Jumaat, 8 Mac 2013

kenapa sekarang baru mau sembang ini konspirasi??? kita tanya saiful sendiri la!!!

sedangkan anak dan bapak berlainan ideologi pun boleh tak sefahaman, sedangkan adik beradik yang berlainan ideologi politik pun tak tegur sapa... ini kan pula bapa si saiful bukhari... ceh.. kadang-kadang dia dah pening kot.. mana satu mana nak ikut... masa dulu dia yang ikut bersama-sama si saiful ke masjid dan bersumpah.. dah dah... hehe.. berapalah dapat ni ye.. haha..

hehe.. kalau betullah konspirasi.. apa lagi dari mulut saiful sendiri berkata benar..betul ke konspirasi???? dari seorang bapa??? eleh semua boleh spin kerana dah tak keruan.. cuba tengok tian chua tu.. hehe.. boleh u turn je.. cerita dia.. anuar ibrahim lagi la boleh je u turn je cerita dia...


KUALA LUMPUR, 8 Mac: Portal Keadilan Daily hari ini melaporkan Bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim mengaku kes liwat kedua adalah fitnah dan konspirasi politik ke atas Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Saya Azlan Mohd Lazim sesungguhnya percaya anak saya Saiful Bukhari telah dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu yang tidak bertanggungjawab termasuk Khairil Annas Jusoh, pegawai khas kepada Perdana Menteri.

“Mereka inilah merupakan dalang kepada semua fitnah liwat yang dilakukan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim yang melibatkan anak saya,” kata Azlan pada sidang media tertutup di sebuah apartmen di tingkat 27 dekat Taman Melati, Gombak, pagi ini.

Turut menemani beliau, Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul.

ps: buat sidang media yang terbuka.. dan bukan tertutup... ada berani.. ???? takut ni modal politik spin of spin.. bukan tak tau ma... propaganda itu penting untuk melemahkan situasi musuh... so ini salah satu lah.. kita pejuang bn jangan patah semangat pulak... akan ada lagi pembongkaran yang agak kritikal berkenaan isu sabah!!!! jeng jeng...

sumber klik sini

78 ulasan:

  1. Tanda2 UMNO akan tumbang PRU nanti. Semua orang jahat dah takut akan di bawah ke mahkahmah nanti.

    Tapi sorry Si babak saiful jubur busok, dah terlambat dah. Mintak maaf pon tetap akan diheret ke mahkamah nanti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hello pakcik Azlan, berani ke angkat sumpah dalam masjd macam anak kamu lakukan dulu tu?? Tapi sebelum nak bersumpah tu, kasi dulu bukti-bukti yang semua ni hanyalah konspirasi politik. Kalau nak jadi macam PI Bala yang lesap lepas dapat habuan lebih baik duduk diam je....!!!!!!!

      Padam
    2. 29 ahli dan penyokong Pas sertai UMNO

      KUBANG PASU 8 Mac - Kira-kira 29 ahli dan penyokong Pas Padang Sera, Jerlun di sini hari ini mengambil keputusan menyertai UMNO setelah hilang kepercayaan terhadap parti berkenaan.

      Kesemua mereka menyerahkan borang keahlian UMNO kepada Ahli Parlimen Jerlun, Datuk Mukhriz Mahathir pada majlis Ceramah Perdana Selamatkan Kedah di Padang Sera di sini.

      Yang turut hadir pada majlis itu ialah bekas ahli Pas seumur hidup, Zainon Ismail atau lebih dikenali sebagai C.N. Al-Afghani.

      Seorang bekas ahli Pas dari Kampung Baru, Jalan Guar Napai di sini, Ahli Rashid Ahmad, 64, berkata, dia mengambil keputusan untuk menyertai UMNO kerana perjuangan Pas kini tersasar jauh dari landasan Islam.

      ''Saya tawar hati dengan Pas, sebelum mereka memerintah Kedah macam-macam mereka janji, tapi bila mereka dah dapat Kedah, kita nak minta bantuan macam-macam alasan mereka bagi.

      Katanya, dia juga dituduh pembelot hanya kerana Mukhriz datang ke rumahnya untuk memberi bantuan kepada cucunya.

      ''Jadi hari ini saya buat keputusan untuk sertai UMNO kerana yakin UMNO boleh bantu rakyat,'' jelasnya.

