Isnin, 11 Mac 2013

lagi bukti-bukti bakal pm kita jumpa misuari!!! ait edit lagi ker??

huish.. ni mesti konspirasi umno nak jatuhkan kehenseman si anugerah Tuhan tu.. sebelum ni gambar dia dengan misuari tersebar.. dia senyap mentikus je tak mau jawab... dan lepas tu perisikan filipina mengaitkan diri dia.. tetapi dia diam.. dan mentikus buat muka kering... lepas tu utusan dan tv3 pun ambil sumber dari media filipina dan unit risikan yang membongkarkan hal dialah..... wahhh... dengan tetiba.. mr anugerah Tuhan terus jadi harimau luka...

DIA BUAT SIDANG MEDIA DAN SAMAN UTUSAN DAN TV3 RM100 JUTA... kaya kaya... tapi bila wartawan tanya kenapa..... sebenarnya tak habis pun lagi soalan si wartawan tu tanya!!!... terus dia bersuara dengan muka angkuh gila.. U TANYA SOALAN I SAMAN.... perghhhhh gempak.. hebat demokrasi cara dia.. hahaha..

tapi menjadi persoalan juga.. sebelum kejadian krisis di lahad datu.. dia nyanyi lagu sabah yang hilang... bukan sekali dia nyanyi.. lebih sekali beb dia nyanyi lagu yang dicipta sendiri liriknya... ada maksud??? ada tersirat??? ramai dok perbahaskan... tapi dia senyap.. stay safe... hehe.. sepatutnya kita rakyat malaysia berhak bertanya.. atas kapasiti apa dia dok pi jumpa misuari tu.. atas dasar apa dia pi jumpa... kerana apa??? atas sebab apa dia bukan main syok dok nyanyi sabah yang hilang???

dan gambar terbaru dia dengan misuari... jangan salahkan umno ye.. salahkan tuan punya badanlah.. tak reti sorok pekung.. hehe... dan macam biasa korang jangan risau.. pekakas dia.. tetap dengan pendirian yang gambar anuar dengan misuari tu adalah taktik umno nak rosakkan reputasi anuar ibrahim katanya.. hehe.. umno lagi... cari alasan lain boleh???


ps: macam biasa beb... zip mulut.. dan tiada satupun komen dari pas dalam mempertikaikan hal ini.. biasalah, matlamat ke putrajaya ma!!!!.. kerusi empuk putrajaya kawe nok rase jugok.. kawe nok gak rase ada pejabak sendiri kat putrajaya.. kata pemimpin yang ngidamkan putrajaya tu.. alah... hehehe..

4 ulasan:

  1. Macam pernah tengok tapi di mana yaa....

    BalasPadam
  2. hari2 aku pasakkan kata2 BAPAK PENIPU kpd nuar dan kuncu2nya,kata2 ini aku sebarkan kepada seluruh anak2ku,adekberadek ku yg terdekat dan saudara mara ku yg begitu ramai..pesan ku lagi jangan undi PEMBANGKANG pd PRI 13 ni...,NAK MAKIHAMUN DAN FITNAH MACAM PEMBANGKANG AKU XPANDAI...

    BalasPadam
  3. Golongan Munafik Sangat Takut Bersumpah Cara Islam

    BalasPadam
  4. PM atau BAKAL PM ADALAH NAJIB TUN RAZAK. TAK PERLU LAH NAK TOLONG DOA UNTUK ORG YANG MEMBAWA ANCAMAN PADA AGAMA, BANGSA DAN TANAH AIR KITA NIEH........NAK KATA "DIA TU" PULAK...!!!

    BalasPadam