Selasa, 12 Mac 2013

katanya ceramah pkr di perak, tahap gaban ramai weh!! tumpo kita yeop!!!

teman ambil berita tergempar dari blog seperjuangan teman juge ni.. ipoh malay, mau tak tumpo teman melihatnyer.. penuh satu taman orang penuh, hebat pkr yeop.. teman dah mula goyang ni.. tahap kegoyangan teman dah mula rasa getarnya... hampir 5,000 orang memenuhi di lokasi ceramah... tahniah teman ucapkan ye.. waiceh.. bukan main senyum tu ha pekakas pr semua ha.. sekali lagi teman ucapkan tahniah ye..

mau teman tak goyang, kome tengok??? tapi ni gambar ceramah bn.. saje teman letak sekadar hiasan.. hehe

yang sebebenarnya yoep gambar kat bawah ni ha.. ape kome tak tengok betapa ramainya orang datang? huh kan penuh orang tu.. aish.. jangan pulok kate teman sembang je ye.. penuh orang sampai parking pun tak cukup...



ps: sentimen benci pkr dah menular dan semakin menjadi barah.. tu yang pening kepala pekakas-pekakas dia tu hahaha... walau apa pun bn kena kerja keras lagi dan lagi.. sebab-sebab geng-geng puaka ni takkan berenti dalam menghasut orang.. hehe
jom baca ceritnyanya klik sini

2 ulasan:

  1. wahhh... habis lah bn.. ramainye pengundi hantuuuuu....
    mcm mana nak lawan ni... kwang..kwangg...kwangggggg

    BalasPadam
  2. weh, tempat teman masuk blog headbomb le. Bangge bebenor wei... Hidup BN, tumpo fuckatan...

    BalasPadam