      Sementara itu, C.N Al-Afghani dalam ceramahnya turut mendesak kerajaan menubuhkan satu suruhanjaya diraja bagi menyiasat tentang penyelewengan tabung Memali.

      ''Saya sibuk pasal tabung ini sebab tangan ini yang menulis, mata ini yang melihat, ini tanggungjawab saya.

      ''Saya pernah guna saluran dalam Pas untuk selesaikan masalah tabung ini, saya hantar surat kepada Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang tapi tiada tindakan yang diambil.

      ''Sebab itu saya ambil keputusan untuk mendedahkan perkara ini kerana ini merupakan tanggungjawab saya. Kalau tak buat bagaimana saya nak menjawab di depan Allah nanti,'' katanya.

      Padam
    3. Org tua botak tu nk cari duit!..ntah berapa lh dpt agk nya ye...Klu si Botak tu berani, jom ajk dia ke masjid & bersumpah laknat!...Ada berani??..Eh..eh!..air mani sape ye dlm karong kunyit Saiful?...Ko ke?..Ko pun kata Nuar punya!!..Hi..Hi..

      Padam
    4. Pegang Al-Quran dan BERSUMPAH adalah FITNAH, BACA TEXT BUAT SIDANG MEDIA TERUS CAYA.. MUDAHNYA...

      Padam
  2. Hello Bro, cukup-cukup lah nak tutup cerita Lahad Datu ni. Dah tak boleh nyanyi karaoke akat ceramah sekarang tup2 bapa saiful lak buat pengakuan. Ini trik lama la bro, dari Raja petra ke Bala etc dan sekarang ini pulak. Berapa banyak Anwar bayar ni, almaklumlah bapa Saiful ni banyak hutang dan nak hidup berapa hari lagi. So Anwar letak RM5 juta depan mata, apa lagi terkedip-kedip la mata orang tua tu. Tak ada angin dan ribut nak dekat2 pilihanraya ni tiba-tiba lak bersemangat nak jadi penyelamat anwar ek.

    Tak gentle la bro, bagi la gempak sikit bawa saiful sendiri dan biar dia yang nyatakan depan "open PC". Ataupun lu cari modal lain lah nak bagigempak. Bab ni nampak sangat la bapa Saiful ni kemaruk. Kalau tak pun suruh je bapak si saiful ni angkat sumpah masa open PC. Amacam ada brani... hehehehehe

    BalasPadam
  3. Satu hari dialog ke pejabat Perdana Menteri

    Najib : Ada hajat apa datang?

    Saifool: Nak mohon biasiswa Datuk Seri..

    Najib : Result ok?

    Saifool : Fail semua, lingkup pergi jahanam...

    Najib : OK, saya luluskan, satu lagi, mana-mana student pelingkup macm awak nak minta biasiswa, suruh datang. Pintu saya memang terbuka untuk mohon biasiswa..



    Lawak
    lawak
    lawak king

    Boleh jumpa PM sebab nak mohon biasiswa.......


    ----------------------YA AMPOOOOOOOOOOOON---------------------- khaled Nordin tak buat kerja sebab ANWAR SALAH
    wakakakakakakkakakakakakakakakakakakakka

    BalasPadam
  4. "Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul" Gua gelak sakan bila nama ni diUPkan keh keh keh...Adakah patut org camni yg dikutip, BAPA MUNAFIK. Johari 2x lepas sedap jer layan AKSI Anwar berjongkang jongket dan aksi stunt berhenjut, mengakui pelaku tu Anwar, tup tup dia lak kena lantik jadi pengulas video hehehe memang dah sah sewel PR ni..

    p/s: Makin terserlah KEMUNAFIKAN DARJAH TERTINGGI SYAITAN dipamerkan oleh PR hehehe padan muka main kutip orang takde kredibiliti...Dah takde org berkredibiliti ke PR nk kutip orang???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Baca baik-baik.kalau tak tahu fakta, tolong jangan komen, nampak bodoh...


