Rabu, 6 Mac 2013

kita mampu buat apa kepada anugerah Tuhan ni?? kita takkan mampu buat apa-apa.. dia hebat!!

apa mampu rakyat malaysia buat!!! sebab ditunjukkanlah bejuta bukti pun.. kita takkan mampu buat apa-apa.. dia dah dianggap Tuhan.. tiada sesiapa mampu mengahalangnya... dan pekakas-pekakas dia cukup gembira dan sampai dah rasa sah dia akan jadi pm.. walawea...

kita yang ada otak.. dan harap otak kita takde selut lah macam diaorang.. sampai krisis lahad datu pun dianggap konspirasi terancang... erm.. macam tu..



hidden hand yang licik, dah terkena kerajaan bn.. tapi kita tak perlulah risau.. perancangan syaitan lagi bagus atau perancangan Allah lagi hebat??? kita berdoa.. dan harap pertualang siapa yang punca tragedi ini kita heret mereka ke muka pengadilan.. dan kita kena faham.. masa terus berjalan.. yang aku tau.. selagi dia ni tak diangkat sebagai pm.. selagi itu macam-macam jadi..

pekakas-pekakas dia dah berangan macam-macam dah... tanah, harta, jawatan.. terbaik.. kena ingat 25% undi bn di sabah... dan bila berjaya runtuhkan simpanan tetap bn di sana.. maka kuburlah bn..

tu yang si bewok ni nyanyi "tanya sama pokok apa sebab goyang" nanti jawab pokok sabah yang hilang" apakah maksud tersirat bewok bakal pm ini nyanyi sabah yang hilang??????

dan kronologi pekakas-pekakas anwarisme dalam mengkritik kerajaan malaysia perihal isu lahad datu... memang mereng bro...

- Kenapa Tentera Sulu boleh masuk Sabah
- Kenapa Hantar PDRM...tak hantar ATM
- Kenapa dah mati baru nak naik pangkat
- Kenapa baru nak nak hantar ATM...menteri lambat bertindak
- Kenapa ATM naik Air Asia...taknaik pesawat tentera
- Kenapa ATM tak naik MAS
- Kenapa ATM pakai Jet Hornet gempur Tentera Sulu

U ULANG I SAMAN U!!!
(ayat2 ini diambil dari rakan fb )


ps: kejahatan-kejahatan mereka kita hanya mampu lihat dan diam.. itulah terjadi di malaysia sekarang.. sungguh memualkan.. cis..

1 ulasan:

  1. I AKAN SAMAN UTUSAN..

    BANG...REUTERS BILA NAK SAMAN?

    APA REUTERS REUTERS? APA? U ULANG I SAMAN!!

    WAKAKAKAKAKAKAKA

    BalasPadam