu dah tak suka YA AMPOOONNN.. YA AMPOONNN ni. Dia dah ade treadmark baru... suka mengilai panjang2 camni pulak:

      wakakakkakakakakakakakkakaakkakakakakakakakakakakaka

      mak lampir.. mak lampir... blog dia tak laku, nak menyibuk kat blog orang lain. Lepas tu copy paste dari soroskini, suara keldai dan haprakdaily... itu je standard kepakaran mak lampir... kah kah kah kah kah kah

      Padam
  4. Satu hari di Pulau Pinang

    Najib : Are u Ready for BN??????

    Crowd : Noooooooooooooooooooo!!!!!!

    Najib : (Cilakak orang Penang).....


    Satu malam di Rengit Batu Pahat

    Jui Ming : Are u ready for Anwar???????

    Crowd : Yesssssssssssssssss!!!!!!!!

    Najib : (Cilakak orang Rengit)


    Noooo salah Yessssss pun salah????????
    Crowd pening la Najib




    wakakakakkakakakakakakakakakakakakkakakaakakakakakakakakkakak

    kuburkan BN di PRU13 ini

    BalasPadam
    Balasan
    1. ckp besar takde la. next pru, by hook or by crook pakatan haram jadah akan lingkup. nuar aljuburi & de gang akan masuk RUMAH MERAH!!!!

      Padam
    2. Komen syok sndri... Lingkup mampus la pr ni..benci mluat aku dh x tkira dgn pr ni..gigil tgn nk ngundi ni..undi aku utk bn..

      Padam
  5. aku harap DS Rosmah boleh menghormati majlis dengan pakaian yang lebih sempurna sebagai seorang muslimah dan menutup aurat ketika menghadiri upacara pengkebumian. Gambar DS Rosmah di upacara penkebumian wira negara yang gugur sangat mengecewakan saya.

    Tak ada Menteri/Mufti yang berani menegur DS Rosmah ke?




    Yang benar


    Timah Jongang
    Kampung Ladang
    Ampangan
    Seremban

    BalasPadam
    Balasan
    1. DS Rosamah juga yg disibukkan dia. Research dah siap ka belum?

      Padam
    2. dah le jongang
      tambah dengan bangang

      Padam
  6. Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Dan Maha Mengasihani

    "Demi masa, sesungguhnya manusia di dalam kerugian, kecuali mereka yang beriman dan beramal soleh. Dan mereka yang berpesan dengan kebenaran dan berpesan-pesan dengan kesabaran"

    Sural Al-Asri



    Surah di atas menceritakan siapa engkau dan siapa aku. Adakah sesiapa di sini yang merasa bahawa surah ini tidak lagi releven dalam kehidupan?

    Adakah dengan berpesan kepada kebaikan dianggap bangang?

    Adakah DS Rosmah maksum dari teguran dan kesalahan?

    Fikir-fikir



    Yang benar


    Timah Jongang
    Ampangn
    Seremban

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hang betui la ngaji dak habis. Siap guna ayat Quran pulak bila nak berhujah. Hang kena beza antara mengumpat dgn berpesan ke arah kebaikan.

      Kalau betui hang nak berpesan kearah kebaikan hang kena jumpa DS Rosmah sendiri depan-depan. Cakap elok-elok dgn dia. Keluarkan segala ayat Quran dan hadis.

      Kalau hang cakap kt sini itu bukan berpesan kearah kebaikan, tapi dah jatuh kategori mengumpat. Hang ngaji habih ka dak nih? Jgn guna ayat Quran utk halalkan apa yg salah. Tuhan dak suka hang tau dak?

      Padam
    2. aku rujuk kepada anon 3.40 dan 3.54 yang seolah-olah mengambil ringan atas nasihat dan mempermainkan nasihat yang baik dengan mengatakannya sebagai bangang.

      Juga mengeji ciptaan Allah SWT kerana jongang.

      aku nak tanya, apakah kesalahan atas nasihat yang baik dan ayat Al Quran yang digunakan. adakah korang tergolong dari mereka yang gentar bila ayat-ayat Allah dibacakan dihadapan kamu?

      Terima nasihat ini, jangan sombong dengan kata-kataNYa dan diam bila kata-kataNya sedang dibacakan.



      Yang benar


      Timah Jongang
      Ampangan
      Seremban

      Padam
    3. Nak tunggu habis ngaji ke baru boleh nasihatkan orang?