      Tapi komen bodoh kau ni pun sebab ANWAR SALAH


      wakakakakakkakakakakakakakakakakakka

      Padam
    2. Kah kah kah kah macam lah lu tu pandai sangat... keh keh keh..makan banyak aiskrim sama Assmin ke??? Ko tu yg bodoh, kutip orang takde kredibiliti..hancuss..kalu kat Mahkamah awal2 lagi hakim dah reject hahaha...

      p/s: Iye yg bijak pandai, gua nk komen sini pun bro ada masalah sembelit ke??? Kah kah kah..samalah bro ni cam mentor B.A.B.I...hehehehe...

      Padam
    3. "Pandai" tul cecei PR ni, amik Munafik jadi saksi, hasilnya Munafik juga keh keh keh keh..Joe Joe kesian gua kat Joe ni, dah takde orang lain ke gamaknya??? Mana orang PAS??? Entah2 pemimpin PAS pun tak nak masuk campur...perghhhh malu berganda2..

      Padam
  5. "Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul" Gua gelak sakan bila nama ni diUPkan keh keh keh...Adakah patut org camni yg dikutip, BAPA MUNAFIK. Johari 2x lepas sedap jer layan AKSI Anwar berjongkang jongket dan aksi stunt berhenjut, mengakui pelaku tu Anwar, tup tup dia lak kena lantik jadi pengulas video hehehe memang dah sah sewel PR ni..

    p/s: Makin terserlah KEMUNAFIKAN DARJAH TERTINGGI SYAITAN dipamerkan oleh PR hehehe padan muka main kutip orang takde kredibiliti...Dah takde org berkredibiliti ke PR nk kutip orang???

    BalasPadam
  6. Saifool tak berak 2 hari sebab nak simpan bukti kena liwat pun sebab ANWAR SALAH......

    Can i fuck you today? pun sebab ANWAR SALAH

    Doktor kat Pusrawi kata tiada tanda kemasukan dalam anus pun seban ANWAR SALAH

    pendek kata, meteor jatuh kat Rusia pun sebab ANWAR SALAH


    lawak
    lawak
    lawak king

    --------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOON---------- sekali umno, selamanya umngok

    BalasPadam
  7. hehe kalau saiful sendiri cakap aku percaya.. tetapi hal ni biasalah pekakas nak cover balik isu panas pasal lahad datu.. kekeke.. tnggu ada lagi bahan panas nak bg ni.. mau si ampun tu jai sawan babi lepas ni.. kekeke habisla kau nuar bewok.. dah terbukti entea terlibat di lahad datu.. kah kah kah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gua dah sakit perut bila cecei PR ambil petikan B.A.B.I "Can i fuck you today? pun sebab ANWAR SALAH" mengakulah tu hahahaha...cayalah bagi sokongan padu..

      p/s: Makin terserlah "kepandaian" sibijak pandai tu hehehehe..

      Padam
    2. Lu sakit perut pun sebab ANWAR SALAH

      wakakakakakakakakkaka


      -------------------------YAAMPOOOOOOOOOOOOON----------------- edisi meroyan kelakar

      Padam
    3. Hai "sibijak pandai" tu je ayat ayat pelincir boleh bagi keh keh keh....dah kena sawan B.A.B.I tu..hehehe..

      Padam
  8. SAIFUL DAH BUAT SUMPAH MUBAHALAH..TAKKAN TAK TAHU? LAGIPUN SAIFUL TETAP DAN YAKIN DENGAN KATA2 DIA. RASANYA DIA OK JE SEHINGGA SETAKAT INI..JANGAN MAIN2 BANG..MUBAHALAH TU..

    BAPA DIA NI PULAK DIKHABARKAN BERHUTANG KELILING PINGGANG DAN TELAH KECEWA SEBAB TAK DAPAT APA YG DIA INGINKAN. JADI JUMPA JOE ABDUL..

    HMMMMMM...INTERESTING..KALAU DAH JUMPA JOE BEDUL..SUDAH TENTU ADA SESUATU YANG DIPOLITIKKAN..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thank you Tanpa Nama8 Mac 2013 2:52 PTG sebab bro bagi nama Joe Bedul...terus gua teringat "DUIT PELINCIR" hehehehe Bapa Saiful minta "DUIT PELINCIR" ngan Joe Bedul hehehehe...

      Padam
    2. ITULAH YANG AKU MAKSUDKAN..KALAU DAH JUMPA JOE BEDUL..SUDAH TENTU ADA SESUATU YANG DIPOLITIKKAN..

