Sabtu, 23 Mac 2013

klon gay mr mansuh dah diketemui!! habislah bn!!..

macamana ni, papagomo pun tak tau lagi ni.. harap boleh beri pencerahan hal ni.. klon gay dalam video awal yang cium ketiak tu dah diketemui.. makin panas lah gamaknya.. makin seronoklah pekakas pr wei.. tak sampai seminggu dah terbukti ia memang klon.. aduhai... harap bertenang kepada geng-geng semua.. kita harap klon mr mansuh ini berbeza... harap gitulah...

aduhai.. camne ni..

serius kalau lihat gambar dibawah ini pesan kepada semua jangan lah berkata apa-apa.. nanti kelu.. bila kelu kang mau nya tak leh bercakap seminggu nak??

sila roll ke bawah
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
aaa nampak.. klon dah diketemui... kan sama tu.. oi.. sama kan... keh keh keh, rupanya pegang-pegang telor ni agak bahaya, virus tersebar luas, sampai rasaksa pun raba ultraman da.. muahahahahahahahahahaha

ps: kredit siapa yang buat gambar troll ni.. pecah perut aku do.. kah kah kah kah.... macam haram... ades ades.. sori ye pekakas.. i gurau kasar sikit.. aloh-aloh.. jangan la mara.. haha

7 ulasan:

  1. muahahahahhahhahahahahahhahahahahhahhahhahahahah

    BalasPadam
  2. lepas ni aku xkan bagi anak aku tgk cite ultraman..takut berjangkit...hahaha

    BalasPadam
  3. Ingat apa tadi. Very good for pecah perut.

    Siput

    BalasPadam
  4. Jadi kesimpulannya bang non adalah raksasa..padan bebenor..selalu bikin huru hara...ah kah kah

    BalasPadam
  5. kurang ajar kau...aku ingat betul-betul le...abis menyembur air kopi keluar dari mulut aku...kahkahkahkah...hampir2 kena lap top aku, kalau lap top aku rosak...tak dapat le tengok aljubs pegang ko_ek jantan lain...hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. kul 8 malam ni wayang aljubs akan berkumandang lagi. live dari blog papa gomo...

      Padam