Sabtu, 23 Mac 2013

kantoi lagi si rafizi ramli!! apa dia tak rasa kemaluan????

layakkah insan ini bergelar pemimpin, yang tugas dia hanya buat cerita propa??? ceciter ceciter..

apa dia dah siasat habis-habis ke siapa dia papagomo... atau dia kenal siapa papagomo... atau dia hanya kenal papahomo.. keh keh.. dei thambie.. anda telah memberi kemaluan yang teratas untuk pakatan rosak sekarang ni.. hahaha...


ce tengok tarikh lahir kedua-dua daftar pemilih ini.. hehe.. tu kira camne gamaknya... aduhai, kantoi berjela-jela gamaknya.. apa kebende la.. buat malu kaum saja lor.. kih kih...

bila menjadi pekakas, ia akan tetap pekakas.. bila mana orang panggil ia pekakas, ia akan tetap menjadi pekakas.. rafizi sebelum ni pun dah kantoi, konon nak back up tuan dia pasal video berwarna dari papagomo, tetapi apakan daya.. dia telah mengalami sintom cepat panik masa wartawan bertanya... kenapa tak saman sekali trio dato yang sebarkan video chinadoll dulu.. cecite.. cecite.. hahaha... berpusing-pusing kata-kata.. sampai semua nampak kantoinya.. hahahaha...

PKR IS DEATH!!! BYE BYE..

muahh.. bahagian saya tak de ke dato sri.. hehe (gambar hiasan)

ps: tagline hari ini, "I DATANG DARI SEGAMBUT TAU JUMPA U"... ee yarkkk.. hahaha

4 ulasan:

  1. Aku dah cek kedua2 nombor yang pihak keldaian paparkan tu.Yang nombor awam tu ada dan wujud dalam daftar pemilih.Manakala yang no ic polis tu tak wujud 'record not found'.Camno pulak tu?

    BalasPadam
  2. KALAU TAK SILAP, ADA 7 ORANG NAMA RAFIZI RAMLI DALAM SENARAI SPR. CAMNE PULAK TU?

    BalasPadam
  3. Kemungkinan besar isu ini sengaja direka oleh keldaian atau rafizi untuk memburuk2kan spr di mata rakyat.

    No ic polis papagomo itu kemungkinan memang sudah dibuang oleh spr dari daftar pemilih sejak dulu tapi di'photoshop' oleh rafizi untuk menunjukkan kononnya berlaku penipuan oleh pihak spr,jpn dan polis(baca kerajaan).

    No ic dan tarikh lahir sengaja dibuat berbeza oleh keldaian/rafizi untuk menunjukkan yang pihak2(sama ada spr,jpn dan polis)ini sengaja melakukan 'penipuan dengan niat' supaya sekiranya 'kantoi' seperti sekarang ini,pihak pro kerajaan akan mengatakan yang ini adalah ic kepunyaan individu yang berlainan.

    Tapi pihak pro kerajaan akan 'terperangkap' dalam permainan ini apabila 'dibuktikan' yang no ic polis itu sudah tidak wujud lagi apabila disemak dalam daftar pemilih dilaman web spr seolah2 sengaja dibuang serta-merta oleh spr sebaik saja mendapat tahu kekantoian tersebut(kes nak cover line).

    Maksudnya sekiranya betul dakwaan seperti dikatakan oleh blogger headbomb sendiri yang ic ini dari individu yg berlainan kenapa pula namanya sudah hilang dari senarai daftar pemilih?Bukankah sepatutnya namanya sentiasa ada sebab kepunyaan individu yang satu lagi?

    Jadi ini memang permainan licik rafizi.Aku tak tahu nak terangkan dengan bahasa yang lebih mudah,harap blogger headbomb dan pro kerajaan boleh faham.

    Apa2 pun papagomo sendirilah yang sepatutnya menafikan perkara ini dengan penjelasan dan bukti2(sekiranya ada).

    BalasPadam
  4. dalam spr ada rakan2 dari pr bro kita kena faham game ini.. jadi papagomo sebenar pun mereka tak leh bg tau siapa.. siap salah orang katanya.. haha.. jadi kita tggu.. sbb game dari rafizi ni dia nak bn terperangkap.. tu semua dah tau.. tu pasal semua kasi troll dulu.. sbb kalau jawab awal2 sah spr salah.. so tunggu.. hehe

    BalasPadam