      JOE BEDUL BUKAN SAJA GLAMER SEBAB DISOLEK KONONNYA SERUPA ALLAHYARHAM P RAMLEE..TAPI DIA JUGAK GLAMER DGN ISU DUIT PELINCIR..KENA PULAK DENGAN BAPAK SAIPUL YANG DIKHABARKAN BANYAK HUTANG..SO PAHAM2 JE LAH...HEHE

      Padam
  9. Bapa dia mana ada buat Sumpah Laknat di dalam masjid, bukan dia yang kena liwat. Kena bayar sikit je dah gelap mata. Tapi Saiful dah pun bersumpah dalam masjid. So, hanya Saiful je yang tahu. Tak payah tanya dah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. apsal Najib tak counter 10 juta?

      Dey thamby, jangan jadi thamby bodohlah.... cakap serupa keling bunting

      Padam
    2. yang ada masa buat keje ni anwar je... he.he...nasib baik zul noordin tak gelap mata... bala, tian chua, deepak semua gelap mata...cuba check ...deepak pun banyak hutang..he..hee

      Padam
    3. deepak pun banyak hutang??

      apsal dia tak minta Najib?

      Najib boleh counter maaaaa

      Apsal minta Anwar.... deepak sudah rasa Najib mahu tumbang ka?



      wakakakakakakakakakakakakakakkakakakaakakakakakakakkaak

      UMNGOK makin goyang

      Padam
    4. Pegang Al-Quran dan BERSUMPAH adalah FITNAH, BACA TEXT BUAT SIDANG MEDIA TERUS CAYA.. MUDAHNYA...

      Padam
  10. tah2 bapak dia pon kene liwat dgn nuar kutttt.... mana tauu masa muda2 dulu.... sama2 main pelir dgn anwar.

    BalasPadam
  11. Camnilah gua saje nak kita sama2 berfikir...

    Jika selama ini cecei PR tidak bersetuju dengan kenyataan Bapa Saiful, kenapa baru sekarang ceeci PR percaya cakap Bapa Saiful??? Jika cecei PR mempercayai kata2 Bapa Saiful, adakah cecei PR pun bersetuju juga dengan kenyataan Bapa Saiful selama ini???

    BalasPadam
  12. anak dah bersumpah di mesjid
    baru bapa dia kata kospirasi
    kena makan sumpahlah saiful ni berbohong
    atau ayah dia dimakan sumpah kerana
    mempermainkan sumpah anak

    BalasPadam
    Balasan
    1. hadoooooooooooooiiii

      sekadar nak sedapkan hati yang merawang

      nak percaya salah, tak percaya pun salah.



      wakakakakakakakakakakakakakakakakakakaakkakaka

      meroyanlah kau sampai pagi esok

      Padam
    2. Harap bapak saiful tak keberatan nak buat sumpah laknat jugak. Lepas tu kita berserah pada Allah agar ditunjukkan siapa yg menipu sbnrnya. Wahai En. Azlan... ada bran?

      Padam
    3. apa barang nak suruh en azlan buat sumpah?

      Apsal makin meroyan nih.....

      wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka

      sampai tahun depan lah merasa kena tipu


      ----------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOON--------------- dah memang bodoh, nak buat camner

      Padam
    4. Pegang Al-Quran dan BERSUMPAH adalah FITNAH, BACA TEXT BUAT SIDANG MEDIA TERUS CAYA.. MUDAHNYA...

      Padam
  13. DSAI nak bagi duit kat Saiful agar mengaku yang semua itu adalah konspirasi. Tapi Saiful tetap dengan pegagangannya bahawa ini bukan konspirasi. Tapi bapa dia gelap mata, daripada tak ada apa2 lebih baik terima je. Maka keluarlah kenyataan yang kita anggap tak boleh di terima oleh akal kita yang waras.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ini apa?

      spekulasi?


      wakakakakakakakakakakakakakaakkakaakakakakakkakakaakka

      meroyanlah kau sampai esok pagi

      Padam
  14. TERBARU...

    reaksi balas saiful bukhari :

    "bapa saya telah dipergunakan. saya tetap istiqamah. tak sekali2 berganjak. tgh fikir tindakbalas selanjutnya. Saya tak mahu melatah."

    WOW..KAN AKU DAH KATA..
    JENG..JENG..JENG...