      Terang-terang surah tu menyatakan "berpesan-pesan dengan kebenaran dan dengan kesabaran". Apa yang aku halalkan yang haram dan haramkan yang halal?

      Habis mengaji tu bila? khatam Al Quran? Mutaal Badrin? Ulama pun masih tak akan berhenti belajar.

      kelakor la tafsiran kau bro. Kalau macam ni, sampai kiamatlah kau kena duduk diam sebab belajar kau tak akan habis-habis. Kau pun taklah boleh nak AMAL MAKRUF NAHI MUNGKAR sebab belajar belum habis.

      Kesian, satu ayat Al Quran pun dipertikaikan! Bodoh nak mampos rupanya





      yang benar


      Timah Jongang
      Ampangan
      Seremban

      Padam
    4. Hang nak berpesan, hang pesan la. Tp hang kena beza antara berpesan dgn mengumpat. Berpesan bila kita bg nasihat kpd org lain depan dia. Kalau hang cita benda buruk org tu belakang dia tu dh kira mengumpat la.

      Sbb tu aku ckp jgn guna ayat Quran kalau utk menghalalkan perbuatan mengumpat.

      Padam
    5. hahhahahahahhahahhhahhahhahahhahahahhahahaahhahahahahahhahahahhha

      sekati kau lah

      aku harap sepatah haram kau jangan cita ttg kes kat sabah sebab dikira mengumpat. Tak kiralah daripada prespektif penceroboh atau Polis. sebab nanti kau mengumpat


      hahahhahahahhahahahhahahahhahahahahahahahhahahahahahahha

      lawak gile baca tulisan kau



      wakakakakkaakakakakkakakakakkakakakakakakkakakakakakakakakkakakakakaka

      Padam
  7. Kejadian anwar terduduk semasa memijakkan kaki ke Pengkalan Pegoh berulang di Rengit, Batu Pahat pada 01.02.3013

    Sila http://2.bp.blogspot.com/-aqXq08KYrbA/UTIdTlUAewI/AAAAAAAAMbM/7s9E7o5ZKtU/s1600/dsai.reg2.jpg

    Ini kali PR pasti terduduk.

    BalasPadam
    Balasan
    1. 01.02.3013??? Tu gambar hantu Nuar Al-Juburi duduk bersama hantu jembalang ke??? Lagi seribu tahun baru leh lihat penampakan jembalang bernama Al-Juburi tu ye fuckatan...

      Kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
  8. Lagu khas buat perwira tanahair yg sanggup mempertaruhkan nyawa agar kita dan anak-anak kita boleh bermain, berlari berkejar-kejaran dihalaman rumah... sedangkan anak-anak mereka hanya mampu menanti kepulangan ayahnya dgn selamat. Doakan keselamatan mereka semua dan sedekahkan Al-fatihah buat putera negara yg telah gugur.

    http://www.youtube.com/watch?v=NlYbRccqcR8

    Lautan luas banjaran gunung
    Rezeki nan melimpah
    Bawah langitnya kami bernaung
    Rasa kasih tercurah…

    Tanah airku bumi bertuah
    Tiada bandingannya
    Rela bersatu ganding tenaga
    Mendaulatkan tenaga

    Dengan… sepenuh keazaman
    Semangat mu nan waja
    Keranamu rela berkorban
    Engkaulah pertiwi yang tercinta

    Darah satria.. Darah satria.. berkobar didada

    Tinggalkan ibu tinggalkan ayah
    Serta sanak saudara
    Membuktikan kesetiaan kita
    Pada bumi Malaysia…

    Darah Satria….

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alfatihah kepada anggota keselamatan yang gugur. Semoga tiada lagi yang akan terkorban dalam insiden ini.



      Yang benar

      Timah Jongang
      Ampangan
      Seremban



      Padam
  9. biasa lah puak pr ni terutamanya pas..

    depa ni memaki, mengumpat, menghina, semuanya menggunakan ayat quran utk menghalalkan cara.. semuanya dibolehkan.. dapat pahala tak berdosa, yg haram jadi halal dan yg halal jadi haram.. ayat alquran depa putar belitkan sesuka hati utk kepentingan diri sendiri..

    puak2 pr ni terutamanya pas semakin songsang..

    BalasPadam