    BalasPadam
  15. Sorang kata anak diperguna.....lagi sorang kata bapa diperguna

    ce dua2 ditemukan dlm satu talk show....kita lihat hujah dua2, mana satu yg kuat......apa saiful dpt dgn dipergunakan & apa yg bapa Saiful dpt utk dipergunakan

    jgn kata saiful dpt biasiswa je...tu hipotesis BODOH...opsss sorry....kalau I ulang, U saman I tak?.....muahahahaha

    ----------------I SAMAN UUUUUUU-------------

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang lah Saifool kena istiqamah...
      dah dapat biasiswa maaaa.....



      wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka

      Padam
    2. biasiswa ape???

      Padam
    3. biasiswa apa???????

      halamakkkkk.... info separuh-separuh ke?



      wakakakakakakakkakakakakakakakakkakakakakakakakakakakaka -----------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOn----------- ini cerita lama lah ngok.......biassiswa apa??? waakakakakakkakakakakakakakakakakaka

      Padam
    4. ye la, biasiswa ape yang ko cakap kan tu BAHALOL... setakat main tuduh je, aku nak dengar juga ape info yang ko tau...!!!!!!!!!!!

      Padam
    5. wakakakakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakaka
      dia tak tahu biasiswa apa, panggil aku bahalol..

      info sekerat-sekerat, lepas tu percaya bulat-bulat...

      gambar saifool dgn pembantu najib pun dah terpampang lama pun tak tahu????!!!!!

      Hadoooooooooiiiiiiii...

      carilah sendri biasiswa appa, banyakkan membaca


      wakakakakakakakakkakakaakkakakaakkakakakakakakakakakaka ini semua SALAH ANWAR bila kau tak tahu saifool dapat biasiswa apa

      wakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakaka

      Padam
  16. Yang menghairankan...Kadang2 aku rasa otak puak puak ni mcm penuh dgn virus. Video AnuWar jongkang jongkit dgn Chinadoll pun dia org kelabu mata ini kan pula kes liwat dgn Saipul. Layan je, ye laa sejak isu Lahad datu ni sejak seminggu tak de cerita keluar dari puak puak haram ni, sunyi sepi, biasalah entah apa punya jampi daa dia org kena dari Anuwar.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mangkuk fuckatan ni tak terima bukti 99.99999% persen yang sahih lagi asli. Mereka hanya terima bukti kalau maklumat tu datang dari suara keldaian, haprakdaily dan soroskini. Opps.. ade satu lagi... bukti melalui SD, walaupun boleh bertukar pengakuan 2-3 kali... tu la taraf penganut fuckatan kat Malaysia ni....

      Padam
    2. 99.99999% persen

      belakang dah ada simbol %, takyahlah tambah persen lagi

      hadoooooooooooooooooooiiiiii....

      penin aku baca umngok ni menulis

      Padam
    3. Pegang Al-Quran dan BERSUMPAH adalah FITNAH, BACA TEXT BUAT SIDANG MEDIA TERUS CAYA.. MUDAHNYA...

      Padam
    4. kalau ANWAR pegang Quran dan bersumpah yang dia tak liwat, korang nak percaya ke?

      Kalau 2 Polis yang letup altantuya pegang Quran dan bersumpah, mahkamah kena lepaskan ke?

      Kalau Khir Toyo pegang Quran dan bersumpah, mahkamah kena lepaskan ke?


      -------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOON---------------- senangnya hidup

      Padam
    5. Berani ke Al-Juburi kesayangan ko tu nak bersumpah angkat Al_quran wahai bangkai fuckatan???? Kah kah kah kah kah kah kah.... cakap je la tak berani, habis cerita...

      Padam
    6. dua soalan yang lain tu, macam mana jawab nya?
      aku tunggu.............

      wakakakakkakakakaakakakakakakakakakakakkakakakak

      panik


      --------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOON--------------- amacam?

      Padam
  17. SUDAH LAH TU..YANG PENTING KES KAT LAHAT DATU..PENGKHIANAT DAH MAKIN HAMPIR DIKESAN..ISU NI NAK DIVERT JER KALAU BETUL DIPERGUNA BAPAK DIA XDER NAK TEMAN KAN DIA MASA KAT MAHKAMAH...GADUH DENGAN FAMILY PASTU KENAKAN ANAK SENDIRI...

    BalasPadam
    Balasan
    1. wakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakakak

      ini statement mau kasi sedap lu punya hati

      waakakakakakkakakakaakakkakakakakaakakakaakakakakakakaka


      --------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOON----------------------- makin goyang makin nak tumbang.......

      Padam
    2. Hai "sibijak pandai" dah panas jiwa ke??? keh keh keh dulu jiwa kacau skang ni dah panas jiwa..Apa tak cukup ke duit pelincir tu hehehe???

      Padam
    3. Duit pelincir.. duit pelincir dari P. ramlee tak cukup sifat.. 20% pun takde rupe P. Ramlee lepas kene solek, ade hati muka serupa... kah kah kah kah kah...

      u ulang, i saman u...

      Padam
    4. wakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakakak

      haprak anon 431

      ni gua ulang.......

      ini statement mau kasi sedap lu punya hati

      waakakakakakkakakakaakakkakakakakaakakakaakakakakakakaka


      --------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOON----------------------- makin goyang makin nak tumbang.

      Padam
  18. "ini statement mau kasi sedap lu punya hati" Alahai sibijak pandai hehehe gua bagi balik ayat lu ni "ini statement mau kasi sedap lu punya hati" tu je statement cecei PR nak sedapkan hati hahahaha...Bankrap dah cecei PR ni nk bg statement...
    p/s: Tanya sama Jijah, apa fasal fenin, nanti jawab Jijah, selalu kena pusing...ni gua amik dari http://zul4kulim.blogspot.com/

    BalasPadam
  19. Pencacai, kalau diaorg kena liwat depan mata pun diaorg takkan kata pemimpin agong mereka salah... Sebab depa pun sekali... Hehehee.. Nak halalkan lgtb le katakan....

    BalasPadam
  20. dua soalan yang lain tu, macam mana jawab nya?
    aku tunggu.............

    wakakakakkakakakaakakakakakakakakakakakkakakakak

    panik????
    kelu???
    malu????
    tak tahu????


    --------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOON--------------- amacam?

    BalasPadam
  21. wakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakaakakakkaka

    mampossssssss sorang sorang diam tak boleh jawab

    serupa beruk kena belacan nak cri jawapan...

    wakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakkaakkakakakakakakakakakakakakakkakakakakakakakakakaka


    ----------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOON------------ belum soalan maut lagi, bru beri soalan jiwang-jiwang dah panik

    BalasPadam
    Balasan
    1. nah..kan kantoi. pencacai dia sendiri yang kasi tunjuk betapa hinanya bang nuar sebab tak jawab soalan..yang dia tahu u ulang i saman...kah kah kah..lu dah kena main dah bro...kah kah kah..

      ya ampoooooooooooooooooooon...bangangnya macai pr kat sini. dah kena main pun tak perasan. tup tup dia sendiri kutuk anugerah tuhan dia.. kah kah kah

      Padam
  22. Hahaha. U ulang i saman u

    Hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. waakkakakakakkkakakkakakkkkakakakakakakakakakakakkakakaka

      ini serupa beruk kena belacan, tarak berani jawab.

      wakakakakakakakakakakakakakakaka

      ilmu baru sejengkal, jangan bercakap sehasta, nampak bodoh bila orang tanya tak boleh jawab


      wakakkakakakakkakakakakakakkakakakakkakakakakakakakakakak



      ----------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON--------------------------

      kasihan dia
      kasihan dia
      kasihan dia

      Padam
    2. nah..kan kantoi. pencacai dia sendiri yang kasi tunjuk betapa hinanya bang nuar sebab tak jawab soalan..yang dia tahu u ulang i saman...kah kah kah..lu dah kena main dah bro...kah kah kah..

      ya ampoooooooooooooooooooon...bangangnya macai pr kat sini. dah kena main pun tak perasan. tup tup dia sendiri kutuk anugerah tuhan dia.. kah kah kah

      Padam
  23. hehe jgn syok sangat pekakas dap.. hehe.. skrang siapa yg kena liat bapa dia or sepul haha.. dah2 mcm pekakas dap pulak terasa dia diliwat.. keh keh.. komen pun macam sawan tak sudah.. haha.. tu la.. kelakar la pr ni konon nak bumb isu supaya tutup kes lahad datu.. hahaha... sekali tak lama.. dalam separuh hari je dah dapat ditected siapa pnya kerja.. kah kah.. $$$$$$ brpa la dapat ek.. kaya kaya kaya

    BalasPadam
  24. Wow "sibijak pandai" dah mendabik dada keh keh keh...jgn dok perasan ler hehehe...

    Kalau 2 Polis yang letup altantuya pegang Quran dan bersumpah, mahkamah kena lepaskan ke?
    Mahkamah yang tentukan bersalah atau tidak seseorang itu walaupun seseorang itu pegang Al-Quran dan bersumpah, ia berlandaskan pada bukti2 yang ada, kalu bersumpah dan pegang Al-Quran itu sememangnya ditentukan Allah S.W.T. Allah S.W.T. juga yang menentukan benar atau salah seseoarang itu.

    Kalau Khir Toyo pegang Quran dan bersumpah, mahkamah kena lepaskan ke?
    Mahkamah yang tentukan bersalah atau tidak seseorang itu walaupun seseorang itu pegang Al-Quran dan bersumpah ia berlandaskan pada bukti2 yang ada, kalu bersumpah dan pegang Al-Quran itu sememangnya ditentukan Allah S.W.T. Allah S.W.T. juga yang menentukan benar atau salah seseoarang itu.

    p/s: Hehehehe "sibijak pandai" ada banyak happy skang ni keh keh keh...Banyakkan membaca tersurat juga tersirat hehehe..
    Halooo anwar masa kes Liwat 2 mulut Anwar tak bersuara pun dalam kandang mahkamah..Tolong cakapnye, Si Karpal, n Si Karpal pun ada keluarkan statement "ATAS DASAR SUKA SAMA SUKA" masa kes Liwat2..Si Karpal ini juga yg buat statement kat Parlimen Anwar ada masalah moral hehehehehe....Skang nak baking sape, Anwar ke Karpal..
    Pesanan khas:
    Keh keh keh cecei cecei bila Mahkamah tak berpihak pada PR mulalah tu menimbulkan teori konspirasi puiiii...

    Orang suruh bersumpah bukannya disuruh bersumpah ke dalam perbicaraan dimahkamah...Apa dah cecei PR punya standard..
    Iyelah bijak pandai yang banyak membaca keh keh keh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. so

      MAhkamah dah lepaskan anwar, tak kiralah anwar bersuara atau tak.
      so
      yang korang meroyan nak suruh dia bersumpah tu pehal?


      kelakor gile

      Hati rasa keciwa lah sebab anwar tak sabit tuduhan meliwat,
      sekarang mahu anwar bersumpah pula?

      apa signifikanya? (ayat faveret aku)

      lawak mabuk belacan berok umngok ni

      -------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOON---------------
      memula bicara, tak sangkut
      suruh pulak bersumpah

      wakakkakaakakkakakakakakkaakkakakaakkakakakakakakakakaka

      Padam
  25. Hahaha. Nape ulang lg ni? Kan aku dh habaq. U ulang i saman u.

    Hahaha

    BalasPadam
  26. Anwar nak harapkan bersumpah dimasjid huhhhh jangan haraplah, JAM OMEGA pun tak berani tayang masa DI RUMAH ANWAR semasa sidang PC yang dihadiri oleh Wan Azizah n anaknya Nurul Izzah.. Benda SIMPLE camtu pun tak berani...Adoiii sembang bayak gebang arrr..
    p/s: U Ulang I saman hehehe...kata BERANI KERANA BENAR konon hakkkpuiiii..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau anwar bersumpah bahawa dia meliwat mak kau, adakah kau akan menerima penyataan anwar?

      wakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakaakakkakaakakak

      sorilah, ambik contoh ganaz sikit....

      -----------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOON----------------- percayalah (kata CT Nurhaliza)

      Padam
    2. Sorilah gua pun bagi yg ganas sket jer ni hehehe..

      "Kalu Anwar ada video jongkang jongket ngan mak ko, ko terima tak???"

      Padam
  27. Gua suka giler ayat merapu cover malu macam ni

    Wow "sibijak pandai" dah mendabik dada keh keh keh...jgn dok perasan ler hehehe...

    Kalau 2 Polis yang letup altantuya pegang Quran dan bersumpah, mahkamah kena lepaskan ke?
    Mahkamah yang tentukan bersalah atau tidak seseorang itu walaupun seseorang itu pegang Al-Quran dan bersumpah, ia berlandaskan pada bukti2 yang ada, kalu bersumpah dan pegang Al-Quran itu sememangnya ditentukan Allah S.W.T. Allah S.W.T. juga yang menentukan benar atau salah seseoarang itu.

    Kalau Khir Toyo pegang Quran dan bersumpah, mahkamah kena lepaskan ke?
    Mahkamah yang tentukan bersalah atau tidak seseorang itu walaupun seseorang itu pegang Al-Quran dan bersumpah ia berlandaskan pada bukti2 yang ada, kalu bersumpah dan pegang Al-Quran itu sememangnya ditentukan Allah S.W.T. Allah S.W.T. juga yang menentukan benar atau salah seseoarang itu.

    Lepas gua baca, gua boleh kata
    merapu tak de point, cover malu, memang pilu.

    salam simpati gua kat jawaban bahalol ini.


    ----------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOON------------

    BalasPadam
    Balasan
    1. jawaban standert jamban
      suruh dia balik kandang
      NFC dah buka cawangan
      dulu Gemas kini Seremban


      wakakakkakakakakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakaka

      Padam
    2. Ye "sibijak pandai" ....

      Banyakkan membaca tersurat juga tersirat keh keh keh...
      Banyak membaca tapi tak reti nak menjawab..
      Kesian gua ngan lu ni "makin banyak membaca makin "bijak pandai" hehehehe...
      Jawapan standert jamban hehehe ko terkenang Assmin ke???

      Padam
    3. Ahli Nujum cecei PR dah bankrap point hehehe... skang ni main famili lak...keh keh keh..Cecei cecei bilalah korang nak kasih UP level standard tu? Masih ditahap kurang memberahikan hawa nafsu ler...

      p/s: Bikin malu arrr cecei PR ni...gaji mahal2 tapi hasil keje kosong kosong kosong...senang cite tarbiah "mengarut" banyak keh keh keh..

      Padam
    4. Bagi setengah pihak masalah moral Anwar Ibrahim tidak akan ada jalan penamatnya. Tutup di kepala ekor pula yang terbuka. Tutup di ekor kepala pula yang terbuka. Begitulah ibarat kisah moral Anwar Ibrahim.

      Padam
    5. soalan gua: mengiku demografi Sabah, kereta kebal tak boleh masuk sebab mengikut jawapan standert jamban aku US tak boleh menang kat vietnam sebab aku tak lulus UPSR kerana asyik tertinggal bas sekolah.

      wakakakakkakakkakakakakakkakakakakakakakakakakakakaakkakakaak

      Jawaban standert bodoh dunia

      wakakakakakkakakakakakakakakkakakakakkakkakakakakakak

      biasiswa? biasiswa apa? aku tertinggal keretapi lagi hadddddddddooooooi. (Tak boleh nak jawab, tuduh orang buat tuduhan liar)

      lawak tahap dewa berok umngok nih


      wakakakakakkakakkakkakkakakakakakakakakakakakakakakakkak

      Sia-sia YB Zul bayar aku 3 K, suruh bertekak dengan budak tak habis sekolah, jawab standert jamban


      ------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOON---------- nak minta increment 4K pulak, wakakakakakakak

      Padam
  28. kikiki cecei pr taip komen sambil telinga berasap keh keh keh keh

    BalasPadam
  29. wah...ini kronologi kisah ini

    gaduh dgn keluarga, hutang banyak..
    pastu tiba2 menghilang selama 3minggu..ke mana tu ye?
    tup tup kona baring..dgn johari abdul pulak tu..
    phewittttttttt...dengar2 dpt 1juta...wow!!!!

    BalasPadam
  30. kaya kaya kaya wei hahaha...

    BalasPadam
  31. Hahahaha. Bukan ka bapa Saiful buat sidang media tertutup? Aku rasa bapa Saiful tu kena ulang kenyataan media dia secara terbuka pula.

    Ops kalau ulang-ulang ni nnti kena saman pula, sbb u ulang nti i saman u.

    Hahahaha

    BalasPadam